דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לא לעצב אתרים 

מאת    [ 14/12/2008 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 2862 פעמים ]

בניית אתרים איכותית יכולה לתרום מאוד לחוויות הגולש שלכם ולשרת את המסרים השיווקיים שלכם. בניית אתרים פחות מוצלחת עלולה להניס את הגולש מאתרכם כל עוד נפשו בו. אם, מאיזושהי סיבה עלומה, אתם מעוניינים דווקא באופציה השנייה הנה כמה דרכים יצירתיות במיוחד לעצבן את הגולשים שלכם על ידי בניית אתרים קלוקלת.

1. בצעו שיווק אגרסיבי במיוחד באמצעות שילוב חלונות קופצים ואל תשכחו לכסות את כל האתר בבאנרים - רצוי שאלה יהיו גדולים ככל שניתן.

2. לווו את החלונות הקופצים במוסיקת רקע , והשתדלו שזו תהיה מעצבנת במיוחד, שתתנגן במחזורים אינסופיים, ושלא תכיל יותר משלושה תווים.


3. טיפ מצוין להתשת הגולשים: הקפידו על בניית אתרים המכילים קבצי תמונות דגולים במיוחד, כאלה שיאריכו באופן משמעותי את זמן טעינת האתר. אם זה לא יספיק על מנת להבריח את הגולשים שלכם התנחמו בעובדה שקיימת סבירות גבוהה שהוא לכל הפחות יירדם בזמן הגלישה .
4. אם מסיבה תמוהה כלשהי הגולשים שלכם הצליחו לשרוד את החלונות הקופצים ואת מוסיקת הרקע, השתדלו לנסח טקסטים עילגים מלאים בשגיאות כתיב, עם התייחסות מינימאלית לסימני פיסוק.

5. אתם יודעים מה, עזבו, אל תעלו תוכן בכלל לאתרכם, תוכלו תמיד להסתפק רק בבאנרים. כך, במקום להבריח את הגולשים תהיו בטוחים שהוא לעולם לא יגיע לאתר שלכם מלכתחילה. ללא תוכן, מנועי החיפוש פשוט לא ידעו על קיום האתר שלך ומה בדיוק הרלוונטיות שלו לגולשים.

6. בניית אתרים המוגבלים באפשרויות הניווט שלהם תבטיח שהגולשים לא יבצעו פעולות נוספות באתר מעבר לחשיפה לעמוד הבית . אי לכך, מעטו ביצירת קישורים פנימיים, הסתירר את התוכן במסגרת קטנטנה, רצוי מצד שמאל למטה, וותרו על הפונקציה של מפת אתר.


7. אם בכל מקרה אתם מתעקשים שהאתרים שלכם יכילו קישורים לעמודים פנימיים אנא וודא שכל לינק יפתח את עמוד התוכן בעמוד נפרד - גולשים מתעבים את זה.
8. בניית אתרים המבוססת יכולה להיות יעילה מאוד להנסת גולשים. רצוי שעמוד הבית שלכם יושתת כולו על סרטון פלאש, בן 5 דקות לפחות, שאינו מכיל את האופצייה "דלג". השתדלו שכל העמודים הפנימיים, כולל כפתורי הניווט, יתבססו גם הם על טכנולוגיית פלאש.

אם התחרטתם ואתם דווקא מעדיפים לוותר על בניית אתרים שאינה ידידותית לגולשים ולמנועי החיפוש, אנא וודאו שאף לא אחד מהסעיפים שברשימה מופיע באתרכם.
רונן צור - מנהל תוכן וקידום אתרים

אי.קיי. דיזיין : בניית אתרים פיתוח וקידום אתרי אינטרנט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב