דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט - 10 טיפים להגדלת המכירות (עשירייה שנייה) 

מאת    [ 27/11/2008 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1970 פעמים ]

1. לשמור פשוט פשוט פשוט- עכשיו זה לא זמן להתעקש על מילוי שאלונים, בניית מאגר מפולח עד הסוף וכו?. זה נכון ששיווק נכון באינטרנט אומר הסתכלות כוללת, אבל עכשיו צריך למכור ולהמשיך הלאה, לכן תנו ללקוחות לרכוש מוצר ללא טפסי הרשמה, לחסוך להם תהליכים ?מיותרים? בקניה. תשמרו את אופציית ההרשמה לשלב שמייד אחרי שביצעו את הקניה, ולפני היציאה מהמערכת ואישור סופי של העסקה.

2. תוודאו שעגלת הקניות פשוטה לשימוש. אל תתנו ללקוחות שלכם להיות מוטרדים משירותי עגלת הקניות שלכם. שימו לב שעגלת הקניות שלכם קלה לתפעול ולעריכה. קונים שנטשו את עגלת הקניות שלהם פירושו קונים שהשאירו את המוצר בקופה, ואת הכסף אצלם ולא אצלך, תדאגו להחזיר את הלקוחות שלכם לאתר ולסיים את תהליך הקניה, שימו ציטוט מלקוח מרוצה בשלב קבלת ההחלטה הסופית לרכוש, שימו אפשרות קלה ליצירת קשר מיידי למקרה של בעיות או אי בהירות.

3. תסבירו לקונים עוד כמה צעדים נשארו להם. אל תזניחו את הקונים בזמן שהם בביקורת היציאה שלהם. תנו להם אינדיקציה על כמה צעדים יש להם לסוף, כך שלא יאבדו את הסבלנות שלהם.

4. תשאירו את הליך התשלום פשוט. אל תציעו יותר מידי סוגי תשלומים, אחרת יתכן והלקוחות שלכם יתבלבלו וינטשו את התהליך.

5. תציעו את המחיר הסופי של המוצר: הדבר שהכי מתסכל לקוח זה שרכש מוצר באינטרנט וכשקיבל אותו גילה כי היה צריך לשלם הרבה יותר ממה שציפה (מחירי משלוח, מיסים..). לכן כאשר אתם מציעים את מחיר המוצר תכניסו את עניין המשלח והמיסים כך שהלקוחות שלכם יצאו מרוצים יותר. לגבי הטקסטים בחנות או באתר- אף על פי שתמונות הם אחד האלמנטים החשובים לשיפור ההמרה באתר, ישנם מקרים שהטקסט הוא מה שמוכר את המוצר. תדאגו שהטקסט שלכם עומד בקריטריונים הבאים.

6. הימנעו מתיאורים מופרכים, תיאורים יכולים להוריד את התלהבות הצרכן. תיאורים מטושטשים, לא מובנים או פשוט מתוארים בהגזמה מופרכת יוצרים שליליות אצל הצרכן.

7. השתמשו במילות גירוי. במקרים רבים הקונים באינטרנט יודעים בדיוק מה הם מחפשים לרכוש. לכן כשהם נכנסים לאתר שלכם תוודאו שהם ירגישו שהגיעו למקום ?שמדבר? בשפה שלהם, והעמוד הספציפי הזה מוכר את מה שהם חיפשו. תוודאו שיש המשכיות בין ביטויי החיפוש והמודעה שהובילה אותם אליכם, ובין הכותרת והטקסט של הדף שבו הם נחתו.

8. שאלות ככותרת. שאלות גורמות לנו לרצות לדעת עוד, להבין את התשובה. תשנו את הכותרות שלכם לשאלות, ותרוויחו קהל שרוצה לקרוא את התכנים שלכם.

9. תכתבו את הטקסטים שלכם שיהיו בנויים לסריקה. הפעם לא סריקה של גוגל, אלא של העין של הקונה. לקונים באינטרנט אין סבלנות לקרוא פסקאות ארוכות, הם מעדיפים ?לסרוק? את התכנים. לכן בנו את טקסטים שלכם בפסקאות קצרות, נקודות מדויקות והבלטות טקסט.

10. שווה לשקול להיעזר בשירותים של copy writer מקצועי לצורך בחירת הכותרות הראשיות. זהו תשלום חד פעמי, והרווח משיפור ההמרה עשוי להיות גבוהה יותר מהעלות עבור השירות.
אלון זכאי - מנכ"ל חברת A-2-Z המתמחה בשיווק באינטרנט
http://www.a-2-z.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב