דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שם המשחק 

מאת    [ 16/11/2008 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2656 פעמים ]

רנדי אברמס, מנהל הדרכה טכנית בחברת ESET, מזהיר מפני עליה חדה בהתקפות על גיימרים במשחקי און-ליין.

אחד האיומים המתפשטים היום במהירות הגבוהה ביותר באינטרנט, היא משפחה של תוכנות זדוניות שעל הכוונת שלה הם גיימרים - המשתתפים במשחקים און-ליין. התוכנה הזדונית הזו (MALicious softWARE) עוצבה במיוחד כדי לגנוב נתונים מגיימרים. בהקשר הזה אנחנו מדברים על שם משתמש, סיסמא, וכל מידע אחר שיכול להיות בשימוש כאשר נרשמים לאתרים של משחקים און-ליין. במעבדות של חברת ESET, שמטרתן לזהות ולבודד איומים, נראתה עלייה חדה במספר האיומים המכוונים כנגד גיימרים. למרות שהאיום דורג במקום השני מבין האיומים בחצי הראשון של 2008, המגמה שלו ממשיכה לעלות בקצב מהיר. בחודשים מאי ויוני תוכנות טרויאניות לגניבת סיסמאות היו האיום הנצפה ביותר ובפער גדול בהשוואה לאיומים אחרים.

מה הופך את הגיימרים לכל כך אטרקטיביים לנוכלים? אותו הדבר שהופך כל אחד לאטרקטיבי לנוכלים - $$$,$$$,$$$,$. כן. אלה דולרים - מיליארדים מהם. ביוני 2007 בכתבה שהתפרסמה ב techcrunch.com סוזן ווה מנהלת קרן הון סיכון, כתבה שאנשים משקיעים יותר מ 1.5 מיליארד דולר בכל שנה בסחורות וירטואליות.

ואל תבינו לא נכון, אנחנו לא מדברים על השקעה של כסף וירטואלי עבור סחורות וירטואליות. אנחנו מדברים על דולרים אמיתיים המושקעים בסחורות וירטואליות כגון: חרבות, מגנים, גלימות, מכשפים, קוסמים וזהב וירטואלי. קיים כסף רב במכירות הללו וישנם אתרים המתמחים במכירות כאלה. 500 מטבעות זהב וירטואליות יכולות להימכר תמורת 15 דולר אמריקאי ו- 30,000 מטבעות זהב וירטואליות ב 800 דולר.

אם ניתן לגרום לגיימר להריץ תוכנה זדונית, אז התוקף יכול לא רק לגנוב את הסיסמאות שלו, אלא גם להפקיע את השליטה שלו במחשב. בעסק המשמעות של זה יכולה להיות גישה לא מאושרת לרשת ואובדן ממשי ויקר של קניין רוחני ואחר.

כמו בכל איזור שדורש אבטחה, יש צורך במספר שכבות הגנה. מדיניות היא שכבת הגנה כזו. שימוש בתוכנות שיתוף קבצים ובמשחקים און-ליין הם לא עיסוקים נאותים למקום העבודה. מנמ"רים יכולים לחסום את הגישה להרבה מהאתרים של משחקים און-ליין ותוכנות שיתוף קבצים. זהו חלק נוסף ממה שאנחנו קוראים לו "הגנה לעומק". קיר אש (פיירוול) ברמה גבוהה, בצורה של חומרה, הוא חיזוק מצוין לקיר אש אישי שכבר כלול ב widows xp ובויסטה. קירות אש אפילו טובים יותר זמינים אצל ספקי האנטי וירוס השונים. אנטי וירוס טוב הוא חיוני ביותר בעולם העוין של האינטרנט.

אולם, אין צורך להיות מודאג מדי בנוגע למגמה הנוכחית הזו. אם אתה כבר נוקט בצעדים הנדרשים על מנת להתגונן כנגד איומי האינטרנט האחרים, אתה יכול בקלות להתגונן גם נגד האיום הזה.
כפיר טויטו הוא מנהל טכנולוגיות בחב' קומסקיור, נציגת חברת ESET בישראל. כפיר מפתח וכותב תוכניות לניקוי מזיקים ולשמירה על המחשב. בעל ניסיון רב בכל נושאי אבטחת מידע ובניית פתרנות טכניים.

http://www.eset.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב