דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תוכל לקבל הלוואה לעסק שלך ולהתניע אותו מבלי להתדפק על דלתות הבנק 

מאת    [ 16/11/2008 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 6094 פעמים ]

כאשר אנחנו פותחים עסק חדש, אנו עומדים בפני תקופה לא פשוטה בחיים שלנו. פעמים רבות אנו עוזבים את מקום העבודה הישן שלנו ומוותרים על משכורת קבועה לטובת החלום שנרקם עם השנים במוחינו. אך החלום עדיין רחוק ועד שההכנסות מהעסק יגיעו לכדי סכום שיאפשר לנו חיים סבירים, אנו נדרשים למאמץ רב בשמירה על הוצאות נמוכה ונסיון להגיע להכנסות מהר ככל האפשר.
אחד האמצעים שנועדו לסייע לעסק החדש בתקופה הקשה הזו של ההקמה לצורך רכישת ציוד כמו גם תפעול העסק, הוא ההלוואות לעסקים אשר מעניקות קרנות רבות.
הלוואות לעסקים ניתן להשיג ממיגוון רחב של מקורות, החל בהלוואות מהבית שכל בעל עסק יכול (ופחות רוצה) לתת, המשך בהלוואות מגופים עסקיים דוגמת הבנקים, חברות כרטיסי האשראי, הספקים שלנו שנותנים לנו אשראי וחברות מתמחות לליסינג ופקטורינג, וכלה במגזר הציבורי המעניק הלוואות לבתי עסק באמצעות קרנות להלוואות שונות.

מדוע כדאי לקחת הלוואה מקרן ולא מהבנק?
כדאי לקחת הלוואה מקרן דווקא משתי סיבות עיקריות: הריבית וההחזר. בניגוד לבנק שרוצה למזער סיכונים ולוודא כי תחזירו את ההלוואה גם אם זה יגרום לכם לפשוט רגל, הקרנות השונות רוצות בראש ובראשונה שהעסק שלכם יעמוד על רגלים חזקות ויצליח. לכן התנאים שהן נותנות לכם את ההלוואות הינם תנאים טובים יותר. כך למשל יש קרנות רבות המעניקות הלוואות בריבית נמוכה עד לא קיימת, ובכך מאפשרות לכם להימנע מעלויות מימון כבדות. במקביל, הקרנות מוכנות לעיתים רבות לפרוס לכם את החזר ההלוואה על פני תקופה ארוכה יותר מאשר הבנק יהיה מוכן ואף לקחת בטחונות אחרים מאשר הבנק דורש. התנאים הללו הינם תנאים נוחים מאוד להלוואה לעסק ומאפשרים לבעל עסק חדש לשפר את סיכוייו לעמוד בהחזר ההלוואה.

אילו קרנות נותנות הלוואות?
הקרנות אשר נותנות הלוואות מתחלקות לשני סוגים: קרנות הנותנות הלוואות למגזר מסוים דוגמת החרדים, הנשים, עסקים בגליל או עסקים בנגב, וקרנות הנותנות הלוואות לכלל פותחי העסקים אשר עומדים בתנאים שהגדירו. כדאי לכם לפנות לכל הקרנות שאתם עומדים בתנאים שלהן לקבלת הלוואה ולהחליט (אם יהיה לכם מבחר) אילו הלוואות לקחת וממי. מי שעשוי מאוד לסייע לכם בהגשת הבקשות היא המט"י המקומית (מרכז לטיפוח יזמות) אשר בנוסף להליך הטכני של הצגת הקרנות השונות בפניכם ותנאי ההלוואות, מאפשרות לעיתים רבות להגיש את הבקשה בשמכם. מי שמגיש בקשה לאחר שעבר בחינה של כלכלני מט"י, סיכוייו לקבל הלוואה מהקרנות גדלים שכן כלכלני מט"י נחשבים אובייקטיביים ורציניים ומשמשים מעין גוף מקשר בין מט"י לקרנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב