דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת כביסה 

מאת    [ 07/11/2008 ]

מילים במאמר: 660   [ נצפה 5337 פעמים ]

בעת רכישת מכונת הכביסה, יש לקחת בחשבון מספר גורמים לפני שמחליטים. להלן כמה שאלות שעל הלקוח לשאול את עצמו כדי לעשות את הבחירה הנכונה:

1. כמה נפשות גרות בבית?

אם יש ללקוח משפחה קטנה - יחיד, זוג, זוג עם ילד אחד - ניתן לבחור במכונת כביסה בקיבולת נמוכה יחסית - 5 או 6 ק"ג. אם ללקוח משפחה גדולה, ברוכת ילדים - מומלץ לבחור במכונת כביסה בעלת קיבולת כביסה גדולה יותר - 7, 8 ואפילו 10 ק"ג. לקריסטל מגוון רחב של מכונות כביסה בקיבולות שונות, המאפשר להתאים מכונת כביסה לכל לקוח.

2. איזה מקום ניתן להקדיש בבית למכונת הכביסה?

אם אין ללקוח מקום רב בבית, מכונות הכביסה בעלות הפתח העליון של קריסטל מתאימות לו כמו כפפה ליד. ברוחב של 40 ס"מ בלבד הן מתאימות לכל בית ומצוינות למקומות אחסון קטנים. כמו כן, ניתן להעמיד לידן מייבש כביסה תואם בעל פתח עליון. לבעלי שטח אחסון גדול יותר - ניתן לרכוש מכונת כביסה בעלת פתח חזיתי גם בקיבולת גדולה יותר.

3. האם יש מייבש כביסה בבית?

לבעלי מייבש כביסה, מומלץ לקחת מכונת כביסה בעלת מהירות בחיטה גבוהה יותר כדי שהבגדים יהיו במייבש פחות זמן. לבעלי מייבש כביסה בעל פתח חזיתי מומלץ לרכוש מכונת כביסה תואמת, כדי שיוכלו להעמיד את מייבש הכביסה מעל מכונת הכביסה - לחסכון במקום ולנוחות מקסימאלית.

4. מהם הרגלי הכיבוס שלי?

מגוון מכונות הכביסה הקיימות בשוק היום מציע תוכניות רבות ומגוונות המתאימות לכל סוגי הבדים, לטיפול בקמטים ולחסכון בזמן, צריכת אנרגיה ומים. חשוב מאוד לבחור את מכונת הכביסה בהתאם לתוכניות שהיא מציעה והתאמתן לצרכים האישיים של הלקוח. למשל - לאנשים אשר נוהגים לרענן באופן יומי את בגדי העבודה שלהם - לבנים, חולצות ומכנסי עבודה וכו', מומלץ לבחור במכונת כביסה בעלת תוכנית רענון קצרה המתאימה לפריט בודד / מספר פרטי לבוש, לאנשים אשר מכבסים מגבות לעיתים תכופות מומלץ לבחור במכונת כביסה המציעה תוכנית היגיינית לחיטוי מושלם של מגבות / בגדי עבודה מלוכלכים במיוחד וכו?.

5. מהי צריכת האנרגיה והמים?

כדי לחסוך בחשבונות החשמל והמים, חשוב ביותר לבחור במכונות כביסה חסכניות הנושאות את תו האיכות A class האירופאי לאיכות המכונה. מכונות הכביסה מבית קריסטל קיבלו את תו האיכות האירופאי ועברו בהצטיינות את כל המבדקים. המכונות חסכוניות במיוחד בצריכת מים וחשמל, ומשיגות תוצאות כביסה מעולות.

6. אילו אמצעי ביטחון יש במכונת הכביסה?

חשוב לוודא שמכונת הכביסה תהיה בעלת מנגנוני בטיחות, המגנים על הבית ועל המכונה. מכונות הכביסה מבית קריסטל מציעות אפשרויות רבות להגנה על המכונה ועל הבית - מנגנוני הקפיצים ומשקולת הבטון של מכונות הכביסה של קריסטל בעלות הפתח העליון זכו ב - 8 פטנטים בינלאומיים, לחצן נעילת הילדים במגוון מכונות הכביסה של החברה מאפשר למנוע שינוי בתוכנית לאחר שהותחלה, ומערכות משוכללות כגון האקווה-סטופ למניעת הצפה והאנטי-פום למניעת הקצפה שומרות על הכבסים ועל המכונה. תוף הפוליפרופילן בעל המרקם החלק של מכונות הכביסה של מיטג בשילוב עם האגיטטור היעיל, מגן על הבגדים מפני קריעת סיבי הבד ומסייע לשמור על הבגדים כחדשים לאורך שנים.

7. האם המכונה ידידותית?

חשוב לוודא בטרם הרכישה כי מכונת הכביסה ידידותית ומאפשרת הפעלה ואחזקה קלה. ללקוחות מסוימים מתאים יותר לרכוש מכונות קלות להפעלה ללא ריבוי כפתורים, ואילו לקוחות אחרים יעדיפו את מכונות הכביסה המתקדמות מוצעות כיום עם נוריות ביקורת לפעולת המכונה ובחירת הפונקציות או עם צג דיגיטאלי משוכלל המאפשר בקרה קלה על הפעלת המכונה ובחירה פשוטה בין התכניות השונות. מכונות הכביסה מבית קריסטל מציעות מגוון רחב של פנלי פיקוד - מהפשוטים ביותר ועד המורכבים ביותר, כולם פרי פיתוח טכנולוגי מתקדם המאפשר הפעלה קלה וידידותית לכל אחד. באשר לאחזקה, המבנה הפשוט של פנים מכונות הכביסה מאפשר אחזקה קלה ומקסימום ביטחון למכונת הכביסה ולבגדים - מכונות הכביסה של קריסטל מצוידות ב "לוכד המטבעות" המפורסם, אשר התקבל כפטנט רשום וממוקם תחת תוף המכונה. באמצעות פירוק קל של שני ברגים, ניתן לשלוף את מגן הפלסטיק בתחתית התוף ולשלוף בקלות את ?לוכד המטבעות? לניקוי. כמן כן, רצועת הגומי מסביב לפתח התוף מונעת נפילת בגדים לתוך גוף המכונה!

8. מי נותן את השירות והאחריות?

חשוב מאוד לוודא שמאחורי מכונת הכביסה הנרכשת תעמוד חברת שרות אמינה ומקצועית, שתיתן מענה לצרכי הלקוח לאחר הרכישה, כגון חלקי חילוף, אביזרים נוספים לרכישה וכמובן - שירות תיקונים מקצועי ומהימן. כל מכונות הכביסה מבית קריסטל נהנות מ - 12 חודשי אחריות.
אתר הוט שופ משווק מורשה למוצרי קריסטל לכניסה לאתר לחץ על הלינק הבא http://www.hotshop.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב