דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ שבועי 10 עד 16 בנובמבר 2008 

מאת    [ 09/11/2008 ]

מילים במאמר: 924   [ נצפה 2443 פעמים ]

לתחזית היומית בקרו ב www.horoscop.co.il

טלה

סף הרגישות גבוה והדבר יכול לתת את ביטויו גם בפן הבריאותי. השבוע תחוו התחדשות. תרגישו שמחים ונלהבים לקראת מצבים חדשים, נסיעות, לימודים והרגשת בטחון עצמי בהתמודדויות. ללומדים צפוי זמן טוב. בחינה שצריך להתמודד אתה תהיה קלה מהמשוער. יחד עם כל זה היו עם היד על הדופק. לא מומלץ להיתפש לעודף אופטימיות העלול לגרוע משיפוטכם. קשרים מפתיעים עם חו"ל עשויים להתחדש, תיתכן הזמנה לנסיעה חשובה.

שור

קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם וניתן לנצלו להעמקת קשר קיים. השבוע התעסקות בדברים אזוטריים יכולה להיות מועילה מאוד. תוכלו כרגע גם להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים וגם לשחרר חלק מבעיותיכם הרגשיות בעזרת דברים רוחניים. תיתכן התמודדות עם קושי בתחום הבריאותי. הרגשות שלכם מוקצנים מעט ועליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. עשויות לצמוח בעיות בקשר עסקי או כספי. אם אפשר עדיף לחכות יומיים שלושה לפני שמגיעים להחלטה. גם בני זוג עלולים לאכזב בתחום הכספי או אתם עשויים להתאכזב מהמקורות הפיננסיים עליהם בניתם.

תאומים

השבוע תידרשו ותיתבעו לתת את מיטבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול. זה הזמן הטוב עכשוו לבדיקה של מטרותיכם בחיים. נסו לראות מאיפה הדברים נובעים והאם הדברים עדיין רלוונטיים. אתם יותר קנאים ועשויים להתנהג בילדותיות. נסו להיות בוגרים יותר ולהבין שהרגישות שלכם מוקצנת. התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות. זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות, לפנויים השבוע מתאים במיוחד למפגשים רומנטיים.

סרטן

אתם בימים חשובים בנושא קידומכם. זמן טוב לחתום על חוזים ולטפל בנושאים משפטיים. השבוע תידרשו ותיתבעו לתת את מיטבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול. תיאלצו להתמודד ולהחליט החלטות קשות בעבודה.
אתם נוטים להדחיק את הרגשות שלכם וזה עלול לגרום לכם לבעיות. נסו להיות מודעים לכך. אתם הרבה יותר ביקורתיים וזה יכול לגרום לחיכוכים עם אחרים או לתת להם להרגיש דחויים. יתכן שעייפות מצטברת לא נלקחת בחשבון, אך אתם עלולים ליפול למשכב אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלו.

אריה

הרגשות שלכם מוקצנים ועליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. השבוע ענייני חו"ל יהיו על הפרק. יש סיכוי לפגוש אנשים אשר הגיעו ממקום רחוק. היכולת שלכם להיפתח לאופקים חדשים טובה.אין לכם ילדים? השבוע זה בהחלט זמן טוב להתחיל לחשוב על כך. הזמן פועל לטובתכם במישור הרומנטי. אתם יכולים להפעיל את המגנט הפנימי שלכם ולמשוך את בני המין השני. זה גם הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי. האם תמיד חלמתם לכתוב ספר? או שיר? השבוע האנרגיות מצוינות לכך.

בתולה

ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות. זהו זמן טוב לעיסוק ברוחניות ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי. הימנעו מלבקש דברים שאתם יכולים אולי לסדר בכוחות עצמכם. ייתכן שתאלצו להתמודד השבוע עם מישהו קרוב. היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. נושאי משפחה ובית יטרידו ויעיקו.

מאזניים

יתכן שעייפות מצטברת לא נלקחת בחשבון, אך אתם עלולים ליפול למשכב אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלו. אתם נוטים להיות יותר רכושנים וקנאים בקשר למערכות היחסים שלכם. ימים אלו משפיעים על יחסים רגשיים. בני זוג נוטים לדרוש מכם יותר. דווקא השבוע זה לא הזמן לסגור את עצמכם, אנשים חדשים עשויים להפתיע ולעזור. השבוע תדעו איך לפעול ומה לעשות בקשר עם אחרים אם לא תתנו לשכל להפריע. אתם קולטים עכשוו אנשים אחרים על ידי חוש שישי אפשרו לעצמכם ליהנות מכך.

עקרב

תנו לעצמי שלכם לצאת החוצה ללא חשש, אנשים יקבלו אתכם בצורה פתוחה הרבה יותר. השבוע אתם הרבה יותר ביקורתיים וזה יכול לגרום לחיכוכים עם אחרים או לתת להם להרגיש דחויים. אתם נוטים להדחיק את הרגשות שלכם וזה עלול לגרום לכם לבעיות. נסו להיות מודעים לכך. עדיף לא להוציא כספים כרגע. היכולת שלכם לקחת החלטות בנושא זה אינה במיטבה. זמן לא קל במישור הפיננסי. הוצאתכם עלולות להיות גבוהות מהרגיל. זמן לא קל בכל הנוגע לכספים הימנעו מלהתפתות לרכוש דבר מה, לא זמן לקניות ובזבוזים מיותרים.

קשת

לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. השבוע ייתכן שמישהו מהאנשים הצעירים בסביבתכם מדאיג או מכעיס אתכם. הימנעו מהשקעות פיננסיות או ספקולציות כלכליות. זהו זמן לא מתאים להתחלות עסקיות. מוכנים לתת מעצמכם? עכשוו זה זמן נפלא לכך. נסו לנצל זאת לחיזוק הקשר עם חברים וקרובים. הרנטגן הרגשי שלכם בפעולה ואתם מסוגלים לקרוא את הרגשות של הסובבים אתכם. נסו לנצל זאת לפעולות חיוביות. אתם על הסוס השבוע, שחקו אותה.



גדי

לכל אלה מבניכם אשר עוסקים בתקשורת יהיה זה זמן טוב למיצוי היכולת המקצועית. השבוע היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. תיתכן התמודדות עם קושי בתחום הבריאותי. יש לכם רצון להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים, להחביא את הרגשות שלכם. ניסיון לתקשר עם אנשים יכול לעזור לכם. כדאי לשמור בסודיות על המהלכים אותם אתם מתכננים, ההצלחה טמונה בדיסקרטיות וביכולתכם לא לגלות את כלפיכם.

דלי

זמן לא קל במישור הפיננסי. הוצאתכם עלולות להיות גבוהות מהרגיל. קיימת נטייה גבוהה יותר לריב עם אנשים קרובים. נסו להיות מאופקים. יציאה היום מהבית לטיול עלולה לגרום לכם לאכזבה. אם אפשר להימנע מכך יתכן שיחסך דבר מה מאכזב. אך לעומת זאת הפן החברתי ייצוגי שלכם יהיה במיטבו. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם השבוע וניתן לנצלו להעמקת קשר קיים.

דגים

הרנטגן הרגשי שלכם בפעולה ואתם מסוגלים לקרוא את הרגשות של הסובבים אתכם. נסו לנצל זאת לפעולות חיוביות. עדיף לא להוציא כספים כרגע. היכולת שלכם לקחת החלטות בנושא זה אינה במיטבה. הוצאות מעבר לתכנון ידאיגו אתכם. ייתכנו מצבים לא פשוטים בהתמודדות עם נושאי בירוקרטיה. השבוע תידרשו ותיתבעו לתת את מיטבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול. זהו זמן בו מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים.

התחזית בחסות מזל אהרוני - http://www.mazalaharoni.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב