דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מקרר? 

מאת    [ 09/11/2008 ]

מילים במאמר: 697   [ נצפה 5217 פעמים ]

בעת רכישת מקרר, יש לקחת בחשבון מספר גורמים לפני שמחליטים. להלן כמה שאלות שעל הלקוח לשאול את עצמו כדי לעשות את הבחירה הנכונה:

1. איזה מקום ניתן להקדיש למקרר?

חשוב מאוד לבדוק מהן המידות של המטבח והנישה להכנסת המקרר, כדי לאתר את הדגם המתאים ביותר עבורכם. חברת קריסטל מציעה מגוון רחב מאוד של מקררי אמנה, קריסטל, דייהו ודה דיטריש המתאימים לכל מטרה ומגיעים במידות ונפחים שונים: מקררים אינטגרלים בעלי קיבולות קטנה למשרד / חדר השינה, מקררי דלת מעל דלת בקיבולות של 320-577 ליטרים, מקררי פריזר תחתון בקיבולות של - 546 ליטרים ועד המקררים הכפולים בקיבולת 1260 ליטר, ומקררי סייד ביי סייד - דלת לצד דלת, בקיבולות של - 626-850 ליטרים. ברגע שהלקוח יודע מה המידות המתאימות לו, קל יותר לבחור את המקרר המתאים. באולמות התצוגה של בית קריסטל בפתח תקווה ובבאר שבע ניתן לראות את כל דגמי המקררים שמייבאת חברת קריסטל, ולהתרשם מהמגוון הרחב של הגדלים והסוגים.

2. האם המקרר נוח ויעיל?

בקניית מקרר חדש חשוב לוודא שתהיה גישה נוחה לכל המוצרים, הן בתא המזון והן בתא ההקפאה. חשוב מאוד לבחור מקרר בעל מדפים מודולאריים או נשלפים, שניתן לשנות את מיקומם כדי להכיל יותר סירים וקופסאות אחסון, ליצירת סידור הומוגני של המוצרים בחלל התא.

עד השנים האחרונות, מקרר היה קופסא מלבנית בעלת תא הקפאה עליון ותא מזון תחתון. כיום, המקררים מגיעים במגוון רחב ויעיל יותר - מקררי אמנה בעלי תא ההקפאה התחתון מעמידים את מוצרי המזון השמישים ביותר בגובה העיניים, ומאפשרים גם גישה נוחה למוצרים בתא ההקפאה באמצעות דלתות הנשלפות כמגירה, בהן סלסילות האחסון נשלפות החוצה יחד עם הדלתות. מקררי הסייד ביי סייד (דלת לצד דלת) של קריסטל, אמנה ודייהו מאפשרים גישה נוחה וקלה לכל המוצרים ומאפיינים ייחודיים - כגון עיצוב הזיג-זג של מקרר אמנה Wide By Side, המאפשר שטחי אחסון גדולים יותר הן בתא המזון והן בתא ההקפאה, בר משקאות חיצוני בדגמי אמנה, קריסטל ודייהו ועוד.

3. כיצד ניתן ליישר קו בין ארונות המטבח והמקרר?

המקרר של היום משמש כרהיט מן המניין במטבח, ויש חשיבות רבה להרמוניה שלו עם ארונות המטבח כרהיט חשוב ומרכזי. ללקוחות המעוניינים במקררים אינטגרלים נוצרה סדרת אמנה פרפקט - מקררים אינטגרלים בקיבולות שונות ובעומק גוף של 60 ס?מ. המקררים הינם בעלי אוורור חזיתי תחתון, המאפשרים ללקוח להכניס את המקרר לנישה ללא חשש, וכמעט ללא צורך במרווחים בין המקרר לארונות המטבח או לקירות - מצדדיו, מעליו ומאחוריו. ולהשלמת מלאכת התאמת המקרר למטבח, מפעל הציפויים של חברת קריסטל מטפל בחזית העיצובית...

4. באיזה צבע לבחור?

היום קיימים גימורים רבים בשוק, אשר מחליפים את המקרר הלבן המסורתי. סדרת מקררי FR של קריסטל, אמנה ודייהו מגיעים במגוון גימורים מרהיב, כשהבולט ביניהם הוא מקרר הטרים-קיט - מקרר בעל 7 גימורים מקוריים ומיוחדים.

מפעל הציפויים של חברת קריסטל מצפה את מקררי אמנה בציפויים כיד הדמיון: ציפויי נירוסטה, ציפויי מראה וזכוכית צבעוניים - כאשר הבולט ביניהם הוא ציפוי הזכוכית החלבית המעודן, ציפויי הג?ז המרהיבים וציפויי פורניר ועץ - המאפשרים ללקוח להגיש למפעל הציפויים כל פלטת עץ, פורמייקה או פורניר שיבחר ולהתאים את המקרר לעיצוב ארונות המטבח באופן מושלם.

5. איזו שיטת קירור מציע המקרר?

היום ניתן להשיג גם מקררים בעלי קיבולת נמוכה מאוד, כגון מקררי 320 ליטר של קריסטל וכו? - בקירור יבש No Frost ובשיטות קירור מתקדמות ביותר המבטיחות קירור אחיד ומושלם של כל מוצרי המזון בחלל המקרר, ושמירה על טריות מקסימאלית. סדרת מקררי FR של קריסטל ואמנה בעלת הקירור התלת מימדי המתקדם מבטיחה קירור יעיל ומקצועי. כל המקררים מבית קריסטל מותאמים לתנאי האקלים הטרופי ומבטיחים שמירה על טריות מוצרי המזון לאורך זמן.

6. כמה נפשות גרות בבית?

אם יש ללקוח משפחה קטנה - יחיד, זוג, זוג עם ילד אחד - ניתן לבחור במקרר בקיבולת נמוכה יחסית - 300-600 ליטר. אם ללקוח משפחה גדולה, ברוכת ילדים - מומלץ לבחור במקרר בעלת קיבולת גדולה יותר - 600 ליטר ומעלה. לקריסטל מגוון רחב של מקררים בקיבולות שונות, המאפשר להתאים מקרר לכל לקוח.

7. מהי צריכת האנרגיה?

חשוב מאוד לוודא מהי צריכת החשמל ליממה של המקרר הנרכש. היום ניתן להשיג את סדרות מקררי דלת לצד דלת ומקררי המהפך החדשים של אמנה, בעלות צריכת חשמל נמוכה וחסכונית במיוחד.

8. מי נותן את השירות והאחריות?

חשוב מאוד לוודא שמאחורי המקרר הנרכש תעמוד חברת שרות אמינה ומקצועית, שתיתן מענה לצרכי הלקוח לאחר הרכישה, כגון חלקי חילוף, מדפים ותאים נוספים לרכישה וכמובן - שירות תיקונים מקצועי ומהימן. כל מקררי קריסטל, אמנה ודייהו מבית קריסטל נהנים מ - שנת אחריות אחת על מערכת הקירור והמדחס.
אתר הוט שופ משווק מורשה למוצרי קריסטל לכניסה לאתר לחץ על הלינק הבא http://www.hotshop.co.il
למוצרי קריסטל לחץ http://www.hotshop.co.il/supplier_list.asp?supplier=11



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב