סוכרים בתזונת בריאות: 10 מצוות עשה ואל תעשה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

סוכרים בתזונת בריאות: 10 מצוות עשה ואל תעשה 

מאת    [ 05/12/2008 ]
מילים במאמר: 359   [ נצפה 4005 פעמים ]

 
 
1. סוכר לבן הוא סוכר שמתפרק מהר ואינו בריא לגוף, יש להימנע מצריכתו ככל האפשר אם רוצים לשמור על תזונת בריאות אפקטיבית.

2. לחם, פסטה, תפוחי אדמה ואורז לבן מכילים סוכרים שמזיקים לגוף, אשר מעלים את רמת הסוכר בדם. מוצרים מחיטה מלאה או שייקים בריאותיים הם תחליף מצויין לגיבוש תזונת בריאות מאוזנת יותר.

3. קפאין - שייך למשפחת הסוכרים הלא מועילים שמעלים את רמת הגלוקוזה בדם. אל תשתו יותר משתי כוסות קפה ביום, רצוי ללא סוכר, כאשר חלב לא מפוסטר הוא תוספת מומלצת. גם תה ירוק כולל קפאין, אולם מהסוג שמתפשט לאט, ומאפשר להפיק ממנו תועלת.

4. אלכוהול - הפעולה של אלכוהול דומה לזו של קפאין. אלכוהול משפיע ישירות ובמהירות על רמת הסוכר, ועל כן לא מומלץ לצרוך יותר משתי מנות משקה אם מנסים לשמור על תזונת בריאות אפקטיבית.

5. מיצים טבעיים - הם גם סוג של סוכרים. מיצי פירות מסחריים לא כוללים את הקליפה או את גרעיני הפרי, אשר מאטים את התפשטות הסוכרים בגוף. מיצים טבעיים מהפרי כולו, כולל גרעינים וחלק מהקליפה, הם תחליף מצוין לגיבוש תזונת בריאות שתעניק לגוף את המרכיבים שלהם הוא זקוק.

6. דבש, נקטר אגבה - למרות שדבש ונקטר אגבה הם סוכרים שמתפשטים מהר, הם מכילים מרכיבים בריאים ביותר כגון כמויות גדולות של ויטמין C

7. ממתיקים מלאכותיים - ממתיקים כימיקליים מלאכותיים גורמים נזק של ממש לגוף, וכדאי להימנע מהם בכל מחיר. מרכיבים אלו פוגעים בכבד ובמערכת העצבים ועלולים לגדרום לסרטן, לכן יש לוודא כי המוצרים שקונים לא מכילים ממתיקים מלאכותיים כלשהם.

8. שומן רווי - למרות שהתעשייה מנסה להתעלם מכך, שומן רווי שמצוי במוצרי בשר ובכמה סוגי ירקות אינו בריא לגוף. שומן רווי הוא הדרך הנפוצה ביותר של הגוף לצרוך ויטמינים כגון A, D, E, K ו-B12, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא דרך חלב לא מפוסטר.

9. כולסטרול - ככל שהדם, והכוסלטרול בעקבותיו, הופכים לסמיכים יותר, כך הכולסטרול מסוכן יותר ומזיק יותר לבריאות. תוספי מרכיבים טבעיים, לעומת זאת, יכולים לסייע לכולסטרול לנקות את הדם.

10. סויה - רצוי לגבש תזונת בריאות שלא תכלול מוצרי סויה רבים. מוצרי סויה לא מותססת, כגון רוטב סויה, כוללים חומצה שעלולה לחסום צריכה של מינרלים כמו ברזל, מגנזיום וסידן.

למידע נוסף על תזונת בריאות אידיאלית ולרכישת תוספים ושייק בריאות צרו קשר

איילה נקש
אימייל: ayala.nakache@gmail.com
אתר: www.TheGlobalWellnessTeam.com
איילה נקש
מפיצה עצמאית בתחום איכות החיים
אשמח לתת עצה לכל מי שרק צריך הכוונה באיך לשפר את איכות חייו
http://www.TheGlobalWellnessTeam.com
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב