דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקשר בין דלתות הבית בפנג שואי לשפתיה של אנג'לינה ג'ולי 

מאת    [ 21/02/2006 ]

מילים במאמר: 772   [ נצפה 3834 פעמים ]

גליה פונדק
הקשר בין דלת הבית על פי תורת הפנג שואי והשפתיים של אנג'לינה ג'ולי
כש 2006 נכנסה לחיינו במלוא הודה והדרה, הוצפנו בגלי תיקווה אופטימיים שזו תהיה השנה שחוץ מזה שכרגיל, לפחות שלוש המחאות נזרוק לפח בתחילתה: אחרי שנגלה שאוטומטית, שרבטנו את אשתקד עליהן: שזו תהיה השנה שבה סוף סוף נתאהב, נרזה וניהפך לבלונדינים בעלי מפלס גואה של מזומנים בעו"ש.
כבכל שנה חדשה, המנהג הרומנטי לפתוח אותה בנשיקה הציף את כל העיתונים בשלל עצות, שציידו אותנו בתובנות איך עלינו לתחזק את היגיינת הפה באופן קוסמטי כמו גם אסטטי: חוט דנטאלי כמו גם גלוס. שיננית ולאחריה זריקות בוטוקס, כך, שדקה לפני פרוץ הנשיקה: כולם ייפלו למרגלותינו שדודים אל מול הרצון להצמיד את שפתותיהם דווקא לאלו הפרטיות שלנו כסגולה מבורכת לתחילת שנה.
גם לבית ולעסק שלנו יש זוג שפתיים וגם הן מייחלות לנשיקה גורלית שניתנת מברייה ערטילאית העונה לשם צ'י: ולחילופין יכול בהחלט לקבל שם תואר נילווה מערבי: ה-co2 הקוסמי.
רק שלהבדיל, נשיקה זו בהחלט זוכה בתחרות הנשיקה הכי ארוכה בתולדות האנושות: היא תמידית, נצחית ובלתי ניתנת להינתקות.
דלת הבית באנלוגיה על-פי תורת הפנג שואי הינה שפתי הבית.
לכן מרבית דלתות המסעדות הסיניות צבועות באדום עז. ממש בדומה לשפתותיהן עמוסות הליפסטיק שני של הגיישות. פרט לכך שהדלתות מאופרות בתוחם ושפתון, הן מתוכשטות בפעמונים מאובזרות בעציצים ולא פעם הן רוחצות בסאונד של מזרקה מפכפכת.
הדלת פתיינית מניפולטיבית, פאם פאטאל מפלרטטת שלא בוחלת בשום מקסם והכל על מנת שאותה אנרגיה מבורכת תיכנס בשעריה ואם זה עסק אז שגם הלקוחות ינהרו בעקבותיה.
איך נגיב אם ניתקל בגבר או אישה מדהימים ביופיים עוטי איב סאן לורן ודולצ'ה וגבאנה מבושמים באיסימיאקי שכאשר חיוכם נגלה נחשפת קטסטרופה דנטאלית כמו שן חסרה/רקובה או סתם מטח של ריח באוש?
אנחנו נוצף ברתיעה אינסטינקטיבית, גועל ותשוקה עזה לברוח.
כך מגיב הצ'י שהוא כמו שסיכמנו, מעין חמצן מאגי, למראה דלת מוזנחת או השרויה באפלולית, קטנה, או סתם מכוערת.
כמו כל נסיכה חובבנית או סתם נשקן ממוצע לכולנו מאופסנים ברזומה נשיקות שהענקנו לצפרדע שמאן להתפתח לנסיך ונותר בשלו: צמיגי, בוצי מאכזב וירוד.
גם לדלת שלנו, בטח כבר הבנתם, יש בדיוק אותה צרה. ההיפך של הצ'י נקרא "שה" והוא כעור, נושא בחובו מזל רע, עוני, מחלות ובדידות.
גם הוא נצמד לדלת ורק יועץ פנג שואי, קבלן שיפוצים ורחמי שמיים יכולים להמירו בצ'י הנחשק.
ממש כבביטוי: "החיים והמוות ביד הלשון" כך גם אופיו של הבית וגורל הדרים בו נקבע על פי דלתו. לא בכדי קיים הנוהג היהודי ובו נקבעת מזוזה על מפתן הבית ובעת צרה תכולתה נבדקת ואם יש צורך היא מוחלפת.
ביומיום, כאחת ממשימות הקבע שלנו, אנחנו משווקים את עצמנו ומיידעים את הסביבה בכישורנו.
דלת הבית שלנו משווקת את מכלול היכולות של דייריו ומאפשרת או מפריעה למעשיהם.
כמו כן היא משווקת את הבית כולו לצ'י : נשימת החיים המבורכת או לחלופין, לא עלינו מסתבכת שלא בטובתה עם "שה" מפוקפק או שניים.
עסקים משגשגים ומוצלחים ניכרים בדלתותיהם ובמיקומם.
הדלת האולטימטיבית שממוקמת ומתוחזקת טוב, תניב בהתאם, הצלחה ושגשוג כמו גם דרייב, מוטיווציה ואמביציה.
תסתכלו פעם על רחוב בן יהודה בתל אביב. אם נוסעים בכביש, מצוידים בהתבוננות פנג שואי מבחינים שבגדה אחת יש רצף של עסקים וותיקים דהויים משהו, מאובקים ואף אסטמתים, ועוד כמה עסקים חדשים שבעליהם האופטימים התמקמו מבלי דעת, בעוד שבגדה ממול, ממוקמות להן בגאון אימפריות כלכליות: שוקי זיקרי, סופר מרקט מפורסם וכהנה וכהנה עסקים שכל חזותם אומרת גנדרנות ושיק. אותה תופעה חלה ברחוב ירושלמי מקביל: עמק רפאים. מלבד שמו מעורר החלחלה ניתן לראות במובהק צד משגשג ומניב וצד שפחות. שני בתי קפה הממוקמים בצד הירוד ניצלו מהגורל האכזר ומיקמו את דלתותיהן בדרום- דרום- מערב וזוכים למפלס נאה של לקוחות אך לא כבארומה הסניף ההומה שדלתותיו פונות ללא כל היסוס מזרחה. עיצובים גראנדיוזים שהופכים את כל חלון הראווה לשלוחה של הדלת זוכים לכבוד ויקר. הלקוחות נוהרים בהמוניהם. הדלתות העצומות נוצצות מניקיון נפתחות להן חרש בקלות, מאליהן מעניקות לנו תחושה תת מודעת של שביעות רצון נוסח "סיסם היפתחי".
בדקו היכן דלת ביתכם או/ו עבודתכם ממוקמת? האם היא חורקת? שמנו את ציריה לפני שהחיים על ציריהם יחלו לחרוק אצלכם. המשיכו בבדיקה "הדנטאלית" וראו מה צבעה? האם זהו צבע טרי, סולידי, דהוי או מאובק? האם הדלת נחסמת עם הפתחה במשהו? איזה מחסומים אתם נתקלים כעת בחייכם? האם יש מתלה מעילים על הדלת? האם תחושת נטל שתלוי על צווארכם מעיקה עליכם?
האם דלת ביתכם שרויה באפילה? האם היא פונה לצפון, לצפון מזרח או לצפון מערב? האירו אותה במשך כל ימות השנה. תוכלו לתלות פנס רחוב סימבולי מעליה או ממש להציב בתחומה גוף תאורה מרהיב. נקו אותה לעיתים תכופות העבירו עליה מטלית ספוגה במרכך כביסה ריחני, צבעו אותה בתכלת, כחול, כסוף, מוזהב או כל צבע מטאלי בוהק על מנת להסיג את האפילה ולהניסה מחייכם כך שתיהפך למפגן קסום ומפתה צ'י שממש תדמה לשפתותיה המרהיבות של אנג'לינה ג'ולי.
לפרטים נוספים על קורס פנג שואי ולייעוץ אישי לעסקים או/ו בתים פרטיים ניתן לפנות למעצבת הפנג שואי גליה פונדק בטלפון 0528917960 או במייל galpeng@walla.com
גליה פונדק הינה עיתונאית אומנית ומרצה בתורת העיצוב פנג שואי האינדיווידואלי המושתת על תאריכי לידה. ציורי סחלבי הענק המרהיבים שלה נמצאים באוספים הכי נחשבים והיא בעלת טורי ייעוץ פאנג שואי במעריב nrg וברשתות מקומונים ברחבי הארץ



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב