דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיבוד ממוחשב של הפה שלך משוגר באינטרנט לשבדיה ומאפשר תכנון מראש של החיוך שלך, לאחר השתלת שתי מערכות שיניים שלמות ביום אחד 

מאת    [ 17/11/2008 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2435 פעמים ]

המהפכה האינטרנטית-דנטלית של ענקית הציוד הדנטלי, "נובל ביוקר", מהווה את אחד משיאי התערוכה הדנטאלית "אידן" בגני התערוכה בתל-אביב והיא משנה את פני רפואת השניים בעולם כולו. בלב הפיתוח של "נובל ביוקר" ניצבת מערכת מתקדמת בשם "נובל גייד" - התקן חד פעמי, המשמש מעין ג'י.פי.אס של רופא השיניים בפי המטופל ומאפשר לו לתכנן מראש את שיקום הפה, כולל מפתח הפה, גודל החיוך ומראה השפתיים של המטופל לאחר ההשתלה.

הדס יעקובי, רכזת נובל ביוקר בחברת 'יצמד' המייבאת את שתלי נובל ביוקר אומרת: "על פי תצלום הסי.טי. של מטופל בתל-אביב, מתבצע תכנון ממוחשב של הניתוח, בתוכנת נובל גייד. ניתוח זה משוגר באמצעות האינטרנט אל מחשבי המפעל בשבדיה. דקות אחדות לאחר משלוח הדוא"ל מתחילות מכונות מתקדמות של המפעל השבדי לייצר את הרכיב שיעמוד בלב השתלת השיניים של המטופל הישראלי. רכיב זה מדויק בצורה מקסימאלית והוא מבטיח, כי השתלת השיניים תתבצע במהירות שיא - עד שעה לכל לסת - בדייקנות מוחלטת, ללא פתיחת החניכיים, ללא השתלת עצם וללא הרמות סינוס. כמו כן הוא מאפשר את הכנת השיקום מראש והרכבת מערכת שיניים שלמה מייד לאחר השתלת השתלים בלסת המטופל. הרכבת מערכות שיניים שלמות מיד לאחר הצבת השתלים בלסת מכונות "העמסה מיידית".

העמסה זו מתאפשרת בזכות שתלי טיטניום מתקדמים, גם הם של חברת נובל ביוקר, שפני השטח הייחודיים שלהם מאפשרים את ההעמסה המיידית. בעזרת המוליך נובל גייד, מתאפשרת השתלה קלה ומדויקת בשיטת ההשתלה החדשנית ALL ON 4 (מערכת שינים שלמה על גבי ארבעה שתלים לכל לסת). המוליך של נובל גייד מסייע בהחדרת ארבעה שתלים לעצם הלסת של המטופל, בזויות החדרה מיוחדות ובמרחקים שנקבעו מראש בעת תכנון הממוחשב. שיקום של לסת שלמה מתבצע על גבי ארבעה שתלים אלו ומספק עצמה ויציבות מקסימליים.

ד"ר יורם רוזן מנהריה, אחד מרופאי השיניים הישראלים שצברו ניסיון רב בהשתלות בשיטות ALL ON 4 ונובל גייד אומר: "נובל גייד מדריך את הרופא היכן, באיזה זווית, באיזה קוטר ולאיזה עומק להחדיר את השתלים. תכנון הנתיב מאפשר בין היתר גם תכנון מוקדם של מיפתח הפה, גודל השיניים וצורת החיוך של המטופל ומאפשר לתת למטופל מיד את השיקום." במחקרים שבוצעו על ידי ד"ר פאולו מאלו, מפתח שיטת ALL ON 4, נבחנו מאות מטופלים, שהושתלו בפיהם שתלי נובל ביוקר בהעמסה מיידית. מעקבים אחר המטופלים האלו במרכז מאלו בליסבון גילו שיעורי שרידות מצטברים לאחר שנה מיום ההשתלה, של 97.6%. ד"ר רוזן, מנהל המרכז הרב תחומי לרפואת שיניים ואסתטיקת הפה מוסיף: "שיעורי שרידות גבוהים כאלו מושגים גם בישראל. עובדה זו מלמדת, כי טכניקת ההשתלה המיידית, באמצעות ארבעה שתלי טיטניום של נובל ביוקר, יעילה ואמינה."

שלמה אברמוביץ, מחלוצי התקשורת המקומית בישראל, בעל ניסיון של 24 שנה בתקשורת המונים, מהן 20 שנה בקבוצת "ידיעות אחרונות". שימש כעיתונאי חוקר בכיר במוספי "7 ימים" ו"המוסף לשבת". צבר מוניטין בעקבות חשיפת פרשיות ישראליות ובינלאומיות בתחומי כלכלה, עסקים, ביטחון, ביון ופשיעה.
שלמה אברמוביץ' זכה באות אמית"י על אומץ הלב שגילה במהלך מאבקו נגד השחיתות ולמען טוהר המידות בישראל. בין הפרשיות הגדולות שחשף: פרשת הפנסיות הסוציאליות מגרמניה, חדירת המאפיה הרוסית לישראל, האמת מאחורי התרסקות מטוס אל על באמסטרדם, הקרב על מתן אפשרות לניתוחים בישראל של מנתח המוח היוגוסלבי, ד"ר וינקו דולנס, חשיפת סכנות שיטת הפל-קל - שנה לפני אסון ורסאי, פנסיית המיליונים במפעל הפיס, האמת מאחורי סדרת מקרי המוות בבית המעצר קישון, מקורות הסרטן בישראל, חשיפה ראשונה בישראל על סכנות הקרינה הסלולארית ועוד.

בפעילותו העסקית צבר אברמוביץ' ניסיון בייעוץ אסטרטגי, פיתוח עסקי, הפעלה והנעה מחדש של חברות וארגונים, ניהול קמפיינים ייעודיים לחברות עסקיות ולארגונים ממלכתיים וליווי חברות משלב הזרע עד שלב האקזיט.

במסגרת הפיתוח העסקי והייעוץ האסטרטגי ביצע אברמוביץ' מהלכי Start ו-Restart לחברות מתחומי הטכנולוגיה, מדעי החיים והאנרגיה. כמו כן גיבש והפעיל תכניות עבודה אסטרטגיות עבור חברות ציבוריות, חברות תשתית ומסגרות ממלכתיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב