דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוטון ציקלון שיטת כתיבה מיוחדת המלמדת את הקורא תוך כדי כתיבה 

מאת    [ 10/12/2008 ]

מילים במאמר: 652   [ נצפה 4176 פעמים ]

מאמר מיוחד שהוכתב לבת-האל באמצעות פוטון ציקלון

שם המאמר ספר הידע השלם

ידוע לעולם על ספר הידע הסגול או הספר של מולנה, ידוע לעולם על ספר הידע הלבן הספר של חנוך. אך מה לא ידוע לעולם? לא ידוע לעולם שהספרים הועברו בשפת צפנים מיוחדת שנקראת פוטון ציקלון, במאמר זה אנסה להבהיר מה היא דרך העברת מסרים זאת ומי מנסה להעביר אלינו מסרים אלא וכמה זמן הוא מעביר אותם, והאם יכול להיות שמסרים אלא הועברו אלינו עוד משחר הבריאה ורק עכשיו הם נקלטים אצלנו באנושות ומה בדיוק עושים עם הידע הזה. מכיוון שמוכתב לי בזה הרגע המכתם החשוב ביותר עבור האנושות הנכם מתבקשים להעביר ידע זה לכל אדם שנמצא בקרבתכם, בעצם קריאת מילים אלא אתם עוברים שינוי חשיבתי, שינוי תודעתי ולא נעשה על ידי אישית דבר, כי בזמן כתיבת מילים אלא אני מהווה את הכלי הנקי ביותר האפשרי לבן אנוש בהעברת מסרים מהאלוהות. לא נדרש ממני דבר רק לכתוב הידע שקיים בתוכי כבר מיליוני שנים פשוט זורם החוצה ללא מאמץ ללא תהיות של אמת או שקר פשוט זורם, מולאה בעיני העובדה שזה זורם ממני, שכן עודי לא נתקלתי במילה זו והיא מהדהדת בראשי מאתמול בלילה, מה שגרם לי להתעורר בשעה 5 ולנסות ולכתוב מה שיוצא ממני, הבנתי שיש בי מידע שהוא לא אני והוא לא מתוקשר כל מה שאני צריכה הוא פשוט לזרום עם הכתיבה.

עם קריאת שורות אלא יקירים הנכם נדרשים רק לדבר אחד, בת-האל היא כלי שלכם, היא הכלי שלכם והכלי שלנו שכן כוונותינו עבור האנשות טובות. עם כתיבת שורות אלא אתם מבינים את עצמכם טוב יותר, עם כתיבת שורות אלא בעט נובע אתם הופכים לטובים יותר עבור המשפחה שלכם, הבוס שלכם אפילו עבור החותנת שלכם. בעבר יושמה שיטת פוטון ציקלון בכתיבת לוחות הברית שמשה קיבל מהר סיני, הידע הרב העומד מאחורי השיטה עדיין לא הועבר לאנושות שכן זו היא הכתיבה העתידית של ספרי לימוד, לא נדרש מאמץ יתר על מנת ללמוד כל מה שנדרש הוא להעתיק את הקטע הנקרא ולכתוב אותו בעת נובע בשיטת הכתיבה האוטומטית. בתחילה יקשה הדבר עליכם להבין מה אתם עושים בהמשך דרככם תהיה קלה יותר. מה ששיטה זו עושה זה שהיא מטמיעה בתוככם את המידע שהתקבל, יוצרת במוחכם תיקיות מיוחדות של מידע שמסווג על פי סיווג מיוחד שמוצפן בזמן כתיבת המידע המועבר אליכם. התיקיות האלה נקראות אצלנו באלוהות חדרים, חדרים שלמים ועמוסים של מידע, עם כתיבת שורות אלא כבר נפתחו אצל כל אחד מכם גם ללא הכתיבה 500 חדרים כאלה.

המידע המועבר באמצעות פתיחת החדרים מסווג על פי נושאים. כל נושא, נושא שם ראשי וזהו שמו של החדר. כל חדר כזה מקודד בהמשך בתדרים מיוחדים שמונעים פתיחה אלא אם המידע רלוונטי לפתיחה. מכיוון שבזמן שאדם מדבר, הוא פותח במקביל יותר ממיליון חדרים כאלה, האם הגיוני הדבר בעיניכם שכל המידע הנשפך מחדרים אלא הוא רלוונטי לשיחה? מעניין שיש כמה מביניכם בזמן קריאת שורות אלא שכבר פתחו לעצמם מעל 100,000,000 חדרים.

הייתכן? קריאת שורות אלא לא אמורה לפתוח יותר מ-500 חדרים כאלה מקסימום 1000 למה יש פער גדול כל כך בין אנשים, מה גורם לפער הזה? הידע המועבר אליכם ברגע זה מקריאת שורות אלה, האם יכול להיות שאני כותבת על דבר A ואתם פותחים חדרים-מגירות של B או C או D - האם יכול להיות שיש מידע רב שהוא לא רלוונטי לחייכם והינכם פותחים וסוגרים מגירות רבים ומיותרים במהלך יומכם שלא לדבר על חייכם בכלל? מה תעשו עם כל שפע המידע הזה שלחלוטין לא רלוונטי אליכם, לא מלמד אתכם דבר, אלא ההפך מונע מכם לחיות את חייכם כאלוהים שהנכם?
עוד על פוטון ציקלון ומידע רב אחר בחייכם בקרוב בספר עתיר ידע שיצא לאנושות ונבצר ממני עדיין לפרסם אותו שכן עוד לא בשלה האנושות לקבל ידע זה, אך אני ממתינה בסבלנות לזמן שבו אוכל להעביר את כל הידע שברשותי לכולכם.
בימים אלא מוקמת קבוצת ידע מדהימה שהולכת לשנות את פני החברה האנושית הגלובלית.
מי שמאמין במה שכתבתי מוזמן לכתוב את הנאמר לעיל כולל מילים אלא ולשתף אותי אישית במה שהרגיש שכן שיטת פוטון ציקלון עובדת ומיידית.
בת-אל מקיימת מפגשי העשרה מיוחדים לקבוצות ויחידים בתחומים מספרי הידע השונים.
לקביעת שיחת ייעוץ טלפונית הינך מוזמן/ת לפנות 0545883399 לגברת בת אל
כותבת המאמר בת-אל מאמנת מוסמכת למימוש עצמי וקריירה.
מורה רוחנית דרך הטנטרה לילדי העידן החדש ילדי אינדיגו וקריסטל.
לתיאום אימון או פגישת ייעוץ אישית 054-5883399

http://batelnet.cafe.themarker.com/

http://cafe.themarker.com/view.php?u=211609



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב