דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תשדרגו את ארון הבגדים שלכם? 

מאת    [ 19/11/2008 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2069 פעמים ]

הופעה מהממת יכולה לעשות את ההבדל בין רושם ראשוני חיובי לבין פגישה צוננת. לכן, כדאי מאוד להשקיע בהופעה חיצונית בייחוד כשמדובר בפגישה ראשונה.

תשתדלו ליצור רושם של תחכום במקביל לתחושה של רעננות. הכוונה היא להקרין נועם ופתיחות שיהוו את הבסיס לתקשורת חיובית וזורמת. רצוי ללבוש בגדים בצבעים רגועים ונוחים ושיתנו תחושה של כבוד ושל נוחות כלפי האחר. לכן, רצוי לא לבוא בבגדים מרושלים או צמודים מידי.

יש לשים לב שלבוש נעים ונוח מאפשר לנו להתנועע בנוחות ובחופשיות וליצור אווירה רגיעה ונעימה. לעומת זאת, בגדים שאינם נוחים גורמים לנו לתחושת מתח ופוגעים באווירה. הלבוש צריך לגרום לנו להרגיש במיטבנו ולתת לנו אפשרות להביע בצורה טובה את עצמנו ולהוציא את המיטב שבנו החוצה. אבל, אם נחוש מוגבלים אז שפת הגוף וגם השפה המילולית שלנו תהיה חסרה ומוגבלת. לכן, יש להיות מודעים לבגדים שאנו לבושים כי הם מהווים חלק מרכזי מהמסר שאנו מעבירים לאחר.

במקביל תרבות הצריכה מציפה אותנו בשפע גירויים ופיתויים ובכך בעצם גורמת לנו לקנות לאו דווקא את מה שמחמיא לנו, אלא את מה שמשך את עינינו באותו הרגע. במילים אחרות, פעמים רבות אנו פועלים מתוך הרגש ומאבדים את היכולת לחשוב בהגיון ולתכנן את מעשינו בקפידה. התוצאה של כל אלה היא שאנו קונים בגדים שאינם תואמים לדימוי ולתדמית שאנו מעוניינים לשדר החוצה. לכן, במקרה הטוב בגדים אלה יישארו בארון ויצברו אבק ובמקרה היותר גרוע אנו נלבש אותם מבלי להיות מודעים לנזק שהם גורמים לנו ולעובדה שהם מרחיקים בינינו לבין בת / בן הזוג שלנו אותם אנו מעוניינים לפגוש. זאת פשוט מאחר שהם מציגים אותנו באור אחר שאשר הינו רוצים להיות ועל כן איננו מצליחים להתקרב לאדם שאיתו אנו מקווים ליצור את הקשר ולמצוא חן בעיניו.

מכאן, שההצעה שלי היא לפתח מודעות לתחבולות של תרבות הצריכה בנו הצרכנים. שיטה טובה לעשות זאת היא להחליט שלא קונים את הדבר הראשון שנדלקנו עליו, אלא לאחר שחשבנו על כך וביום למחרת כשחזרנו לחנות באמת רצינו אותו ולא משהו אחר. כך נהיה בטוחים שהפריט הבא שנרכוש יעזור לנו לעשות את הרושם הנכון ולהגשים את הציפיות שלנו.

בהתאם לזאת, כדאי להכין רשימה של דברים שברצונינו לקנות לאחר שבדקנו את ארון הבגדים שלנו ואנו יודעים מה המטרה שלנו בקניה זו. אנו נקנה את הבגד רק לאחר שאנו בטוחים שהוא זה שיאפשר לנו להיות בשיאנו ולהוציא את המיטב מעצמנו. במילים אחרות, ההחלטה היא בידינו, ואם אנו נהיה מודעים מספיק וממוקדים ביעדים שלנו הפיתויים מסביב לא יטרידו אותנו. כך נרוויח מראה מדהים ונגדיל את הסיכויים שלנו להכיר את האדם שיעשה אותנו מאושרים.

ג'ני פרמינגר ייעוץ תדמית, תקשורת ונימוסים
052-5655815
jenny@jptadmit.com
http://www.jptadmit.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב