דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחגוג לה יום הולדת כמו מלכה 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 4487 פעמים ]

לחברתך יש יום הולדת בזמן הקרוב ואתה רוצה לארגן לה חויה מיוחדת כמתנת יום הולדת , מתנה שהיא לא תשכח לך כל כך מהר.
הצצת בארון שלה וראית שלקנות עוד בגד פחות בגד ממש לא "יעשו" לה את זה ואפילו לא זוג נעלים נוסף על האוסף שיש לה. הסתובבת כבר בחנויות וראית אפשרויות למתנה אבל כל דבר נראה לך פתאום לא מתאים ואתה חושש שלא ממש "תיקלע" לטעמה. נכון קיימת תמיד אפשרות להרשים אישה עם שרשרת יקרה אבל אתה עדיין לא בשל כלכלית להוצאה כזאת וגם יש לה סטנדרטים גבוהים בשרשראות כך שאין סיכוי שתצא מזה בתקציב סביר. לך , שאוהב להיות איתה בכל רגע ורוצה לפנק אותה ליום הולדתה מומלץ ללכת על קונספט שתמיד עובד - חויה יוקרתית , צימרים עם בריכה בשילוב עם פינוקים . כשמדובר בצימר עם בריכה מדובר בד"כ על סטנדנט גבוה של צימרים אבל כמובן עליך לבדוק את את רמת הצימר והתמורה שתקבלו טוב טוב לפני שאתה מזמין.
בגלל שמדובר במתנה , בחר צימר עם בריכה שהוא רומנטי ופרטי מספיק כדי לאפשר לכם להרגיש ולהתנהג הכי לבד . אם הצימרים האחרים קרובים כולם לבריכה ואין פרטיות אולי שווה שתשקול במקום צימרים עם בריכה פשוט ג'קוזי גדול בצימר מבודד. לרומנטיקה מרכיב חשוב בהצלחת החופשה והפרטיות שלכם היא מיצרך יקר.
מומלץ שתזמין יותר מלילה אחד על מנת שתהנו שניכם מתחושת התנתקות מוחלטת שתי לילות בהחלט יהיו זמן אופטימלי . כדאי שתיקח בחשבון שיציאה לחופשה בצימר יוקרתי תהפוך למתנה עוד יותר מושלמת עם תוסיף לחויה עוד כמה פריטים -
דאג לצלם אתכם בכל שלב - לפני התגיע, בשלב בו היא מופתעת וכמובן ברגעי הקסם שתחוו . בתום החופשה כשהיא כבר מרגישה שקסם סינדרלה פג , ערוך את התמונות בתוך אלבום תמונות אישי כדי שיהיה לכם מזכרת מהחוויה הרומנטית. אל תסתפק באלבום תמונות מהדור הישן אלה תפיק באינטרנט אלבום תמונות דיגיטלי כך בעלות צנועה יחסית תגיש לה הפקה בסטייל ואמירה מאוד חזקה ביחס לאהבתך. לזמן החופשה עצמו, דאג שבצימר יהיה לכם יין טוב , נרות , שוקולד ופינוקים אחרים. אם בעל הצימר לא מתכנן לספק פריטים אלה חשוב שתתאבזר בעוד מועד ובהפתעה בשפע הפינוקים ותראה לה שאתה חושב על כל פרט ופרט באוירה.
מומלץ שתשלב בחופשת הצימר שלכם מסג' מפנק כחלק מהמתנה - אמנם בתכנון שלך "לא תצאו לרגע מהחדר" אבל כדי להוסיף לאוירה היוקרתית ולהעשיר את התחושה, מסג' ישאיר זיכרון נעים. כמובן ברר מראש אילו מסעדות מומלצות באיזור והזמן להן מקום מראש, הכל צריך לזרום כמו שצריך וללא דאגות במהלך החופשה. כחלק מהמתנה , תוכל לשקול גם להפתיע אותה בגימיק (אם כי זה כבר יעלה משמעותית את עלות המתנה) - להזמין שף פרטי שיבוא לבשל לכם ארוחה אישית.
ולנו נותר לאחל - חופשה נעימה ויום הולדת שמח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב