דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקנות נכון זה לקנות בריא 

מאת    [ 15/11/2008 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2386 פעמים ]

לא ניתן להתחמק מהיצר הטבעי של האדם להקים לו יורש ולוודא את המשך השושלת. זהו למעשה ביטוי לצורך הטבעי הקיים למעשה בכל בעל חיים, אנושי או לא. כתוצאה מעובדה זו נולדים לעולמנו תינוקות רבים כל כך ואיתם מוצרי תינוקות בכמות שאולי אף עולה על כמות התינוקות הנולדים.
איש לא יופתע אם יתברר כי זוהי התעשייה המגוונת והעשירה ביותר בעולם כיום. המדע אף הוא מודאג מהתפתחות ילדינו, ומלווה אותם במעקב צמוד, הכולל המלצות מדויקות בכל תחום מתחומי חייהם, ממזון, דרך משחק ועד להיגיינה.

כתוצאה מכך, קיימים אין סוף מוצרי תינוקות המקיפים את כל מהלך חייו של התינוק, ומותאמים כל אחד מהם לשלב התפתחותי שונה. דוגמה טובה לכך הינן עגלות התינוק. המבחר הינו עצום ומגוון להפליא, ונדמה לעיתים כי יש להחליף את העגלה אחת לכמה חודשים על מנת לאפשר לתינוקנו התפתחות אידיאלית ותקינה.

מוצרי תינוקות נוספים המכניסים אותנו ההורים למרוץ אחר התפתחותו של הילד הינם מוצרי המזון, המותאמים אישית לפי חודשי ההתפתחות, ואף מוצרי הביגוד. קיימים אין סוף בגדי תינוקות בכל הגדלים הצבעים והמינים. אופנת בגדי התינוקות אינה נופלת מאופנת גברים או נשים, וכוללת בגדי תינוקות בגדלים שונים, בעיצובים שונים, בגדי תינוקות אורגניים ועוד. המבחר הוא עצום, אך האם אנו שמים את הדעת להרכב המוצרים שאנו קונים? מובן שאנו חושבים ראשית על בריאות ילדינו, שכן הרי זה טבעי. קיים מבחר גדול כל כך של מוצרי תינוקות, מדוע לא לקנות מוצרי תינוקות אורגניים, ולחשוב גם על בריאות הסביבה והילד?

מה מניע חברות המייצרות מוצרי תינוקות להשקיע דווקא במוצרים דוגמת בגדי תינוקות אורגניים?

בגדי תינוקות אורגניים בפרט, ומוצרים אורגניים בכלל הינם פלח שוק הנמצא בצמיחה עולמית מתמדת, המבקש להביע אמירה מסוימת. מוצרים אורגניים הינם מוצרים המיוצרים תוך שמירה על מרקם החיים שמסביבם. בגדי תינוקות אורגניים, לדוגמה, מיוצרים מכותנה אורגנית אשר אינה מהונדסת גנטית, ובמהלך גידולה הושם דגש מיוחד ולא מתפשר על שימוש באמצעי דישון והדברה טבעיים וביולוגיים בלבד. הגישה האורגנית רואה את האדמה כמכלול חיים שלם, ולא כמצע לגידול נטו. בעשותה כן, מפעיל החקלאי שיטות גידול שאינן פוגעות במרקם החיים המקיף את השדה, ואינן מפירות את המבנה האקולוגי העוטף אותו. הטבע מצידו, מחזיר אהבה, והתוצאה מתבטאת ביבול איכותי ונקי.

ייצור של מוצרים אורגניים שונים, כגון מזון אורגני, מוצרי תינוקות אורגניים, הכוללים שמיכות, וצעצועים, ואף בגדי תינוקות אורגניים, מאפשרים לנו לא רק איכות חיים גבוהה, אלא גם מבט קדימה, אל העתיד. אנו נוטים להשקיע את כל מרצנו ויכולתנו בגידול נכון ובריא של ילדנו. המעבר לאורח חיים "ירוק" הכולל רכישת מוצרים "ירוקים", ומוצרים אורגניים מאפשרים לנו להבטיח לילדנו לא רק חינוך טוב יותר, אלא גם חיים טובים יותר בעתיד. קניה של מוצרי תינוקות או מזון אורגניים, מחזקים את האמירה והמאבק הכלל עולמי, לעולם טוב יותר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב