דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופש אולטימטיבי והקשרו לשיווק רישתי 

מאת    [ 17/11/2008 ]

מילים במאמר: 1190   [ נצפה 1899 פעמים ]



מהו חופש אולטימטיבי -
זהו הצורך האנושי הבסיסי של כל אחד ואחת עלי אדמות. צורך שמאפשר לנו חיים אופטימלים, עשירים, מלאים ומספקים,חופש להיות מי שאנחנו באמת .
מרגע הלידה ועד המוות אנו בתהליך למידה אין סופי. חלקינו מבינים זאת ואכן מתייחסים לחיים כבית ספר וכל אירוע הוא הזדמנות נפלאה ללמידה ואחרים פשוט זורמים בחיים כאילו החיים מנהלים אותם ולא להפך. החיים מנהלים את מחשבותיהם , פעולותיהם ותוצאותיהם .

אלו שלוקחים אחריות על חייהם , עוצרים, מתבוננים, מתקנים, מציבים מטרות חותרים להשיגם ועסוקים בעשייה ולמידה, ברוב המקרים חייהם מאד קרובים למה שהם שואפים .
להגיע לחופש אולטימטיבי זו דרך חיים. זהו מסע שלוקח שנים לבנות אותו , שנים של למידה ועשייה, כישלונות וניסיונות עד למטרה המיוחלת. מדוע זהו תהליך של שנים -
מפני שליצור ולהגיע לחופש אולטימטיבי בעולם המודרני צריך מאמץ רב להישאר מפוקס וממוקד , העשייה ללא הזכות לדעת, בחירת דרך שיש בה הובלה למטרה זו .
מרבית האנשים לא יגיעו לשם לעולם משום שהם פועלים ומונעים מעשיה שיש בה פתרון לכאן ועכשיו , הישרדות חוסר תכנון חוסר התבוננות והליכה שנים במסלול שברור שאינו מוביל לחופש אולטימטיבי .
ולמעשה ויתרו על האפשרות למרות שהיא תמיד קיימת .
מדוע זה לוקח שנים - משום שראשית יש ליצור חופש כלכלי , זהו החופש הראשון בסדר העדיפויות משום שבלעדיו לא נוכל ליהנות מחופש מוחלט .
מהו חופש כלכלי ?
זהו מצב בו יש מספיק כסף כדי שלא נצטרך לדאוג לעתיד, זהו מצב בו אנו עובדים כי אנחנו רוצים לעבוד ולא כי צריך . אנחנו למעשה לא חייבים לעבוד , למעשה כל דבר שאנו עושים כי חובה לעשותו, גוזל מתחושת החופש שלנו .
סביר להניח שאדם בחופש כלכלי עובד במה שהוא באמת אוהב , עיסוק שגורם לו סיפוק ומימוש עצמי .

דמיינו לעצמכם איזו הקלה אדירה זו להיות במצב בו אין דאגות כלכליות ואנו יכולים לתת ביטוי למה שאנחנו באמת .
ברור לכולנו שעל מנת להגיע למצב זה אנו נדרשים לבנות תוכנית , לבנות אסטרטגיה , להיות בעשייה ממוקדת למטרה, כאשר לאורך כל הדרך יש לבדוק את הפעילות והמחשבות האם כולן מכוונות למטרה?
והאם אינני עסוק בבזבוז אנרגיה מיותר ובהסחות דעת ?
כמובן שאין אדם אחד מצליח בעולם שלא עבר דרך משברים וכשלנות אך אלו חישלו אותו להפוך לאדם מצליח כלכלית.
ברגע שנגיע לחופש כלכלי נוכל להתקדם לעבר חופש בזמן .
מהו חופש בזמן או זמן חופשי -
חופש בזמן פירושו להרגיש בנוח להיות רגוע שאני לוקח לעצמי פסק זמן , כי פסק זמן זה אינו קשור לביטחון הכלכלי שלנו , זהו חופש שמקנה לנו את היכולת לנהל את הזמן שלנו כפי שאנו רוצים ולמלא את היש בדברים שמספקים ומעשירים אותנו , אין תחושה רעה כשלוקחים שבוע , חודש או חצי שנה הפוגה , אנו חיים עם זה בשלום כי יש זמן ויש כסף והחיים מפסיקים להראות כמו מרוץ אחר הזמן , כל דקה מנוצלת בעשייה של דברים שאנו נהנים מהם ועכשיו אפשר להתמקד בחופש האישי.
מהו חופש אישי -
החופש לדאוג לרווחה האישית שלי במלוא מובן המילה , זמן לטפח מערכות יחסים אם חברים , זמן להשקיע במשפחה ובזוגיות שלי לעשות דברים משותפים .
יש לי את החופש להתחייב מרצוני החופשי למערכות יחסים עמוקות , כנות , משמעויות מערכות יחסים עמידות לאורך זמן .
כמה מאיתנו עברו תקופות ארוכות בחיים שלא היה זמן לחברים , לבן / בת הזוג? אין זמן ,חשק ואנרגיה לטפח ולהעשיר את יחסנו אם הסביבה .
חופש אישי מאפשר לנו לעשות יותר עבודה רוחנית להתחבר למי שאנחנו באמת, לתרום לאחרים כי לא חסר ויש שפע, להיות סובלני וסלחן לסביבה, לקרוא ספרים מעשירים להשקיע בהתפתחות האישית שלי , להשתתף בסדנאות מודעות וכיו"ב .
ואז אני מתפנה לטפל בחופש פיזי .

מהו חופש פיזי ?
הגוף הפיזי שלנו וצרכיו , הבריאות הכוללת והמושלמת של הגוף , בריאותנו מושפעת מאוד מלחץ כלכלי , מחוסר בכסף , חוסר זמן ומתח נפשי , עומס ודאגות, חוסר סיפוק , החופש הפיזי אומר שיש לי את הזמן והכסף לנוח , לישון טוב , לעסוק בפעילות גופנית נעימה לי ולא חשוב כמה זה עולה , לקנות את התזונה הטובה ביותר ואולי אף להחזיק מבשלת שתדאג שתהיינה שלוש ארוחות בריאות בבית , להשתמש בתוספי תזונה מהטובים ביותר , להשתמש בשרותי בריאות איכותיים , מסג'ים באופן סדיר , מכוני כושר וספא כל אלה יתנו לנו חופש פיזי ובריאות מושלמת .
כשאנו מבינים את חשיבות 4 החירויות הללו ושהן מובילות אותנו לחופש אולטימטיבי , כשמבינים זאת לעומק קל להסביר מדוע כדאי להשיג זאת דרך הכלי שעומד לרשותנו - תעשיית השיווק המרושת .

שכיר - האם לאדם שבחר להיות שכיר עד הפנסיה יהיה סיכוי להגיע מתישהו לחופש ?
עצמאי- האם לעצמאי בעל עסק קטן יש סיכוי להגיע לכך - כן ! רק במידה והעסק ישגשג והא ימשיך להתפתח ולהיות בעל מספר עסקים שיוכלו לאפשר זאת - בכלכלה של היום כמעט בלתי אפשרי לעסק קטן .
אנשי עסקים ויזמים - בהחלט כן , אך זקוקים להון גדול , בניית עסקים מלווה בד"כ במתח נפשי , סיכונים גדולים , ולוקח הרבה שנים להגיע לזה , אלא אם כן נולדת למשפחה שכבר מרושתת עסקית - אך אם הצלחת , הצלחת בגדול !!!
משקיעים - נדל"ן , בורסה , ניירות ערך , וכיו"ב - השקעות בהרבה כסף יש להם בהחלט זמן פנוי , אנשים אלא יש להם את הזמן לרכוש השכלה פיננסית , הבנת שוק ההון ועולם הנדל"ן , הם אוהבים את עיסוקם ונהנים מחופש .
מדוע בעצם תעשיית ה M.L.M מקרבת אותנו באופן מדהים כל כך לאפשרות של חיים בחופש פיננסי, פיזי, אישי, וזמן פנוי -

יותר מכל דרך אחרת זוהי אפשרות שניתנת לכל אחד, כל אדם שמנהל תקציב נכון ונבון יבנה סדר עדיפויות שיאפשרו לו את המשאבים הכספיים להשתלב בתעשייה .
תוך שנתיים ניתן להגיע לחופש בזמן , בעבודה ממוקדת ועשייה קבועה ניתן להפוך את העסק לעיסוק עיקרי בבית וליהנות מחופש בניהול הזמן .
ניצול כוח השכפול ולימוד אחרים לשכפל את התהליכים מאפשר ניהול זמן עצמאי ויותר זמן איכות .

מכאן אנו מגיעים לחופש אישי - בניית מערכות יחסים עמוקות , קשרים חברתיים ויותר זמן להשקיע במשפחה ובזוגיות מאפשר לי להשקיע ברווחה האישית שלי ויש לנו גם חופש פיזי -יש לי יכולת להשקיע בפעילות גופנית וזמן לאכול מזון בריא.
תוך כדי ההליך שבו אנו כבר נהנים מ 3 חירויות אנו בעצם בונים את החרות הרביעית החופש הכלכלי בין 5 - 10 שנים נצליח להגיע לחופש אולטימטיבי.

ואיך בעצם זה קורה -

1. לא נדרש הון ולא סיכון שגורם למתח נפשי וחרדה ולמרות זאת ה MLM נמצא ברביע B (אנשי עסקים ויזמים) זוהי אפשרות שנותנת לכל אחד מאיתנו להיות בעל רשת עסקים המנוהלים מהבית בלי החסרונות המוכרים מעולם העסקים הקונבנציונאלי, להיות מתוגמלים ממקורות הכנסה רבים בין אם אני עובד או לא ( שבוע , חודש , חודשיים , בסוף כל החיים ) .
איך אמר רוברט קיוסאקי בספרו " בית ספר לעסקים" - לו בניתי את החופש הפיננסי שלי מעסקי MLM הייתי חוסך לעצמי הרבה הפסדים כספיים ומתח נפשי מיותר .

2. שיטה שמאפשרת לנצל משאבים קיימים - הבית קיים אין צורך לחתום חוזה שכירות למשרד/חנות למספר שנים , יש בכל בית וידיאו - D.V.D , טלוויזיה פינת ישיבה , טלפון , מחשב .

3. תבנית עבודה ושיטה מובנת וידועה מאפשרת באמצעות כוח השכפול ליצור בזמן קצר יחסית רשת עסקים המניבה הכנסה כאשר השקעתנו באה לידי ביטוי ,
ב : זמן , מיקוד , עשייה , למידה והדרכה וכמובן משמעת עצמית גבוהה .
אין אף אדם מצליח בעולם שאינו בעל משמעת עצמית גבוהה ושלא השקיע בהתפתחות אישית - עסקית אלו דברים שניתן לרכוש אותם ולא נולדים אם זה .
ב - ש.ר.ש (שווק רשתי) , תוך כדי תהליך בנייה אנו רוכשים השכלה ומיומנויות עסקיות , והבנה פיננסית .

4. אם נשמור על העקרון הפשוט הזה , ליצור שיכפול מהיר - כל אדם ירגיש שזה אפשרי עבורו ואין כמו כוח השכפול לגרום לרשת שלך להתפתח ולהפוך למקור הכנסה פסיבית גבוהה וגבוהה מאד מה שיגרום לכל אחד מאיתנו שקט נפשי וחופש .



בהצלחה

בקרו אותי בבלוג שלי
http://blog.tapuz.co.il/vemma
יום נפלא ,
חן רוזנטל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב