דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הילד כל הזמן חולה- פתרון למחלות חוזרות 

מאת    [ 04/12/2008 ]

מילים במאמר: 776   [ נצפה 7532 פעמים ]

הילד כל הזמן חולה...

המשפט הזה מוכר לך? הוא מוכר להורים רבים. מצב זה יכול להתחיל כבר מגיל חודשיים, ויכול לכלול מצבים של נזלת כרונית, ליחה, שיעול, דלקות אזניים, (וכבר היו מקרים שהטיפול הגיע לסטרואידים), חום, או מצבים של סטרידו או דלקת ריאות או אסטמה (או כולם יחד), והמצב יכול לחזור על עצמו בהפרש של ימים עד חודשים.

הרפואה הקונבנציונלית נותרת חסרת פתרון במצבים רבים של מחלות כרוניות והנטייה לחלות לעתים קרובות. מתוך דבריו של ד"ר גולדשטיין, רופא ילדים בבית החולים שיבא: "הרפואה המערבית טובה בטיפול במצבי חירום, אבל חלשה בטיפול בכל מצבי הביניים, כמו מחלות שחוזרות לעתים קרובות אצל ילדים."ישנן 9-4 בדיקות שגרתיות של המערכת החיסונית, אך בדרך-כלל התוצאות יוצאות תקינות אצל רוב הילדים ולא נמצאת בעיה כלשהי". (הערה 1)

כיון שאינם רואים פיתרון אחר, ממליצים רופאים רבים על טיפול אנטיביוטי מונע לבעיות כגון דלקות אזניים חוזרות, דלקות חוזרות בדרכי השתן ועוד. אולם, ידוע כי צריכת אנטיביוטיקה לזמן ממושך מחלישה מאד את מע' החיסון ועלולה לגרור שלל תופעות לוואי כגון בעיות עיכול, שלשולים, פטריות בפה וקנדידה . מלבד תופעות הלוואי המתוארות צריכה מוגברת של אנטיביוטיקה מעודדת התפתחות זני חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה. יתר על כן, במצבי זיהום נגיפי כגון הצטננות או שפעת אין לאנטיביוטיקה כל אפקטיביות.
נטילת האנטיביוטיקה מפסיקה להיות חלק מהפתרון והופכת להיות חלק מהבעיה. לכן, בשלב הראשון צריך למצוא פתרון אחר לאנטיביוטיקה, או לפחות להוריד בכמויות האנטיביוטיקה שצורכים.

גם בעיות "מסוכנות" יותר כגון נוזלים באוזניים או שקד שלישי, אותם ממהרים הרופאים לשלוח לחדר הניתוח, ניתן לטפל בצורה הרבה יותר עדינה שתוביל להחלמה מהירה ללא כל התערבות כירורגית.

אז מה כן?
נוכחתי לראות שהטיפול ההומאופתי מאד יעיל במקרים כאלה. בניגוד לטיפול התרופתי הקונבנציונאלי שמטפל בתסמינים של הבעיה בלבד, הטיפול ההומיאופטי מטפל בטריגר של הבעיה. פעמים רבות הטריגר הוא לא רק "הידבקות במחלות בגן" אלא מצוי ברגישות שיש לחלק מהילדים (וגם מבוגרים), כגון מעבר מסגרות, תאונה, נטישה, לחץ, ריבים בין ההורים ועוד. שבעקבותיה הילד נחלש, ואז קל יותר למחלה להתפתח.
בזכות אופי הטיפול ההומאופתי, לא רק המחלה עוברת (ניתן לטפל בזמן התפרצות של מחלה) אלא גם תדירותה ועוצמתה, עד שמערכת החיסון מתחזקת וניתן להתגבר גם על הרגישות המסויימת וגם על הנטייה למחלות חוזרות.

טיפלתי בילד בן 4, שנטה לסבול כל חורף מנזלות שהופכות לברונכיטיס או דלקת ריאות. כל חורף הוא קיבל משאף ואינהלציות וונטולין. הוא קיבלת לתקופה ארוכה משאף למניעה. וכבר כמה פעמים שלאחר טיפול באינהלציה- חזרו הסימפטומים לאחר שבוע.
לאחר הטיפול ההומאופתי ירדו ההתפרצויות מאד, ובחורף שלאחר מכן כבר לא חזרו.

טיפלתי בילדה עם אדנואיד (שקד שלישי), שהיתה מועמדת לניתוח להסרתו. הרופא לא ראה אופצייה אחרת לעזור לה. כיום, חצי שנה לאחר מכן, אין זכר לשקד השלישי, או לסימפטומים שיצר.

טיפלתי בילדה עם דלקות אזניים חוזרות ונוזלים באזניים, שהיתה מועמדת לניתוח כפתורים (ניתוח שבו מוכנסת צינורית ניקוז לאוזן). לאחר מספר חודשים, הדלקות לא היו יותר דלקות, לא היו נוזלים, השמיעה השתפרה מאד, וכבר לא מועמדת לניתוח.

איך מתבצע הטיפול הומאופתי?
באבחון ההומאופתי נלקחים בחשבון הסימפטומים הפיזיים והתחושות בזמן המחלה. המטרה היא להגיע לשורש הבעיה, ולטפל בצורה ממוקדת ולא סימפטומטית בלבד. לאחר תהליך תשאול ראשוני, בו אני מנסה להבין את המירב על אופי הבעיה והסימפטומים, (בדומה לטיפול הקונבנציונלי), ועל אופי האדם והלך חייו (בדומה לפסיכולוגיה), מותאמת תרופה הומאופתית אחת ספציפית באופן אישי לאדם.
לאחר נטילת התרופה ההומאופתית, מתחיל בד"כ שיפור הדרגתי, אותו ניתן לראות בין שבועיים לחודשיים לאחר נטילתה. הבדלי הזמנים נובעים מכך שהתרופה הינה בהתאמה אישית למטופל ומושפעת ממידת רגישותו וזיקתו לתרופה ההומאופתית. השיפור בד"כ אינו רק במחלה עצמה, אלא בבריאות הכללית, כך שאם קיימות בעיות נוספות מהן סובל הילד (בעיות עיכול, כאבי ראש, קשיי הרדמות בלילה, תיאבון שאינו מאוזן ועוד), גם אם אינן קשורות ישירות לבעיה, יעברו, ויחול שיפור בתחושות הפיזיות, הנפשיות והכלליות.

כיצד ניתן לראות את יעילותו של הטיפול?
המטרה היא לחזק את מערכת החיסון כך שתדע להתמודד עם זיהומים ובעיות שונות בצורה יעילה ומהירה. כשלא צריך לחזור כל חורף (או כל חודש חודשיים, ויש מקרים של ילדים אצלם יש הפרש של ימים אחדים בלבד בין מחלה למחלה) לרופא, כיון שהבעיה חזרה. פעמים רבות באו אלי הורים עם ילדים שהיו פעם אחר פעם אצל הרופא- עם דלקת אזניים חוזרת, דלקת גרון חוזרת, דלקות חוזרות בדרכי השתן, עם ברונכיטיס שבא כל חורף, התקפי קוצר נשימה חוזרים, וירוסים חוזרים ונשנים, אפטות, שלשולים, פטריות, תולעים, סטרידו ועוד בעיות שונות. ריפוי אמיתי הוא זה המחזק את מערכת החיסון כך שתדע להתמודד עם זיהומים ובעיות שונות בצורה יעילה ומהירה יותר.

לסיכום, בעוד שהגישה התרופתית הקונבנציונאלית עוסקת בניסיון להעלים את התסמינים מטפלת ההומיאופתיה בשורש הבעיה ובכך מעלימה גם את הרגישות, גם את התסמינים עצמם וגם את הנטייה למחלות חוזרות.
ב ב ר כ ה
ע ד י ב ר ו מ ר
R. C. HOM
adi@brumer.us
052 - 8983860




1- מתוך: http://www.doctors.co.il/xID-7695,xCT-783,m-Doctors,a-Article.html

2- קנדידה: שמר הנמצא במערכת העיכול שלנו ומתרבה כאשר מערכת החיסון נחלשת. התרבות הקנדידה עלולה לגרום לפגיעה בתפקודים כגון בעיות עיכול, חולשה, עייפות תמידית, אסטמה, פסוריאזיס ועוד.



לאחר שסקרתי את רבדיה השונים של הרפואה הקונבנציונלית והאלטרנטיבית, בחרתי בהומאופתיה שהרשימה אותי בצורת העבודה העמוקה וההגיונית שלה, בגוף ובנפש.

ההומאופתיה היא שיטת טיפול עדינה המותאמת לקצב האישי של המטופל.

האיזון בא מתוך המטופלים עצמם, ובהרמוניה עם צרכי האדם והטבע.
השכלתי:
לימודי המשך בהומאופתיה קלאסית בביה"ס סגולה של כרמל קרתי.
השתלמויות אצל הפסיכיאטר וההומאופת ד"ר מהאש גאנדי
הומאופתיה קלאסית- מכללת מדיסין- בניהולו של ד"ר חיים רוזנטל
לימודי כירולוגיה (אבחון בכף היד- על פי שיטת הולצמן)
רפלקסולוגיה (אבחון בכף הרגל) במ.ב.ט.ח.
עדי ברומר
לפרטים: 052-8983860
adi@brumer.us
http://adi.brumer.info/
טיפולים בחיפה ות"א.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב