דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים למכירות אונליין - כללים שיקדמו את מכירת מוצריכם ברשת 

מאת    [ 07/12/2008 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 3074 פעמים ]

רשת האינטרנט עמוסה במאות אלפי חנויות ומיליוני מוצרים המוצעים למכירה ע"י אנשים פרטיים, ספקים, חנויות,רשתות ועוד. אלו מוצעים במחירים אטרקטיביים ובמבצעי הנחות מסוגים שונים. שם המשחק הוא להפוך גולש ללקוח פוטנציאלי ולקונה. התחרות על כיסו של הלקוח היא קשה מאד וללא מיומנות ומקצוענות יהיה קשה עד בלתי אפשרי להגיע ללקוח והקונה.
מכירה מוצלחת של מוצרים ברשת האינטרנט באמצעות חנות משלכם או באתרי מכירות אינה דבר מובן מאליו . היא מחייבת פעילות רצופה והשקעה בכל הפרטים הנוגעים למוצר ומכירתו.
במאמר זה אציג מס' טיפים וכללים למכירה מוצלחת ברשת. פעולה לפי כללים אלו תבטיח שיפור משמעותי בביצועי המוצרים או החנות אותם אתם רוצים למכור ברשת.

כלל ראשון - ההשקעה משתלמת
מכירה אונליין מחייבת השקעת זמן ועבודה קשה. השקיעו כשעה לפחות מידי יום לעיסוק בעיצוב וקידום החנות או המוצר, בקידומם במנועי חיפוש וברשימות תפוצה , במעקב אחר ביצועי המוצרים ועוד. אין כמעט הבדל בין רמות ההשקעה הנדרשת בחנות פיזית לחנות אונליין.

כלל שני - בחרו מוצרים מנצחים
זכרו את הכלל הבא: אל תמכרו את המוצר שאתם רוצים, אלא את זה שהקונה הפוטנציאלי צריך. בחרו נישת מוצרים מנצחת אך אל תשכחו שגם המוצר הנמכר ביותר מחייב עבודת שיווק וקידום קשה.

כלל שלישי - השקיעו בעיצוב החנות והמוצר
הקפידו על רמה גבוהה בעיצוב החנות והמוצרים, בתמונת המוצר ותיאורו, בפשטות וידידותיות האתר. אחרי הכל אנשים ירצו לחוש נוחות , אמינות ובטחון בעת הרכישה ולאחריה. אתר או מוצר מושקע מעידים על מוכר רציני ,אחראי ואמין.

כלל רביעי - הקפידו על תיאור המוצר או השירות
הציגו את המוצר באופן מפורט וברור עם מכסימום הפרטים הנדרשים ובאופן שיעורר עניין בקונה הפוטנציאלי. תיאור מפורט וברור, תמונה חדה וברורה ומכמה כיוונים. אפשרו לקונה לדעת הכל על המוצר, כך שאם ירכוש אותו ידע בדיוק מה הוא מקבל.

כלל חמישי - שדרו רצינות ואמינות
העמידו את עצמכם במקומו של קונה אפשרי ובדקו מה הייתם מצפים מאתר ע"מ שתוכלו לרכוש ממנו בבטחה. כיום כל נער צעיר יכול לפתוח חנות באינטרנט ולכן הלקוחות צריכים לדעת שהם קונים מאתר בטוח ואמיתי.

כלל שישי - הקפידו על שירות אמין ללקוחות
הקפידו לציין עלויות משלוח, זמני הספקה, מדיניות החזרות , טלפונים לבירורים ועוד. הקפידו לעמוד בכל העקרונות הללו שנקבעו על ידיכם ולוו את הלקוחות עד קבלת המוצר לשביעות רצונם.

כלל שביעי - השקיעו בשיווק וקידום האתר
אתר או חנות אונליין מושקעים , יפים וידידותיים אינם מבטיחים לקוחות. יש להשקיע בשיווק וקידום האתר ע"מ להפוך מבקרים לקונים. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות אותן אפרט במאמר אחר.

כלל שמיני - הציעו מחירים אטרקטיביים
התחרות על כיסו של הלקוח היא עצומה. מטרתכם היא לגרום ללקוח לבצע אצלכם קניה ראשונה ולאחריה במידה ויהיה שבע רצון יחזור לרכוש בעתיד. לפיכך עליכם להציג מחירים אטרקטיביים ותחרותיים ע"מ למשוך את הגולשים לקנות אצלכם ואף להיות לקוחות חוזרים.עשו מבצעי מכירה, הכריזו על אחוזי הנחה , הציעו דוגמיות או מתנות קטנות לכל קונה ועוד.

כלל תשיעי - עדכנו את האתר באופן קבוע
גם אם לדעתכם החנות שלכם מושלמת, עליכם לשנות את עיצובה ולעדכן אותה לעיתים תכופות. חנות שאינה משתנה או שמוצריה אינם מתעדכנים תבריח קונים פוטנציאליים ותפגע באמינותה.

כלל עשירי - ס ב ל נ ו ת, סבלנות ועוד פעם , ס ב ל נ ו ת.
המכירה באינטרנט מחייבת סבלנות רבה. שכן בשלב הראשון הלקוח הפוטנציאלי מגלה את אתרכם ולומד אותו ורק בשלב השני ולאחר שהשתכנע בכך הוא מבצע קניה. תהליך זה לוקח זמן ולפיכך יש להיות סובלניים.הסבלנות בהחלט משתלמת כי בסופו של דבר היא תניב תוצאות.

הקפדה על כללים אלו תביא לתוצאות שיבואו לידי ביטוי גם במכירות וגם בצבירת לקוחות נאמנים לאתר או לחנות שלכם אונליין.

בעל תואר שני במנהל עסקים , ניסיון בניהול עסקים בארץ ובחו"ל, מדריך ומאמן אישי בנושא מסחר אלקטרוני ברשת ומכירות באמצעות חנויות אונליין

ויקטור כנפי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב