דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקום עכשו בבוקר - עם שיר ענק בלב ! 

מאת    [ 19/11/2008 ]

מילים במאמר: 749   [ נצפה 2777 פעמים ]

כמה פעמים קרה לכם , שבוקר אחד קמתם והתחלתם לעשות משהו אחרת - מין בוקר של מרץ, הגוף קפיצי, דרוך לפעולה , רענן, תחושה של יום נפלא, תחושה של רצון ונחישות לעשות זאת הפעם אחרת, העולם נראה בצבעים זוהרים וברורים יותר, אולי שמעתם ציוצי ציפורים או שיר אהוב מתנגן ברקע, אמרתם לעצמכם שהפעם זה באמת הולך להיות אחרת ! ואכן בכל בוקר קמתם, גם בימים שמצב הרוח היה ירוד יותר, או ימים טובים פחות התמדתם, והצלחתם, והיום אתם יכולים לומר שזה טבעכם הראשון כי זה הפך לחלק מכם .
אז איך אפשר לשחזר את התהליך הזה , באופן רצוני , כך שתוכלו לעשות שינויים כאלה גם הפעם במקומות המצרכים שינוי ?
חזרו לרגע לסיטואציה בה התהליך הזה הצליח לכם ! מה הרגשתם בגוף - מה הייתה תנוחת הגוף, עמדו מול המראה ושנו את תנוחת הגוף שלכם כעת , מה היה הרגש המוביל, גאווה,נחישות, שמחה, אהבה, ניצחון, החלטיות , מחויבות , בטחון, שלווה, הדגימו זאת מול המראה כאילו ניצב אדם אחר-דמות מוערצת להשראה המייצגת את הרגש המנצח הזה , וללא מילים , עליכם לשדר לו את הרגש הזה ! הישארו בתנוחה הזאת למשך מספר דקות, תנשמו לתוכה, שימו לב לתחושות שעוברות בכם, למחשבות ולנשימות שלכם .לכתפיים, לחזה, למצב הרגליים והידיים . פתאום אתם הופכים לרגש הזה, הכוונה הזאת, המודעות הזאת ! אין אחר, אין הסתכלות מבחוץ חש זהות מוחלטת!
הגוף והנפש מתפקדים כיחידה אחת, השפעתם על הגוף ,השפעתם על הנפש, השפעתם על הנפש, השפעתם על הגוף. האם שמתם לב להזדקפות של עמוד השדרה שלכם, ולהזדקפות של האני הפנימי - תרגלו את זה מספר פעמים, וחושו את הפלא שמתרחש בכם. הרגש הוא שדוחף אתכם לעשייה , הוא הדלק היומי שלכם.לרגש יש כח מניע אדיר, אתם יכולים לעשות בו שמוש מודע מבחירה ולתעל אותו לטובתכם ולמטרותיכם או להיות תוצאה מקרית שלו ,אם הוא כבר קיים למה לא לנצלו לצמיחה - מאחורי כל אי עשייה שהייתה צריכה להיעשות , מונח רגש שמנחית אתכם למטה. האם זה אומר שכדי להרגיש כך, עליי "לחפור" ברגשות הכואבים - ההיפך הוא הנכון. ככל שתמקדו את תשומת ליבכם בשלילי ובמה שלא עובד , תקבלו תוצאות שאינן עובדות, בלתי רצויות ושליליות. ככל שתתמקדו במה שכן עובד בחייכם , תגבירו זאת, והרי יש לכם גוף נפלא שעובד בצורה מדהימה, רק צריך לכייל אותו מחדש.
כלומר, יש לכם , ובכל אחד מכם, מאגר של מקורות חיובים, ולא חשוב מה גודלו , ניתן להרחיבו ! היזכרו בתחושה בסיומו של עיסוי טוב, או בסיומה של פעילות גופנית שעשיתם שבה הרגשתם את כל הגוף משוחרר, רפוי ויחד עם זאת חי, זורם ,ערני . מה הרגש הנלווה, ואיזה מחשבות עוברות לכם בראש, מה אתם אומרים לעצמכם?
איך תוכלו לעשות שימוש באנרגיה הזאת למשך היום - איך תוכלו לקחת את רגעי הפז האלה ולהרחיב ולהכליל אותם לכלל המצבים בחיים , מעבר לרגע המסוים הזה - או קי , לא צריך חופשה בשביל זה מחוץ לעיר.
מה שצריך הוא מעין מזכירה אישית פנימית. נניח שיש לכם אחת לחצי שעה בטל' הנייד תזכורת , שאומרת התמתח, תנשום עמוק , הרגש טוב, חייך, תחשוב מחשבה אחת מעצימה, תהנה. ואכן אתם קמים מהכסא ועושים זאת, רק למשך דקה. וממשיכים לאחריה במה שהייתם עסוקים. מה היה קורה לכם -
מה היה קורה לו לרגע קט, היה מתרחש איחוד בין הגוף, הרגש ,המחשבה, בכוון הרצוי החיובי לכם - מה היה קורה לו במקום להשתקע ברגשות של שעמום, התנגדות , כעס, כאב, עצב, אפתיה, הייתם "מתמכרים" לרגשות טובים מובילים - איזה מחשבות היו עולות בכם - איך הייתם מתנהגים? ואיך זה היה משפיע על שאר היום - אל תשאירו את זה כשאלה מופשטת,
תנסו !
בין אם אתם על המחשב, או מול ההגה כל היום, או מול הטלפון, או מול אנשים. קחו דקה מחייכם , לאחד זה יתאפשר אחת ל - 8 שעות, ולשני אחד לשעה , איך שלא יהיה אלו דקות שמצטברות , נכון שככל שתמצאו בהם יותר , כך האפקט יגבר, אך גם אם אתם מאד עמוסים, תוכלו למצוא זמן בזמנים "מתים" כמו "בפקקים" למשל.
האם זה אפשרי , וריאלי לתת תזכורת או קריאת כוון למח מדי פעם במשך היום - ובכן, חישבו על כל אותם הפעמים שיצאתם לשירותים במהלך היום, שיצאתם לעשן סיגריה, ,על המצבים שהלכתם לשתות קפה, או לאכול משהו , או לחטוף משהו, או לבצע שיחת טלפון שקטעה את מתח הפעילות השוטפת, לפעמים ההתנהגות באה לענות על צורך אמיתי כמו רעב, אך היו פעמים שהיו אלו ניסיונות של התודעה להגיע להרפיה פנימית, להרפיה מהמתח, להתרעננות, להעלאות אתכם מהמקום שאתם נמצאים בו למקום מחזק יותר, תומך יותר. עכשיו אתם יכולים לבחור לעשות זאת בצורה מודעת ולהגביר את האפקט של להרגיש טוב יותר, מאוזן יותר ולשפר ביצועים ותוצאות. זה פשוט, זה קל,זה מהנה, לא דורש מאמץ מיוחד, ויחד עם זה עוצמתי.נסו את זה !
את הרגעים האלו כמובן אפשר "למתוח" ליותר ויותר אזורים בחייכם, כך שתיגשו לבעיות ואתגרים הנקרים בחייכם בדרך קלילה יותר. במאמר הבא, אתן לכם טיפים נוספים כיצד לעשות זאת. בהצלחה!
נאוה בר-מאמנת אישית להצלחות
נקודת זינוק- http://jumpoint.org/site/page1.aspx



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב