דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


11 טיפים מתחום השיווק באינטרנט למקסם את עגלת הקניות שלך 

מאת    [ 04/12/2008 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 1633 פעמים ]

מכיוון שפעולת ה-?לרכוש? נחשבת כהמרה האולטימטיבית, חובה להסיר כמה שיותר מכשולים מהמחקר של הלקוח. מתן גישה נכונה לחומרים שלך יוצרת חווית קניות חלקה, ללא דאגה בתהליך העסקה. ככל שקל יותר לקנות, ללקוחות יותר קל להתגבר על ההיסוסים הטבעיים שחשים לפני שהם לוחצים על כפתור הרכישה.
להלן 11 טיפים לשיפור ההמרה ולמקסם את עגלת הקניות שלך:

1. פונקציונאליות החיפוש
במידת האפשר, רצוי ליצור פונקצית חיפוש חזקה ומדויקת באתר. פונקצית חיפוש טובה צריכה להיות מסוגלת לספק את כל המידע שהמבקרים רוצים לקבל, אפילו אם הם כותבים עם שגיאות כתיב בתיבת החיפוש. וודא שלא יהיה מצב שבתוצאות לא יוצגו מוצרים כלל. זהירות, כל דבר פחות ממושלם רק יתסכל את הגולשים שלכם במהלך החיפוש במקום להקל על התהליך.
2. ניווט נתיבים
יצירת נתיבים ברורים מרגע שהמוצר נוסף לעגלת הקניות. נתיב זה צריך לאפשר להם להמשיך בקניות, להמשיך את תהליך הרכישה ולקבל מענה לשאלות נוספות לפי הצורך.
3. פעולות רלוונטיות
דפי מידע ומוצרים חייבים להיראות עקביים על מנת לעודד את הקונים לקנות עכשיו, או לשמור את המוצר ליותר מאוחר, או לכתוב סקירה על המוצר. זה לא רק נותן למבקרים אפשרויות מגוונות אלא גם מעודד אותם להמשיך לנוע קדימה בתהליך.
4. הצגת מוצרים
הצג את המוצרים באופן המאפשר למבקרים לאסוף במהירות את כל המידע שהם זקוקים לו. השתמש בתמונות נקיות וברורות, אפשר מספר סוגים של צפייה, תמונה קטנה או גדולה יותר של המוצר.
5. זמינות מוצר
הרשימה של זמינות המוצר מועילה כי כאשר הקונים רואים מוצר המוצג באתר, הם מאמינים כי הוא זמין בכל רגע נתון. לכן חשוב ליידע את המבקרים אם המוצר נמצא במלאי וניתן לרכוש עכשיו. לכל הפחות תיידע למבקרים אם המוצר אינו זמין או שיהיו לך עיכובים במשלוח המוצר עקב זמינות.

6. מדריך להשוואת מוצרים
זה מאוד חיוני לקונים לאפשר להשוות תכונות ויתרונות של מוצרים זה לצד זה. אם אתה לא מוכר מוצרים רבים תיצור השוואה בין המוצר שלך לבין המתחרים שלך. תהיה אמיתי, הגולשים ידעו את הנתונים בכל מקרה, אז עדיף כבר שישמעו ממך.

7. ביקורות של לקוחות לגבי המוצרים
נכון, לא תמיד כל כך פשוט, אבל אם ניתן אפשר לקונים לכתוב ביקורות על דפי המוצר שלך. אין להפלות ביקורות באמצעות הסרתם, אלה יכולים להיות מועילים לאמינות האתר ועצם הצגת הסקירות(אפילו אם הן שליליות), מעיד על כך כי ניתן לסמוך עליך, וכי אתה מאמין ועומד מאחורי המוצר שלך.
8. מכירות משלימות
ודא שאתה מספק רשימה של מוצרים הקשורים למוצר, בדרך כלל זה הולך יחד עם כל הפריטים הנוכחים בעגלת הקניות או לדף המוצר. הצג מוצרים דומים ושונים בעלי תכונות מגוונות העלולות להיות יותר רלוונטיות לטעם הקונים.

9. תוספות

אם ניתן, אפשר לקונים לרכוש שירותים נוספים, כגון חריטה, עיטוף למתנה, ועוד תכונות המציעות התאמה אישית לרכישות מיוחדות.
10. נציג פניות

קונים מרגישים יותר נח כאשר הם יודעים שניתן לתקשר עם נציג באתר ולקבל סיוע בתהליך. יש קונים שמעוניינים להזמין מוצר אך ורק בטלפון. תספק את הצרכים של המבקר, באמצעות מתן מספר טלפון. מומלץ מספרי טלפון שלא גובות מחיר לשיחה כמו 1-800.

11. אפשרויות חיוב
תן לקונים מספר אופציות תשלום עבור הרכישה. חלק מהקונים מרגישים יותר בנוח עם צורת תשלום אחת על פני אחרת. מתן אפשרות מועדפת לקונה יכולה להיות כל מה שדרוש למבקר להכות על כפתור ה-?שלם עכשיו?.
זה לא המוצרים אלא כי הקונים הם בעלי הערך הרב עבורך כעסק. סביר להניח כי ניתן למצוא בכל מקום את המוצרים שאתה מציע ואולי אפילו בעלות זולה יותר. לכן אתה צריך לוודא כי הקונים שלך מטופלים בהתאם. ברגע שתוכל לעמוד בציפיות של הקונים, ולספק להם חווית קניה חלקה ואמינה, למבקרים שלך יהיה יותר קל לבצע רכישות. זה, בתורו, ישפר את המרות המכירות של האתר.
אלון זכאי - מנכ"ל חברת A-2-Z המתמחה בשיווק באינטרנט
http://www.a-2-z.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב