דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הומאופתיה - כל מה שרצית לדעת והתביישת לשאול 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 3416 פעמים ]

"הומאופתיה" היא דרך ריפוי אלטרנטיבית שרואה את האדם כשלם השווה יותר מסך כל חלקיו. בניגוד לרפואה הקונבנציונאלית, מעדיפה ההומאופטיה לערוך הליך לימודי בן שעה וחצי המאבחן את מצבו הבריאותי של האדם, ללמוד אותו, ורק אז

הומאופתיה קלאסית היא תחום צעיר יחסית אשר הומצא במאה ה-20 של האלף הקודם בידי רופא אירופאי בשם סמואל הנמן אשר חיפש דרך חלופית לגאול את מטופליו בלא להחליש את המערכת החיסונית שלהם.

לפיכך, החליט הנמן לנקוט בדרך ההפוכה לזו הקונבנציונאלית ורקח לכל מטופל תרופות אישיות שהוכנו כולן מצמחים ומרכיבים הומיאופטים (טבעיים) המדוללים לכדי מינונים הנכונים למטופל מבחינה גופנית ונפשית.

התחום נקרא: "הומאופתיה", משום שהוא דואג לבריאותו האינדיבידואלית של המטופל באופן שמחקה את פעילות הריפוי העצמית של הפרט ומחזקת את המערכת החיסונית שלו.

למעשה, הומאופטיה, משיבה לאדם את בריאותו בדרך שמאזנת את מצבו הבריאותי גם אם איננו חש בליקוי זה או אחר בבריאותו.

תרופות מנע מתחום ההומאופטיה נחשבו בעבר כבלתי יעילות. מחקרים רבים מתחום הרפואה הקונבנציונאלית מראים כי הומאופתיה איננה אלא מתחזה ומעמידה פנים, אולם בפועל, ניתן למצוא כיום יותר ויותר תרופות הומיאופתיות על המדפים של כל חנות טבע, אך גם בבתי המרקחת המסחריים, ברשתות הפארמה השונות ובבתי המרקחת של קופות החולים, אשר השכילו להבין כי עם חלוף השפעת האנטיביוטיקה לאחר שימוש בלתי אחראי בן 80 שנים - אז גילה אלכסנדר פלמינג לראשונה את הפניצילין (1928) בצורת פטריות עובש בצלחת פטרי אחת שנותרה פתוחה.

חברות הומאופתיה מובילות מספקות מוצרי מדף אשר תופסים מקום מרכזי בחיי היומיום של האדם הנורמטיבי. אם בעבר היה לצליל המילה "הומיאופטיה" ניחוח זר וקשה לעיכול, הרי שהיום ניתן למצוא כמעט בכל בית כמוסות ויטמינים, מינרלים, תרופות מנע שונות הנלחמות בוירוסים נגדם לא מצאה הרפואה הקונבנציונאלית פתרונות אמיתיים.

חרף דעתם הקדומה של אי אלו אנשים, הומאופתיה היא תחום שאין לו כל קשר ישיר לתרבויות המזרח הרחוק. עם זאת, התרחשה בשנים האחרונות השתלטות של חברות הממוקמות בסין, בקוריאה וביפן על התחום. זאת הסיבה שניתן למצוא תרופות הומאופטיות רבות מתוצרתן. עם זאת, תחום הומאופתיה נפוץ ומוכר ברחבי אירופה והעולם כולו.

הומאופתיה, כתחום מתפתח בעולם המערבי, נתפשת כקורס יוקרתי ונדרש בשוק העבודה בארץ ובעולם. אפילו קופות החולים הבינו כי באין מענה קונקרטי למחלות נפוצות כשפעת, יש להתייעל ולמצוא תחליף לתרופות המוכרות בשוק, אשר אינן יודעות כיצד להילחם במגפות שדומה כי כבר חלפו מן העולם, אולם שבות ותוקפות אותנו בשנים האחרונות.

לפיכך, תוכלו להיתקל כיום בקמפיינים רחבי היקף מטעם קופות החולים השונות המציעים את שירותיהן בשילוב הומאופתיה, רפלקסולוגיה ושלל טיפולים אשר זכו לכותרת: "רפואה משלימה", כאשר בפועל מדובר בטיפול העיקרי הדרוש לגוף ולנפש על מנת לנצח במלחמה על חיינו.

רופאים בכירים, מנהלי מחלקות ומדענים אשר נהגו לעמוד חסרי אונים מול אלרגיות שסירבו לחלוף, התנהגויות משונות בגוף ובנפש (ידוע כיום על טיפול הומאופטי בבעיות התנהגות חריגות אצל ילדים ונוער, אשר החליפו תרופות פסיכיאטריות), החליטו לעבור קורס הומאופתיה ולהמליץ בחום על שילוב ההומיאופתיה בחיי היומיום כדי לפתור בעיות קשות שלא באו על פתרונן בדרך אחרת.


שרון דידי - live-Seo- קידום אתרים מקצועי,



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב