דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסנופארקים המומלצים ביותר 

מאת    [ 04/12/2008 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 2084 פעמים ]

4.12.08


רונן כץ, מנכ"ל'SkiDeal' ממליץ על 11 ה'סנופארקים' הטובים ביותר:

העונה, כל עוד המשבר הכלכלי לא יחמיר, ייצאו לחופשות סקי סדר גודל של 35,000 גולשים וגולשות. היורו החלש, שבגינו מחירי חבילות הסקי בשקלים, זולות נומינאלית מאלו של השנה שעברה, יסייע אף בהגדלת השוק. גם סטאטוס קוו במחירי הדלק, יסייע בעניין ולגולשים אני ממליץ על הסנופארקים הבאים:

1. Vans סנופארק - Mayrhofen
הסנופארק של אירופה עם 4 מסלולים לרמות שונות. המתחילים יוכלו ליהנות בלי שהמקצוענים ינשפו להם בעורף, ולאחרונים יהיה מספיק זמן אוויר בלי שהמתחילים יתקעו את המסלול. בתחתית תוכלו לתפוס רכבל ישירות לפתח המתחם ובדרך לצפות בתעלולים על 35 המכשולים שכוללים ריילים, בוקסים, קירות, מקפצות ו-Half-Pipe עצבני ביותר.
2. Ursus סנופארק - Madonna
אחד מהפארקים הטובים באירופה שמארח באופן קבוע תחרויות Free-Style של ה-FIS, וזה לא מפתיע בהתחשב בכמות הריילים, המקפצות וכמובן ה-Half-Pipe באורך ה-100 מטר!!
3. Pepsi סנופארק - Spindleruv myln
גם בצ'כיה תוכלו ליהנות מזמן אוויר ב-Pepsi סנופארק שמכיל מתקני מורא לקפוץ מהם, להחליק עליהם וצינור שלא היה מבייש אפרו-אמריקאי בסרט למבוגרים בלבד. תגיעו בלילה כי כל המתחם מואר וכך ניתן להתאמן עליו שעות נוספות בלי הלחץ שיש לאורך שעות היום.
4. Livigno
היה היה ברכס Mottolino סנופארק שאירח את אליפות האירופאית של Burton וגרם לכל הסקיירים עצבים עם הקרקס התקשורתי ומופרעי הבורד שהגיעו לעיירה. אמנם הקרקס עבר למקום אחר, אבל הרוח נשארה ולא סתם קוראים לרכס Mottolino Fun Mountain. הפארק מחולק לשני חלקים: למקצוענים ומתאבדים עם שלל מתקנים שיפחידו גם את היצ'קוק ולמתחילים שמתעופפים בפעמים הראשונות בחייהם. לא סתם הוא קיבל את הציון הגבוה ביותר באירופה בשנה האחרונה.
5. Lech
סנופארק יעיל, קומפקטי ומושלם, עם 21 מכשולים כגון ריילים בצורות שונות, קירות, גזעים, וקומבו מקפצות עם מרווחים מושלמים ביניהן. תוסיפו על זה את העצים שתוחמים אותו בשביל הרקע לצילומים ונראה מישהו אומר לכם משהו.
6. Absolut park - Flachau
כשתתחילו בקצה הפארק העליון לא תדעו נפשכם מרב אושר, כאילו הגעתם מערבה בחיפוש אחר זהב, ומצאתם נפט. ריילים משולבים, מקפצות, שולחנות וכל מכשול אפשרי שניתן להעזר בו. אחרי ה-1.5 ק"מ של מכשולים תגיעו לצי'ל האוס שמעוצב בסגנון המערב הפרוע ותוכלו גם להתאמן על כישורי הסקייטבורד שלכם.
7. Whistler
לכתוב על סנופארק ב-Whistler זה כמו לכתוב על צעצוע בחנות Toys ?r? us, אי אפשר להתמקד באחד, יש כמה סנופארקים לרמות שונות של אנשים ברכסים שונים של האתר, אחרי שתסיימו את כל המכשולים ב-Habitat סנופארק, תוכלו לתפוס את גונדולת "פסגה אל פסגה" כדי להמשיך להתגרות בגורל עם 70 מכשולים ב-Nintendo סנופארק, וסתם לסבר את העין והדמיון - Super-Pipe באורך 170 מ', עם קירות בגובה 6 מ', ורוחבו מעל 20 מ'.
8. hermon snowpark
טוב אז נכון שאין לנו, אבל בואו נחשוב מה היינו רוצים שיהיה שם: Mini-Pipe, ככה 50 מטר, גובה 3 מ'? מתאים; ריילים גם על בוקס וגם מעקות, לא משהו רציני; מקפצות יכול להיות נחמד, כמה שולחנות פיקניק וגזעי עצים ואם אפשר גם לתקוע סוסיתא באמצע זה יהיה מצוין. תשלחו לנו רעיונות שלכם גם ואולי נצליח לשכנע מישהו שם לעשות את זה.
9. do it yourself
טוב, ברמת העיקרון הכי פשוט זה להשתמש בבורדים כדי לבנות קיר ולערום עליו שלג, כמובן שהזוית הראשונית צריכה להיות ירידה, לא חדה מדי ולדאוג שיהיה משטח נחיתה נעים. אבל לא לעשות לפני שבודקים את חוקי האתר, חבל על הסקי-פס או שחס וחלילה תפצעו.
10. Sella Ronda
אמנם באתר ה-Sella Ronda אין סנופארק עם שם מפוצץ, אבל יש כמה קטנים שניתן לשלב עצירה בהם תוך כדי המסלול המעגלי, כי בת'כלס כשמדובר באתר סקי עם 510 ק"מ מדובר בסקי ספארי שהוא כולו כיף, לא משנה איפה תבחרו, תמצאו דרך לקפוץ, להתעופף ועל מה להחליק.
11. Ischgl Snow Park
גם הוא אחד הטובים בעולם עם כל סוגי הקיקרים והריילים שבנמצא. אבל את זה אמרנו בכולם, מה שלא אמרנו הוא מקפצת קיקר עם נחיתה על מזרון ענק. כך תוכלו לנסות את הטריקים שרק חלמתם עליהם, וכדי להראות לכולם שהצלחתם לעשות סלטה משולבת 720, תוכלו לקחת מצלמת וידאו ואח"כ לצרוב את הצילומים על DVD, והכל בחינם!! רק אל תשכחו להשאיר את המזרון מחוץ לפריים.

**הכותב, רונן כץ, הוא מנכ"ל חברת התיירות SkiDeal .
רונן כץ, מנכ"ל חברת התיירות SkiDeal



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב