דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק עצמי למציאת תעסוקה בזמן מיתון כלכלי 

מאת    [ 15/12/2008 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2127 פעמים ]

נטוורקינג כדרך יעילה לשיווק עצמי ומציאת תעסוקה בעת מיתון כלכלי.
דורית קיי MA אימון אישי ויעוץ ארגוני

משברים כלכליים נותנים את אותותיהם בכל פלחי המגזר העסקי: החל משכירים ועד למנהלי חברות ופרילנסרים. באופן טבעי, מתבטא המשבר בתחום הפיננסי: נכסים שערכם צנח, ירידה בביקוש המביאה להפסדים גדולים, קיצוצים ולא אחת גם פיטורים. כל אחת מן התופעות הללו משפיעה, כמובן, על מעגלים נוספים, וגורמת לתופעות לוואי המשליכות על הסביבה הקרובה של כל אדם ואדם ובסופו של דבר על החברה כולה. אולם מלבד ההשלכות הפיננסיות קיים היבט נוסף חשוב לא פחות: ההיבט המנטאלי והתנהגותי של כל פרט ופרט. לאלו התוהים על הקשר בין מנטאליות והתנהגות אישית לבין הפן העסקי, נמצא כי יותר ויותר אנשים מבינים כיום את חשיבותה של בניית מערך התנהגותי לשם סיוע בהצלחה עסקית, במיוחד בתקופות של מיתון. ישנן כמה מסגרות שמאפשרות לרכוש כלים, שיסייעו לכם ולעסק שלכם גם יחד, לאמץ דפוסי התנהגות נכונים יותר הממנפים את התנהגותכם לתוצאות רצויות.
מפגשי נטוורקינג
מפגשי נטוורקינג הם אחת הדרכים היעילות ביותר לשלב למידה עם יישום פרקטי. המפגשים נערכים לרוב בהנחיית יועץ שיווקי וכוללים משתתפים ממגוון תחומים עסקיים. הרעיון העומד בבסיסו של מפגש הנטוורקינג הוא היכולת ליצור רשת של שיתופי פעולה עסקיים, המשלבים הצבת יעדים ומטרות לטווח הרחוק. פירוש הדבר הוא שבבואנו למפגש נטוורקינג לא ננסה לשווק את עצמנו בצורה אגרסיבית בקרב חברי הקבוצה, על מנת לשפר את נתוני המכירות שלנו לטווח הקרוב, אלא נבסס קשרים שיוכלו לסייע לנו בהגדלת מכירות בטווח הרחוק. מלבד ביסוס הקשרים העסקיים, רוכשים חברי הקבוצה כלים להבנת תהליכי שיווק אישיים ויישומם כל אחד בתחומו ומתאפשר שיח מלמד מפרה ורב תחומי.
מפגשי הנטוורקינג מתאימים לכולם: למי שמעוניין להגדיל את המכירות (בסופו של דבר זהו מדד ההצלחה הוודאי והבטוח ביותר אליו כולנו שואפים...), למי שרוצה לשווק את עצמו בצורה משכנעת יותר, למבקשים להגשים חלומות עסקיים ולחפצים למצוא פרטנרים לדרך חדשה ומאתגרת של למידה משותפת והצלחות כלכליות. ככל שהקבוצה הטרוגנית יותר, כך יכולה להתבסס רשת המבוססת על שיתוף פעולה ואמון, במקום על תחרותיות ובידול.
איך למצוא מפגשי נטוורקינג המתאימים לי?
חיפוש ברשת האינטרנט אחר נטוורקינג, יביא אתכם לשני מקורות עיקרים: מפגשים הנערכים פנים מול פנים ,ורשתות אינטרנטיות. לדוגמא,רשת Linked in היא רשת ותיקה שישנם הד הנטרים לא מעטים המשתמשים בה כדי לאתר עובדים לתפקידים בכירים ייחודיים.הרישום לרשת הוא קל ומאפשר למשתמש לעדכן את הפרופיל העסקי שלו מעת לעת.
רשת ישראלית נוספת היא רשת hook . רשת זו מאפשרת לכל נכנס להרכיב את הפרופיל האישי והעסקי שלו, לכתוב בלוג ולטוות רשת קשרים.
מקור רישות נוסף להחלפת דעות ורעיונות הוא קפה דימרקר. זוהי פלטפורמה שמאפשרת פגישות אינטרנטיות שעשויות להוביל ליצירת קשרים מקצועיים.
סדנאות להתמקצעות אישית.
כשאנו במשבר,זוהי בחירה שלנו כיצד נתייחס ונתמודד עם המשבר. ניתן לראות בתקופה זו עצירה זמנית שתאפשר לכל אחד להתבונן פנימה,ולראות היכן הוא רוצה לראות את עצמו בעתיד, ולבדוק כיצד הוא יכול ליישם זאת. בתקופת מיתון שעלולה להיות משברית לחלק מאיתנו,דווקא חברות בקבוצה עשויה לסייע קבוצות של אימון אישי,עשויות לתת פתרון גם ליצירת קשרים עסקיים,חברתיים חדשים,גם רכישת כלים להעצמה אישית ועסקית.
כדאי לזכור שתמיד תימצא סיבה לוותר על החלום. אם לא יהיה זה המיתון ,תהיה זו סיבה אחרת, אבל ההחלטה והכוח להגשים מטרות וחלומות ישנים הינם בידיכם והשינוי אפשרי וזמין לכל אחד ואחת.

דורית קיי (MA)יועצת אירגונית מתמחה בפיתוח אישיבתחום הקיירה,ותקשורת בינאישית ויעוץ ארגוני .
http://www.doritcoaching.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב