דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לעשות כדי להצליח בשיווק רב שכבתי ? 

מאת    [ 17/11/2008 ]

מילים במאמר: 1224   [ נצפה 2528 פעמים ]

מה צריך לעשות כדי להצליח בשיווק רב שכבתי

שיווק רשתי מתאים לכולם, אבל לא כולם מתאימים לשיווק רשתי...

אני מאמין ששיווק רשתי הוא עסק מדהים, והוא ה"מבצר" האחרון של עיסוק חופשי בו מישהו ללא תואר, ייחוס משפחתי או הרבה כסף להשקעה יכול להתעשר.

היתרונות הם עצומים: הכנסה אפשרית בלתי מוגבלת, אפשרויות נסיעה והאפשרות לעזור לאנשים אחרים בזמן שאתה בונה את ההצלחה שלך. אבל זה עדיין לא מתאים לכל אחד.
מדוע?
כיוון שדרושה אישיות מסוימת להצליח. אי לכך אני עדיין ממליץ לכל אחד שרוצה חיים טובים יותר לבדוק את האפשרות של שיווק רשתי כקריירה, אבל לפני שמתחייבים עדיף לתת לעצמך הערכה כנה.

רוב האנשים משווים ביטחון עם עבודה של 8-5. הם רואים במרוץ העכברים רוע הכרחי בחיים.

אנשי שיווק רשתי לא סובלים מכזאת הנחה. הם רואים בעבודה כזו מלכודת - המאפשרת לך רק די כסף כך שתפחד לעזוב- אבל לא מספיק על מנת להגיע לעצמאות כלכלית.

הם מסתכלים על אנשים המטפסים בכוח בסולם הדרגות בחברה כלשהי בתמיהה של ילד בן 10 הבודק איך חיים נמלים. הם יודעים שאנחנו צריכים נמלים בעולמנו, אבל הם אינם רוצים להיות אחד מהם.

רב האנשים מתאמצים לעשות רושם שיש להם עבודה טובה אפילו אם הם מתעבים אותה, כי זה מה שהחברה מצפה מהם. אנשי שיווק רשתי חולמים על קריירה עם פוטנציאל ללא גבולות, התפתחות אישית וצמיחה ואז הם עובדים עד שהם מגשימים את החלום שלהם. אנחנו מתבוננים במרוץ העכברים ולא מבינים מדוע אנשים מסכימים לוותר על הכבוד שלהם למען המשכורת החודשית הקבועה.

אל תטעו: אם אתם צריכים מישהו שכל הזמן יבדוק את מעשיכם, אינכם מצליחים להלהיב את עצמכם או אתם צריכים את הביטחון של משכורת חודשית, אז שיווק רשתי הוא לא בשבילכם.

אתם צריכים חשיבה של יזם אם אתם מצפים לשרוד בעסק הזה. לא לכל אחד יש את זה. דמיינו איך תרגישו אם לא תקבלו משכורת. אין ערבויות. רק צ'ק בונוס התלוי לחלוטין בביצועים שלכם.

אם זה מפחיד אתכם אולי אתם מתאימים יותר לעבודה רגילה. אם זה מלהיב אתכם אתם מועמדים טובים לעסק זה.

ככלל, בעלי אישיות חזקה מצליחים יותר. חייבים להיות בעלי מוטיבציה אישית, בעלי יכולת לעבוד ללא פיקוח וטובים בביצוע מעקב. בנוסף לצורך להיות בעל אישיות חזקה צריך להיות גם חכמים. וזו הסיבה .....

שיווק רשתי זוהי עבודה של שיכפול. חלק גדול מהעבודה זה היכולת לעבוד לפי הדפוסים המצליחים, האסטרטגיות והשיטה שפותחה ע"י החברה ואנשי הרשת שלכם. פחות "זוהר אישי", אבל יותר ביטחון אישי כיון שהעסק שלך לא תלוי כל-כך בך.

אנשי שיווק רשתי חכמים מאמצים את השיטות שהוכיחו את עצמם. זה נותן להם יותר ביטחון, כיון שאפשר אח"כ להוריד הילוך מבלי להפסיד הכנסות.

אם אתה חסר ביטחון עצמי העסק יהיה קשה למדי עבורך. חייבים לשמור על הביטחון העצמי בפני לחץ סביבתי ואתגרים. מה שאנו עושים הוא שונה. הרבה אנשים מאוימים מדברים שהם לא מכירים ומבינים. זה יגרום לחלק מהאנשים שאתם מכירים להיות חשדנים, ספקנים ואף קנאים.

לכן כאשר אתם מצהירים בגאווה קבל עם ועדה שהצטרפתם לעסק בשיווק רשתי על-מנת לשפר את איכות חייכם, אל תתפלאו אם אותם אנשים יתקיפו אתכם בכל הסיבות של "לא כדאי לכם" , "הם לא היו עושים את זה", ואתם בשום אופן לא יכולים להצליח" בכזה עסק.

אנשים "טובים" אלה יספרו לכם סיפורי זוועה אחד אחר השני על אנשים שניסו שיווק רשתי ונכשלו, קנו מחסן מלא של מוצרים בתקווה להתעשרות מהירה, או נתקלו במחלת עור חמורה של מישהו שהשתמש באחד המוצרים שנמכרים בשיטה זו.

אנשים רבים אינם מוכנים להיות עשירים. הם גדלו על תכנות של "מחסור" . בתת מודע שלהם הם מאמינים שאינם ראויים לעושר; הם בטעות מאמינים שיש משהו רוחני בלהיות עני; או שהם גילו שלהיות עשיר דורש מידה מסוימת של עבודה. ישנה סבירות גבוהה שאנשים כאלה נמצאים בסביבתך. אין דבר שמלחיץ כאלה אנשים יותר מהמחשבה שמישהו סביבם מצליח. הם יעשו הכול על-מנת לחבל במאמציכם. אם אתם רוצים להצליח אתם צריכים להאמין בעסק הזה בכל החוזק ולא להצטרך לחיזוקים מאחרים. הקריירה שלי נסקה פלאים כאשר למדתי משהו חשוב...
הפסקתי לקבל ייעוץ פיננסי מאנשים לא מצליחים!
כשהתחלתי את העסק הייתי חסר פרוטה ובמצב קיומי בעייתי. לצערי רב האנשים שהכרתי היו במצב דומה. כולם ניסו לשכנע אותי לצאת מהעסק הזה, ושאין סיכוי שזה יעבוד.

הבנתי בהדרגה שאנשים אלה לא מבינים כלום בהצלחה עסקית. לכן למרות שלכולם היו כוונות טובות, הם פעלו בתחום בו לא הייתה להם ההכשרה לתת ייעוץ.

למדתי לקבל עצות מאנשים שכבר הוכיחו הצלחה בעסק הזה. כשאתם מבינים את זה אתם משפרים באופן דרמטי את היכולת שלכם להצליח.

דרישה אחרת להצלחה ארוכת טווח הוא לנהל את העסק שלך ביושר.

נכון שיש מקרים של הצלחות ע"י מילוי המחסן של מישהו אחר במוצרים, אבל אלה הצלחות קצרות טווח. זה רק עניין של זמן שלאנשים אלה נגמרים המועמדים והם חייבים לעבור לחברה אחרת. בטווח ארוך פעילויות כאלה יהרסו לך את העסק.

בעסק זה כאשר אתה מצרף מישהו , אתה הופך להיות השותף והמדריך שלו לכל החיים. גם אחרי שהם לומדים את העסק ומצליחים בעצמם, הם עדיין יחפשו אצלכם תמיכה מוסרית, הרגלי עבודה חדשים של הארגון וכ"ו. הרבה יותר מעבודה רגילה העסק של שיווק רשתי מבוסס מאד על האמון בין נותן החסות למפיצים שלו.

זהו היתרון הגדול ביותר שיש לכם. למיליוני אנשים נמאס מהיחסים הבלתי מספקים שיש במשרדים, מהפוליטיקה הפנים ארגונית וחוסר האמינות. היושר וההרגשה הקהילתית שיש בעסק שלנו מושך אנשים אפילו יותר מכסף ונסיעות.

אם אי פעם תשקר למפיץ שלך , אפילו שאתה חושב שזה לטובתו, אתה תהרוס את הקשר שהוא הבסיס לעסק הזה. אתה גם תפסיד את החוט המקשר החזק ביותר שיש לאנשים לעסק הזה . מפיצים שהצליחו לבנות רשתות מצליחות לאורך זמן למדו שהמילה שלהם היא הקשר ושיושר הוא קדוש.

תכונה הכרחית נוספת להצלחה בשיווק רשתי היא כישורי הדרכה טובים. והנה הסיבה...

כ-10% מהאנשים הם טיפוסי מכירות. הם אוהבים למכור; הם טובים בזה; והם לא פוחדים מדחייה. שאר 90% מדרגים "מכירות" ברשימת הדברים שעליהם לעשות באותה דרגה של קפיצה לבור של נחשים! המחשבה על דחייה שולחת אותם לחפש מחסה באזור הנוחות שלהם. אם תשתמשו בשיטות צירוף כמו טלפונים לשוק הקר, נקישה בדלתות, ופניה לזרים אתם תבריחו 90% מהמועמדים שלכם מייד.

כיון שהם אינם יכולים לראות את עצמם עושים אותו דבר...

למעשה רק אחד מאלף יצליח בשיטות האלה. ואף גרוע מכך, כיון שקשה לשכפל שיטות אלה אנשים יצטרכו לצרף הרבה מפיצים חדשים כל חודש על מנת לשמור על הכנסה נאותה. הם לא יוכלו לסמוך על הרשתות שלהם ויצטרכו כל כמה חודשים לבנות רשת חדשה.

לעומתם, אנשי שיווק רשתי מצליחים מתבססים על שיטה פשוטה, קלה לשכפול שהם יכולים ללמד כל אחד. העדיפות הראשונה שלהם היא שהארגון שלהם ידע כל מה שהם יודעים. האנשים שהם מצרפים יכולים בקלות לשכפל את הצעדים שלהם, כך הארגון גודל יותר מהר.

אתם תמצאו שמורים, פרופסורים, מדריך קראטה וכל אחד עם כישורי הדרכה טובים בדרך כלל מאד מצליחים בשיווק רשתי. כך שאם אתם אוהבים ללמד וטובים בזה, יש סיכוי טוב להצליח בעסק הזה.

הצעד הבא שעליכם לעשות על-מנת להצליח הוא להתחייב לזמן שמוקדש להתפתחות אישית כל יום. בדרך כלל שעות הבוקר המוקדמות או השעות בסוף היום הם הטובים ביותר. הילדים ישנים, יש פחות הפרעות ואפשר להתרכז בעצמנו.

הזמן הזה חשוב על-מנת לשחזר את שעובר עלינו. צריך להחזיק ספריה של ספרים בנושא, קלטות וידאו וכ"ו שיעוררו את המוטיבציה כנגד התכנות השלילי, ילמדו טכניקות חדשות ויעזרו לשמור על המיקוד.

בהתחלה חשבתי שהצלחה תבוא משינוי של אחרים. מהר מאד למדתי שהצלחה אמיתית באה משינוי עצמי. המעשים שאתם עושים והדוגמא האישית שאתם נותנים יוצרים גל חיובי שמשפיע לחיוב על כל הסביבה שלכם. אני מאמין שהרשת שלכם מתפתחת רק באותה מידה בה אתם מתפתחים.

כך שאתם רואים, עסק של שיווק רשתי שונה למדי מעסק רגיל. זה דורש רמה מסוימת של כישורי יזמות ומוטיבציה עצמית. חייבת להיות לכם הערכה עצמית גבוהה, ויכולת להתנהל ביושר.. לבסוף חייבים לשים בצד את האגו כאשר צריך, ולהשתמש בשיטות שפותחו ע"י נותני החסות שלכם.

בהצלחה !!!
בקרו אותי בבלוג שלי
http://blog.tapuz.co.il/vemma
יום נפלא ,
חן רוזנטל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב