דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים ברשת 

מאת    [ 27/11/2008 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 4382 פעמים ]

רבים מהאנשים שמתעסקים ברשת האינטרנט מחפשים את מילות החיפוש הנפוצות ביותר על מנת לבנות אתר שיקבל כמה שיותר כניסות מחיפושים של גולשים שונים.
אחד מצירופי המילים הנפוצים ביותר באינטרנט הוא משחקים ברשת.
לפני שאתם רצים לבנות אתר משחקים ברשת משלכם, נסו לתכנן מה בדיוק אתם רוצים להכין בו, כמה זמן אתם רוצים שהגולש יבלה באתר, איך לגרום לאותו גוש לחזור לאתר כמה שיותר פעמים ובכך לקבל מגוגל סוג של החלטה שאתם האתר הטוב ביותר לתוצאת החיפוש של משחקים ברשת.

חשוב מאוד ששם האתר שלכם יכיל את המילה משחקים או התרגום שלה לאנגלית בשם המתחם או הדומיין כמו שמקובל. שם האתר הוא משהו שיכול לעבור בין אנשים ויעזור לשיווקו, שם קליט יניב עבורכם כניסות רבות לפורטל. עוד בעניין זה עליכם לזכור ש 90% מהמחפשים את הצירוף משחקים ברשת הינם גילאי 6-16, שאר עשרת האחוזים הם שאר הגילאים, גם שרואים נתון זה חשוב להבין למה שם האתר חייב להיות קל, ברור וקליט.

התוכן באתר חייב להיות מושך, מלא משחקים טובים שיצרו זמן גלישה רב בכל עמוד או כל משחק ברשת. שימו לב לא להעמיס יותר מידי על הדפים מאחר ועמוד ששוקל הרבה לא אהוב על גוגל ומנועי חיפוש נוספים. ואתה בעל האתר, זכור שהאתר חייב להשתנות לפחות פעם בשבוע, עדכונים יומיים רק יעזרו לך מול מנוע החיפוש ואני מניח שגם מול הקהל החוזר שרוצה לראות מה התחדש ובאיזה משחקים ברשת נוספים הוא יכול לשחק, שעד היום הוא טרם הכיר.

עצבו את האתר בהשקעה של לפחות 25% מעלות ההשקעה שתכננתם. עיצוב האתר יגרום למבקרים לחזור אליו גם אם אינם חושבים ככה, עיצוב איכותי נכנס לתאים האפורים ומקבע אצל הגולש את התמונה יחד עם שם הדומיין ותוכן בסיסי.

רבים מהמחפשים כסף כל באינטרנט מקימים אתרים כל שני וחמישי בקלות רבה אבל עם השקעה מאוד זניחה, הן כספית והן בתוכן האתר. זכרו שאחד מהדברים שצריך לתכנן היטב הוא השיווק של האתר וזאת ניתן לעשות בכמה דרכים, בייחוד באתר משחקים ברשת.

הערוץ הראשון לשיווק האתר הוא PPC או בעברית, תשלום עבור הקלקות.
גוגל היא מספר אחת בהבאת תנועה לאתרך בצורת תשלום זו. תוכלו להקים מודעת גוגל אדוורדס תוך שניות בתקציב שתקבעו עם הכותרת משחקים ברשת ושתי שורות תיאור שיובילו את המעוניינים לאתר. המשימה שלכם היא לנצל זאת ולגרום להם לחזור לאתר ובמקרה העוד יותר טוב אף לשמור את אתרכם במועדפים.

הערוץ השני שאני ממליץ עליו הוא ערוץ הקידום האורגני. ישנן חברות גדולות שמקדמות אתרים ואינדקסים שונים בארץ ובעולם, שימו לב לאתר הראשון שעולה שמחפשים משחקים ברשת בגוגל ותראו שחברת אטרקט במקרה הזה עשתה עבודה נהדרת ומיקמה את אתר הלקוח שלה במקום הראשון.

אני מקווה שהועלתי לכם גם במאמר זה, אשמח גם במאמרים הבאים לעזור לכל אחד להקים הכנסה פסיבית נוספות מלבד זו שהוא מרוויח כיום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב