דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלבים בתהליך קידום אתר 

מאת    [ 16/11/2008 ]

מילים במאמר: 951   [ נצפה 2598 פעמים ]

תהליך קידום אתר מורכב ממספר שלבים עד להגעה לתוצאה המיוחלת - תנועה רלוונטית עבור אתרכם.

חברת Optiwise עובדת בשיטת עבודה מסודרת המאפשרת לה להצליח פרויקט אחר פרויקט ולדאוג להצלחה שלכם. שיטת העבודה שלנו מתבססת על מחשבה תחילה, והקמת תוכנית מותאמת אישית לפי צרכיכם.

 

 

שלב ראשון: מחקר שוק ובחירת מילות מפתח

 

מילות מפתח הן המילים עבורן אנחנו מעוניינים להופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש.

השלב הראשון בתהליך קידום אתר הינו איתור מושגי מפתח מתאימים לצורך קידום האתר - מושגים המתאימים לנושאים שבאתר, ושיביאו את תנועת הגולשים הרצויה.

שלב זה הוא החשוב ביותר בתהליך הקידום. בחירה של מילות המפתח הלא נכונות עלולה לגרום להשקעה עצומה בהבאת האתר למקומות גבוהים עבור מילים אלו, ללא כל תמורה ממשית לבעל האתר.

בשלב זה אנו מבצעים הכרות עם השוק שלכם, ועם קהל היעד שלכם: מהו השירות שאתם נותנים? מי הם הלקוחות הצורכים אותו? איך הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים את דרכם ברשת? על ידי הבנה של הגולשים אותם אנו מעוניינים להביא אל האתר, אנו יודעים לבחור לקדם את המילים הנכונות שיביאו את הגולשים הרצויים לאתרכם.

 

 

שלב שני: אופטימיזציה של קוד האתר ושל מבנה האתר

 

קידום אתר מורכב משינויים פנימיים בתוך האתר, וכן מעבודה הנעשית מחוץ לאתר, ברשת האינטרנט.

לאחר קביעת המטרות הראשונית נתחיל בביצוע העבודה בתוך האתר עצמו.

אנו ניגשים אל אתרכם ומתחילים לבצע בו התאמות שונות עבור מנועי החיפוש.

 

-          תיקון שגיאות בקוד והתאמתו לסטנדרטים- החשיבות של עמידה בסטנדרטים, מלבד התאמת האתר לדפדפנים שונים, היא הביטחון שמנועי החיפוש יבינו את התוכן של האתר ויאנדקסו אותו כראוי.

-          שימוש בתגים והחדרת מילות מפתח למקומות חשובים באתר - על מנת להגדיל את חשיבות האתר עבור מילות המפתח.

-          ארגון האתר במבנה היררכי- בדיקה שהאתר מאורגן במבנה היררכי המדגיש את הנושאים המרכזיים של האתר, ושינוי מבנה האתר בהתאם לצורך, על מנת להדגיש את הנושאים המרכזיים שבו.

-          שיפור התכנים באתר - לאחר שדאגנו לתקינות הקוד והמבנה של האתר, נבצע שינויים בתכנים הנמצאים באתר על מנת להתאימם למנועי החיפוש - נתרגם אותם ל-"גוגלית", שינויים קלים הגורמים לגוגל להבין את תוכן אתרכם ולדרגו בהתאם. השינויים כוללים הוספה של מילות מפתח בטקסטים, הגדלת כמות הטקסט באתר וכמות הדפים הכוללת שלו.

 

 

שלב שלישי: רישום במנועי חיפוש ואינדקסים

 

נושא חשוב בקידום אתרים הוא רישום באינדקסים שונים ובמנועי החיפוש המובילים. רישום באינדקסים משיג שתי מטרות: המטרה הראשונה היא תנועת גולשים המגיעה אל האתר מתוך אינדקסים אלו, המתעניינים בנושאי האתר. המטרה השנייה היא השגת קישורים נכנסים אל האתר, המעלים את הדרוג שלו עבור מנועי החיפוש.

 

אינדקס כללי הראוי לציון הוא DMOZ שהוא האינדקס הגדול בעולם הנערך על ידי עורכים אנושיים. כמו כן נרשום את האתר באינדקסים הספציפיים לנושאים בהם הוא עוסק. התיאור עבור כל אתר יעבור אופטימיזציה על מנת למשוך את הגולשים לבקר באתר.

 

 

שלב רביעי: השגת קישורים חיצוניים

 

קישורים נכנסים הם אחד המפתחות להשגת מקום גבוה במנועי חיפוש. צוות Optiwise יערוך קמפיין להחלפת קישורים הדדית ולהשגת קישורים רלוונטית לאתרכם. אופי הקישורים משתנה מפרויקט לפרויקט. הקישורים המושגים נמצאים במעקב איכות מתמיד.

 

הדרכים להשגת הקישורים יכולות להיות מגוונות - החל מרעיונות שיווק מקוריים, וכלה בתשלום לאתרים על מנת לקבל מהם קישור.

חברת Optiwise מפעילה אתר שירות המשמש להחלפת קישורים בין בעלי אתרים, בכתובת  http://www.interlink.co.il , המשמש אותה והרבה ממקדמי האתרים האחרים בארץ לצורך החלפת קישורים.

 

 

שלב חמישי: עבודה שוטפת

 

אחרי הקידום הראשוני אנו נכנסים לשלב הפעילות השוטפת, שהוא בעצם חזרה מחזורית על השלבים שהוצגו. הפעילות מתחלקת לתחזוקה ולשיפור.

 

מבחינת תחזוקת הקידום, יש להמשיך להשיג קישורים באופן שוטף אל האתר כדי לשמור על ערכו של האתר מול מנועי החיפוש ומול המתחרים. קישורים חדשים ושיתופי פעולה נוצרים על בסיס קבוע. בנוסף יש לעדכן את האתר עם הזמן ככל שמנועי החיפוש משתנים.

 

כאשר האתר מתרחב יש לבצע אופטימיזציה לכל דף חדש ולכל תוכן חדש המוזן לתוך האתר. ניתן גם להתרחב מעבר למילים הראשונות שהגדרנו, להשקיע משאבי קידום נוספים כדי לקדם מילים נוספות, ולהגדיל עוד יותר את הצלחת האתר. תהליך התחזוקה מבוצע באופן שוטף ומטרתו לשמר את השיווק של האתר שלכם במקום בו הוא צריך להיות.

רן מגל
מומחה קידום אתרים (SEO)
http://www.optiwise.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב