דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שבתאי, הצנע, שנות האינפלציה והסיפור המיתולוגי 

מאת    [ 27/11/2008 ]

מילים במאמר: 1201   [ נצפה 3204 פעמים ]



שבתאי, הצנע, שנות האינפלציה והסיפור המיתולוגי

האלים הראשונים, במיתולוגיה היוונית, היו אורנוס, אל השמיים, ואשתו, גאיה, אלת האדמה. הסיפור אומר שגאיה היתה גם אמו וגם אשתו של אורנוס, והם ביחד הולידו אלים-מפלצות. אורנוס פחד והתבייש מהיצורים שהביא לעולם, הוא הסתיר אותם עמוק בתוך האדמה, בתוך גאיה, הם הכאיבו לה, בתוך " בטן האדמה". (אלפי שנים אחרי זה נולד המשפט " שרשה לה פאם " חפש את האישה, או ("cherchez la femme" .
היתה זאת אשתו, גאיה, שעזרה לקרונוס- סטורן,(בנה) לנשל את אורנוס מכס המלכות. גאיה יצרה חרמש, וסטורן תקף את אביו וסירס אותו. ובכך נישל אותו מהשלטון על העולם.
מכאן, הסמל של סטורן, החרמש והמגל, וגם אל החקלאות והקציר במיתולוגיה הרומית.

הסיפור ממשיך ומספר שסטורן עלה לשילטון כשקללה רובצת מעל ראשו: אחד מילדיו יביא לנפילתו. לכן סטורן נהג לבלוע את ילדיו. כאשר נולד בנו השישי, זאוס, אשתו, ריה, נתנה לסטורן-קרונוס אבן עטופה בד במקום בנה. קרונוס בלע את האבן והיה בטוח כי בלע את בנו. זאוס רצה לנקום באביו על מעשיו. קרונוס, שלא ידע שבנו חי, לקח אותו כאחד מעובדיו. זאוס שם שיקוי הקאה במשקה של קרונוס. כאשר שתה, הקיא קרונוס את כל בניו ובנותיו שבלע בעבר. לאחר הקאת האלים, פרצה מלחמה בין האלים הצעירים בראשות זאוס, ובין הטיטאנים בראשות קרונוס. הטיטאנים הפסידו, וקרונוס הורד מכיסאו ונכלא. לפי האגדה הרומית ברח קרונוס לאיטליה והחל שם את תור הזהב שנמשך כל משך שלטונו. בתקופת שילטונו באיטליה הוסיפו לו את מימד הזמן, תחת אלגוריה שהזמן בולע את ילידי הזמן.
ומכאן הסמל הנוסף : שעון החול.

לימים זאוס היה אביהן של הרבה דמויות מיתולוגיות, ביניהם: הרמס- מרקורי. ואפרודיטה,ונוס.


שבתאי באסטרולוגיה מסמל משמעת, חוק, אחריות, שאיפה. יכולת לסמן יעד ולהגיע אליו. שבתאי קשור במימוש וביצוע הלכה למעשה של ערכי המוסר שנרכשו קודם לכן באמצעות יופיטר. קשור לגבולות ומסגרות, הגבלה, מעמד, סמכויות. שבתאי קשור בניסיון ותוצאה ובמבנים או ארגונים הקיימים שהוכיחו עצמם על פני זמן. שבתאי, שליט מזל גדי ודלי (לפי אסטרולוגיה עתיקה).

מזל בתולה מאופיין על ידי עבודה, שרות לזולת, ירידה לפרטים, אירגון, בריאות, עיכול. מזל בתולה הוא המזל השישי בגלגל המזלות, לכן יקבל את בית שש, בית העבודה, שיגרה, בריאות, קשר עם עמיתים לעבודה.

אם שבתאי נמצא בבית שש, או בבתולה, הוא יעצים את כל הנושאים הללו. אדם יתרפק על עבודתו, יאבד את עצמו בתוך העבודה, על חשבון כל דבר אחר. כבר לא ירגיש נוח בשום מקום, רק בעבודה, מה שנקרא : workaholic . התוהו ובוהו החיצוני מאיים, לכן יסתגר לו האדם עם שבתאי בבתולה בעבודה, בסידור כפייתי של הסביבה הקרובה לו. קיים פחד מכל דבר החורג מהשגרה ומהנתיב הידוע. קיים פחד מאובדן הקיים, לכן בית שש נקשר למחלות פיסיות ונפשיות כאחד.

אדם ללא מודעות, עם שבתאי בבית 6, יעבוד כל חייו בעבודה מסויימת, למרות השיעמום התהומי, ולא ימצא אומץ לעזוב. הוא יתלונן על כל דבר, על העבודה, על המעסיק, יהיה מנוצל ולא ישלמו לו שכר הוגן, אך הוא ימצא תירוצים אין סופיים למה דווקא עכשיו הוא לא יכול לשנות, ומה פתאום לעזוב!! עכשיו ?? הוא סוגר את עצמו בכלא, והמפתח בידו. ואז, מה עושה האדם? : ממציא לעצמו מחלות, מאמץ לו תופעות פסיכוסומטיות וידרוש מכל הסביבה תשומת לב למחלותיו.

האדם המודע, לעומת זאת, יוכל למצוא איזון בין הגוף, הבריאות, וצורכי הגוף
(שבתאי) לבין מרקורי, שליט בתולה-לשכל ולהגיון. יאחד את הגוף והרוח. לא יעבוד בשביל הזולת, אלא יאמץ תפיסת שירות (בתולה) אמיתית, זאת של המיזוג הפנימי בין גוף -רוח -ונפש. כששבתאי מתבטא באופן מודע, נמצא אותו במפות של רופאים, פסיכולוגים ומטפלים שונים.
~ ~ ~
לשבתאי לוקח 29 שנים ו157 ימים כדי להקיף את השמש. בכל מזל שוהה כשנתיים וחודשיים. נמצא 140 יום בנסיגה (רטרו) וחמישה ימים בעצירה לפני שינוי כיוון. ימי עצירה הם הקשים ביותר.


בין התאריכים 2.9.2007-21.7.2010 שבתאי נמצא במזל בתולה.
ארועים חשובים ששבתאי שהה בבתולה:

13.08.1919-7.10.1921אפגניסטן זוכה בעצמאות מבריטניה,אוסטריה ובעלות הברית חותמות על חוזה סן-ז'רמיין המכיר בעצמאותן של פולין, הונגריה, צ'כוסלובקיה וממלכת יוגוסלביה.

מלחמת העצמאות 20.09.1948-03.04.1949 , הארי טרומן מנצח בבחירות לנשיאות בארצות הברית, נשיא סין, צ'יאנג קאי שק, מתפטר מתפקידו.

20.11.1950- 30.05.1949 נחתמת שביתת הנשק בין ישראל לסוריה, מאו צה טונג מכריז על הקמת הרפובליקה העממית של סין, בישראל: עליית "מרבד הקסמים", כ-50 אלף עולים מתימן מגיעו, דוד בן-גוריון מכריז על ירושלים כעל בירת מדינת ישראל.

03.1951-13.08.1951 מפא"י בראשות דוד בן-גוריון זוכה בבחירות לכנסת השניה.

5.01.1978- 18.11.1977 ביקר נשיא מצרים אנואר סאדאת בישראל ולמחרת נאם בכנסת. מנחם בגין, ראש ממשלת ישראל, נפגש במצרים עם אנואר סאדאת, נשיא מצרים. דרום אפריקה מעניקה עצמאות לבנטוסטן שבבופוטאצוואנה.

21.9.1980 -27.7.1978: תינוקת המבחנה הראשונה. מנחם בגין ואנואר סאדאת מתחילים בשיחות שלום בקמפ דייוויד. טבח "יום שישי השחור" ותחילת המהפכה האיראנית, ההתאבדות ההמונית בג'ונסטאון, ארה"ב. מנחם בגין ואנואר סאדאת מקבלים את פרס נובל לשלום, ארצות הברית וסין מכוננות יחסים דיפלומטיים ביניהן, המהפכה האיראנית: השאח הפרסי, מוחמד רזה שאה פהלווי, בורח יחד עם משפחתו למצרים, האייתולה חומייני חוזר לאיראן לאחר 15 שנות גלות, סין פולשת לוייטנאם, הכנסת מאשרת את הסכם השלום בין ישראל למצרים, מרגרט תאצ'ר נבחרת לראש ממשלת בריטניה, חברת סוני מציגה את הווקמן, נשיא עיראק חסן אל-באכר מתפטר וסדאם חוסיין עולה לשלטון במקומו, נרצח נשיא דרום קוריאה פארק צ'ונג-הי, פלישת ברית המועצות לאפגניסטן, השקל מחליף את הלירה הישראלית, חוק יסוד: ירושלים בירת ישראל מתקבל בכנסת, נפתחת מלחמת איראן-עיראק.

3.09.2007 -29.10.2009
8.04.2010 - 21.07.2010


לא במקרה מופיעים אירן וסין באירועים שהבאתי למעלה. הם יהיו המדינות "שירגישו" במיוחד את מעבר שבתאי לבתולה. במפה של אירן, (שבתאי נמצא 8מעלות ו17 דקות בתולה), ובמפה של סין, (שבתאי ב 13 מעלות ו19 דקות במזל בתולה).

גם בשוק המניות ומדדים אפשר לבדוק את ההשפעה של שבתאי בבתולה. אחד המדדים שיושפע יהיה מדד הניקיי (המדד של יפן) (שבתאי ב 21.33 בתולה), ומדד ההנג-סנג. אבל, בכפר הגלובלי שלנו, אפקט הפרפר כבר מזמן לא זר לנו.

מאחר וצריכים לבדוק גם את המזלות ממול וב90 מעלות לבתולה, גם מפות לידה עם שבתאי בתאומים, דגים וקשת יושפעו מהמעבר הזה בשנתיים הקרובות. צפו לחדשות לגבי הדלאי למה, ראש ממשלת רוסיה החדש מדבנב, אירן, ג'ק ניקולסון, מקיין, המתמודד לנשיאות בבחירות הבאות, הנסיך צ'רלס, רוברט רדפורד, אריק שרון ולהבדיל!!! אחמדינג'ד-ובן לאדן. במפות לידה של כל אלה בשנתיים הקרובות שבתאי במעברים ימצא במולות או ב 90 מעלות לשבתאי לידתי, ולכן, ישאיר את חותמו.

נושא חדש שפתאום מדברים עליו בחדשות: נושא המזון, יותר נכון: המחסור באוכל ברחבי העולם. ותיקי המדינה יכולים להעיד על שנות הצנע, דווקא בשנים ששבתאי היה בבתולה. 1948-49 ושנות האינפלציה הדוהרת 1977-1980.

בסיפור המיתולוגי מוזכר ששבתאי או קרונוס היה אל החקלאות. אז הנה לכם קשר לנושא הזה גם. הצמצום והגבלה ששבתאי מייצג יכול להסביר את התופעה הזאת.

בבדיקה שערכתי ברשומים שונים, לפי מפות של יום מסחר הראשון בסחורות, החיטה, הסויה גם שמן הסויה יושפעו משבתאי בבתולה.

מה שמיוחד במיקום של שבתאי בשנתיים הקרובות, זה הזויות שהוא בונה לנפטון- כוכב שמסמל אינפלציה במערכת הכספים ולאורנוס- כוכב השינויים הפתאומיים, ניתוקים ומהפכות.

במפה של המדינה שבתאי נמצא בבית 10, בבית השילטון. במעלה 16.25 אריה.

בשנות ה-70 וה-80 זכורה העלאת מחירי הדלק במיוחד בשנים 1973 ו-1979, בישראל, נוספה אליה חריגה תקציבית עקב מלחמת יום הכיפורים ומלחמת לבנון. התוצאה, אינפלציה שהלכה וטיפסה ממדרגה למדרגה - 10% ב-1970, 111% ב-1979, ושיא של 445% ב-1984.

במעברים של מפת המדינה ב 1973 שבתאי היה במולות מתקרבת ליופיטר, שליט בית הכספים. ב 1979 עמד ב 120 מעלות מיופיטר, זוית הרמונית, אך לא כך האינפלציה שעלתה ל-111% , וב: 1984 שבתאי בצמידות לזנב דרקון בבית ראשון ובזויות דיסהרמוניות לשבתאי בלידה, ולפלוטו. מה פלא שהאינפלציה דהרה ל 445% -

היום שבתאי הגיע שוב למיקום הזה, ויחזור על הזויות האלו עד אמצע 2014.

חדשות טובות לסיום? זה יעבור.



" נסיון זה הדבר הנפלא שגורם לך לזהות את הטעות כשאתה עושה אותה שוב. "
אנונימי






גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב