דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה עולה SEO? 

מאת    [ 10/12/2008 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 3675 פעמים ]

הגעתם למסקנה שאתם חייבים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש? אתם בטוחים שצריך להתחיל מייד ורוצים לדעת כמה זה עולה? איך תדעו לזהות כאלה שמשתמשים באותיות הקסם SEO אבל למעשה אין להם שמץ של מושג מה זה קידום אתרים? השורה התחתונה היא שלפני שאתם שוכרים חברת SEO אתם חייבים ללמוד קצת על התחום כדי לא להיקלע לחוויה לא נעימה.


במטרה ליהנות מהתוצאות שמאמצי SEO יכולים לספק חייבים להיות מאורגנים ולעבוד לפי תכנית. הכוונה היא לפיתוח תכנית ל-SEO שתגרום לכם להבין מה אתם עושים לאן אתם רוצים להגיע מה ייקח אתכם לשם וכמה זה יעלה. רצוי להתחיל בלשאול את עצמכם כמה שאלות שהתשובה עליהן תעזור לכם להיות ממוקדים:

מה אנחנו רוצים לעשות?

ראשית,צריך להגדיר את המטרה. אם אתם מתכוונים לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים כדי להשיג מיקומים טובים יותר אתם לוקים בקוצר ראייה ובאי הבנת הפוטנציאל של זירת מנועי החיפוש. גם הגדלת התנועה האורגנית היא מטרה קצת צרה. המטרה צריכה להיות הגדלת האפקטיביות של האתר.
SEO זה לא שיפוץ זריז של האתר או סוג של כפתור שלוחצים עליו והוא מייד מתחיל לעבוד- למרות שאפשר בקלות למכור אותו ככזה.

לאן אנחנו רוצים להגיע?

יכול להיות שהחלטתם להגיע למיקום גבוה בחמישה או עשרה ביטויים. החלטתם שאלה הביטויים שיגרמו לכך שהאתר שלכם יתחיל להפיק הכנסות. גם במקרה הזה אתם לא לבד בקוצר הראייה שאתם מפגינים.
מיקוד במספר ביטויים מצומם הופך את העבודה של חברת קידום האתרים לקלה יותר בזמן שאתם לא תצליחו לראות את הקשר בין המיקומים הגבוהים לבין גידול בהכנסות מהאתר. הדרך היחידה שלכם למדוד את הצלחת הקידום היא בכך שההכנסות שהביא הקידום גדולות מההוצאות שהוא גרם. הוצאות הקידום כוללות את התשלום לחברת הקידום וגם את הוצאות פיתוח האתר.

מה יקח אותנו לשם?

SEO זה לא קסם. החברות והאנשים שעושים את העבודה בצורה טובה ויעילה הן זן נדיר ולכן עלות השירותים שלהם תהיה בהתאמה.העובדה שהחברות האלה נדירות מביאה להמלצה לא לקפוץ מהר לתוך קמפיין של SEO לפני שבדקתם לפחות 5 חברות. הפגישות והמצגות שתראו ילמדו לא מעט על התחום בעיקר מבחינת הרב גוניות של הטקטיקות והאסטרטגיות. הדבר החשוב ביותר מבחינתכם,לא משנה מי החברה שתבחרו, זה לדאוג להסכים מראש על הצורה בה תוגדר הצלחה.
הגדרת ההצלחה הטובה ביותר היא הצגת ראיות חותכות לכך שהקידום גרם לשיפור בהכנסות האתר. אסור להסתפק בהנחות אינטואיטיביות על כך שקידום מספר ביטויי מפתח פשוט ישפר את מצבה העסקי של החברה. אין מנהל בכיר שיאשר לכם את המשך הקמפיין עם הנחות קשות להוכחה מהסוג הזה.

לסיכום, להוביל בביטויים מסוימים במנועי חיפוש לא מבטיח שיפור הפעילות העסקית כמו שמיקומים נמוכים לא מעידים על פוטנציאל לא מנוצל. חשוב לתאם ציפיות עם חברת הקידום לפני שסוגרים על תחילת הפרויקט.חשוב לבדוק את הניסיון של החברה להביא לשיפור בביצועים העסקיים של האתרים אותה קידמה בעבר. היכולת להביא מספר ביטויים מצומצם למיקום גבוה לא מבטיח ROI גבוה,לעומת זאת,עבודה לפי אסטרטגיה מסודרת וקבועה מראש היא הדרך היחידה למיצוי הפוטנציאל של האתר שלכם בזירת מנועי החיפוש.


דרור אלון- מנהל פיתוח עסקי ומכירות

SEOlogy-The science of organic search engine marketing
http://www.seology.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב