דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם חשיבה חיובית מקדמת לנו את השגת ההיריון? 

מאת    [ 13/12/2008 ]

מילים במאמר: 658   [ נצפה 5021 פעמים ]

 האם חשיבה חיובית מקדמת לנו את השגת ההיריון? / יובל שחק

כשהייתי בת 24, קיבלתי מאמי במתנה, את הספר כוחו של התת-מודע (ד"ר מרפי ג'וזף). אהבתי את הרעיון, שיש לנו יכולת להשפיע על המציאות שלנו, באמצעות החשיבה שלנו, קראתי כמה פרקים ו.. מיציתי. הבנתי את הרעיון 'בגדול', ולא טרחתי לקרוא את הספר עד סופו.

לימים, כשגיליתי שבן זוגי ואני נצטרך לעבור הפריית מבחנה בשביל להיכנס להריון, הבנתי שהספר השפיע עלי יותר ממה שחשבתי... ידעתי אז, שחשיבה חיובית, ואמונה שאנחנו הולכים להצליח, זה משהו שיכול מאוד לעזור לי.

כשהגיע היום בהפריית המבחנה הראשונה שלי (מאז עברתי עוד 5 טיפולים עד שהריתי את ביתי הבכורה ואני עכשיו במסע חדש לילד/ה נוספ/ת) שבו החזירו לי 2 עוברים לרחם, גיליתי, שזה ממש לא קל להאמין בטוב ולחשוב חיובי, כאשר על כתף ימין יושב לו 'שדון' קטן ומעצבן, שלא מפסיק ללחוש לי באוזן : "מי אמר שזה יצליח לך?!?", "את יודעת מה המשמעות שהטיפול יכשל? תצטרכי לעבור שוב את הכול מחדש"... ועוד שלל משפטים מעצבנים שלא ממש עזרו לי להתמקד במטרה.

אז הרבה לפני שחשבתי לטפל בנשים וזוגות עם בעיות פוריות (כשהבנתי שאני יודעת לעבור את זה אחרת, מתוך עוצמה ואופטימיות) רציתי משהו בשביל עצמי, משהו שיעזור לי להתפקס על המטרה, שיעזור לי להאמין בטוב, להתמלא באמונה ובחוזק, משהוא שישתיק את השד המרגיז הזה, שישב לי על כתף ימין ולא רצה ללכת למקום אחר.כבר אז הבנתי שאני רוצה לשמוע איזו שהיא הרפיה, שתעזור לי לדמיין בראש את מה שאני רוצה שיקרה לי בתוך הרחם. אז, כבר הייתי מומחית גדולה בתהליכים הפיזיולוגיים שקרו לי ברחם, אבל לא היה לי ידע לגבי איך עובד המוח שלנו, מה אומרים.. ואיך אומרים.. כדי שהמוח ישמע ויפנים.

התחלתי לחפש בגוגל חומר על: דמיון מודרך ו/או הפרית מבחנה ו/או חשיבה חיובית ו/או מחשבה יוצרת מציאות.. בכל קומבינציה אפשרית, והגעתי לעשרות ומאות אתרים... לאט לאט, התחלתי להבין שזה מה שיעזור לי. יעזור לי, לעזור לעצמי, וגם לחברי הפורום המקסים שאני מנהלת בהתנדבות מזה שלוש שנים. (www.ynet.co.il/menasim) חשבתי שאוכל לענות תשובות טובות יותר.

ולמדתי מושג חדש שלא הכרתי קודם: NLP-Nero Linguistic Programming והגעתי לבית ספר בשם NLP PLUS, שם למדתי איך לעזאזל עושים את זה... איך לומדים לשנות את הרגשות הקשים לרגשות חיוביים, איך בונים אסטרטגיה ורותמים את המוח לעזור. איך עושים 'שולם' עם השדים, והופכים אותם ל'מלאכים שומרים'...

התחלתי בבסיס, לימודי NLP PRACTITIONER, התאהבתי. אז המשכתי ללימודי NLP MASTER PRACTITIONER, וגם עברתי קורס מרתק שנקרא 'ריפוי מטראומות בשיטת ה-NLP', שבזכותו אני יודעת היום איך ניתן לשחרר נשים מטראומות מאוד לא נעימות, שלעיתים נחוות במהלך הטיפולים (גירויי יתר שחלתי, הפלות ועוד).בלימודי ה-NLP פגשתי את שירי, שותפתי לדרך ולקבוצות התמודדות שהקמנו. הבנו שאנחנו מחזיקות באותו חזון ואמונה, כיצד אפשר להתמודד עם הטיפולים שאנחנו עוברות מתוך מקום של בחירה, ולא ממקום הקורבן.

לא פעם, במהלך טיפול אישי, זוגי או בקבוצות, שואלים אותי האם ה-NLP יכול לעזור בכניסה להריון.לצערי אני לא קוסמת, ואני לא יכולה להבטיח לכם שמי שתגיע לטיפול אישי או קבוצתי תכנס להריון עכשיו ומיד... כי עד כמה שה-NLP הוא כלי חזק ומדהים, להיכנס להריון לא תלוי רק בנו... ולא פעם מגיעות אלי לטיפול נשים (וזוגות..) עם טראומות קשות, עם שלל אמונות מגבילות והמון המון פחדים ושדים, שעושים את התקופה הזו הרבה יותר קשה ממה שצריך.

לא אוכל להוכיח לכם שההיריון יגיע יותר מהר אם תעברו טיפול (כי אני לא יכולה לשבט אתכן ולבדוק ONLINE"" האם הטיפול קידם לכם את ההיריון) אבל זה מה שאני מאמינה בו בכל ליבי. אם ניקח אישה שמתמודדות עם הטיפולים מתוך קושי וקורבנות, והיא מדוכאת, ונבחן את תפקודי גופה בעזרת BIOFEEDBACK, נראה שחור על גבי לבן שגופה מתפקד פחות טוב מאותה אישה בדיוק אשר תקבל טיפול ותמיכה נפשית, אשר תאפשר לה להרגיש טוב יותר. מחקרים מוכיחים שיש קשר בין גוף לנפש, וכאשר הנפש מדוכאת הגוף אינו מתפקד באופן אופטימאלי.

טיפול אישי או קבוצתי, יכול לעזור לכם לעבור את התקופה הזו אחרת! לעבור אותה עם יותר אמונה וביטחון, יותר אופטימיות ויותר שמחה בלב, כי מה שלא הורג מחשל, ושום דבר לא קורה סתם... ואם יש משהו אחד שאני כן יכולה להבטיח לכם, זה שכאשר תהיו בהריון תבינו, שאתם מי שאתם - בזכות מה שעברתם.

כל טוב ובהצלחה,
יובל שחק.
יובל שחק - ליווי והתמודדות עם טיפולי פוריות - NLP MASTER PRACTITIONER, דימיון מונחה, ריפוי מטארומות.
מעבירת סדנאות "עוברות את זה אחרת"
http://www.shiriveyuval.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב