דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה מקורית לבר מצווה 

מאת    [ 12/11/2008 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 7770 פעמים ]

בר מצווה מהווה אירוע ייחודי ומרגש, המסמל את המעבר הטבעי של הילד מעולם הילדות לעולם הבגרות. לפעמים, ההתרגשות הגדולה משכיחה מאיתנו עד כמה חשוב להעניק לחתן בר המצווה מתנה מקורית ומרגשת, שתעמוד במבחן הזמן ותעניק זיכרון יפה ומיוחד ליום המרגש הזה. אז מהי, בעצם, מתנה מקורית לבר מצווה?
ולא, אנחנו לא עוסקים במשחקים לסוני פלייסטיישן, כרטיסים למשחק כדורגל או כדורסל או במחשבים משוכללים וחדשים. צריך להתאים מתנה לבר מצווה לילד, לפי העדפותיו ותחביביו.

אילן יוחסין לבר מצווה
אין ספק כי גיל המצווה מהווה את תחילתם של החיים הבוגרים ותקופה חשובה כזו בחיים, ראוי שתהיה מלווה ברקע משפחתי - 'דע מאן באת ולאן אתה הולך'. המשפחה שלנו מעניקה לנו את השורשים שלנו וגיל הבר מצווה הוא בהחלט הגיל הראוי להבנת חשיבות המשפחה והערכת השושלת המשפחתית. מתנה מקורית זו מרגשת את כל המשפחה ונשמרת לזמן רב.

הקלטת שיר ואפשרות גם לקליפ-
אין ספק בכך שהנוער של היום 'וירטואלי' יותר מכל דור אחר עד כה ולכן יש מתנות רבות שאפשר לפנק בהן בתחום זה. מתנה מקורית אחת היא הקלטת שיר אישי באולפן, אפשר גם על ידי החוגג, גם על ידי חברים ומשפחה. המתנה השנייה היא הפקת קליפ או סרט, שיכול להנציח את תהליכי הקלטת השיר. אפשרות נוספת היא להקליט סרט המנציח רגעים חשובים בחיי המשפחה בכלל ובחיי חתן בר המצווה בפרט. זו מתנה מקורית, יצירתית, מיוחדת ומרגשת, הרותמת את כל המשתתפים בה למען חתן הבר מצווה,.

סדנאות לנוער-
מתנה מקורית זו נועדה לכל חתני בר המצווה שמוכנים קצת להשקיע מזמנם, כדי לדעת יותר וכדי להתנסות בתחום עניינם. מגוון הסדנאות הוא רחב - החל מסדנאות בישול שונות, לכל מי שמתעניין ואוהב את התחום, דרך סדנת תקלוט עם תקליטן מקצועי, הכוללת הכרת מכשור אלקטרוני ואפקטים וכלה במחנות קיץ מרתקים בארה"ב, הכוללים לימודי אנגלית, טיולים וחברים חדשים..

אטרקציות במסיבת בר מצווה
מסיבות בר מצווה הן כבר 'לא מה שהיה פעם' וכיום יש אטרקציות מטריפות במסיבות - חתן הבר מצווה בוחר מה הוא רוצה להיות במהל המסיבה - תקליטן, ברמן, ראפר וכו'. מתנה מקורית נוספת בהקשר זה, היא הפעלה מיוחדת על ידי צוותים למסיבות. אטרקציות כאלו יכולות להיות מופעי סטנד-אפ במהלך המסיבה, מופעי זיקוקים, משחקים אינטראקטיביים וכדומה.


בר מצווה אקסטרים
אין ספק כי זו מתנה מקורית ומסעירה לבר מצווה. לאמיצים החוגגים, אפשר להעניק מתנות רבות שיעלו את האדרנלין - צניחה חופשית, קורס צלילה, קורס גלישה וקורס קיאקים. כמו כן,יש טיסות שונות בשמי הארץ ואפילו טיסות מיוחדות עם אפשרות לשבת בתא הטייס. מתנה מקורית בתחום האקסטרים יכולה להיות מתנה משותפת לחתן הבר מצווה ולחברים - משחק פיינטבול, משחק שטח דמוי מלחמה, עם ביגוד מוגן ורובי צבע. זהו משחק מסעיר ומיוחד שלא יישכח..

קריקטורה או דיוקן
קריקטורה מצחיקה של חתן בר המצווה היא מזכרת מרגשת ויפה, המנציחה בכישרון ובהומור את שרידי הילדות בפני הנער. אפשר להזמין מתנה מקורית זו מהאמן. מתנה זו בדרך כלל נשארת ממוסגרת על הקיר, גם אחרי שהילד בן 30...דיוקן המצויר ביד אמן, מותיר זיכרון מדהים לחתן הבר מצווה, גם דיוקן משמש עם השנים, מקור אומנותי לנעורים.

אפשר לסכם ולומר כי מתנה מקורית לבר מצווה יכולה להיות אפשרות מצוינת לתת ליצירתיות שלכם להתבטא - המבחר הרב והמעניין מבטיח אמנם התלבטות מעניינת, אך בסופה חגיגה ושמחה גדולה..



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב