דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים ועצות ליום הולדת שמח - דודו קוסם לילדים 

מאת    [ 31/10/2008 ]

מילים במאמר: 860   [ נצפה 2047 פעמים ]

אוכל – אוכל נהדר
ההימור הכי טוב יהיה לארגן אוכל פשוט וקל להכנה. חטיפים וסנדוויצ'ים זה הכי טוב.זה אומר שאפשר לחזור מהר למסיבה לאחר האוכל. קל להכין את זה וקל לסדר את זה אחרי המסיבה. אך כמובן יש מגוון אפשרויות כגון : פיצה, פלאפל , סכמו עם שירותי המזון שיגיעו 10 דקות לפני ההפסקה.

עוד אוכל וממתקים
לא להגיש ממתקים או משקאות בזמן מופע הקסמים. לא להשאיר על השולחן חטיפים בעלי נגישות בכדי למנוע מהילדים לא לגשת לשולחן דבר העלול להפריע למהלך המופע. משקה שנשפך לילד יכול לגרום להסחת דעת ויותר מזה ילדים בפה מלא, לא יכולים לצעוק יחד איתך את מילות הקסם.

משך זמן המסיבה
הזמן המומלץ למסיבה הוא שעתיים. מסיבות רבות נהרסות משום שהם נערכות זמן רב מדיי .

מה שמך?
זה  יכול להיות רעיון נהדר לחלק תגיות עם שמות כאשר הילדים מגיעים. זה יכול לעזור אם אתה נפגש עם הילדים בפעם הראשונה בחייך, וגם עוזר לך להתנהל מול הילדים טוב יותר בכך שתשתמש בשמם.

עזרה
מומלצת שהות של מבוגר או שניים שיהיו נוכחים איתך בחדר לכל מקרה וכמובן למקרים השוטפים שקורים  מידי פעם ילד ישפוך משקה, צריך ללכת לשירותים וכו'.

היכן המסיבה?
מומלץ לקשור זר גדול של בלונים בכניסה למסיבה זה עוזר למגיעים לדעת שהנה כאן נערכת המסיבה, אם הנכם גרים בבניין קומות רצוי לתלות שלט בכניסה על קיום המסיבה בקומה כך וכך. וכמובן זה  ממש יכול  לעזור לקוסם להגיע ביתר קלות .

בלונים/יוצרי רעש

רצוי לשמור בלונים ואת כל יוצרי הרגע לסוף המסיבה אחרת אתה עלול להתחרט על זה.  תלה בלונים לקישוט אך מחוץ לטווח מגע, רצוי על קירות ובגובה מסוים. אפשר להוסיף בלון לכל ילד בתור מתנה בסיום המסיבה.

 נייד - טלפון או כל דרך התקשרות נוספת
הורים כשאתם בבית ממש בדיוק לפני שהקוסם אמור להגיע , אנא על תשאירו את הנייד על שקט או את הטלפון בבית על משיבון, היו קשובים לטלפונים באיזה שהוא שלב אצטרך ליצור עמכם קשר על  תבצעו שיחות ארוכות הזמן לפני המופע חשוב , לשאלות הגעה,כיוון, כניסה, וכו ..

חיות מחמד
אנא וודאו שחיות המחמד שלכם במקום בטוח רחוק מהילדים. חלק מהילדים קטנים וגדולים כשהם רואים חיות מחמד הם ישר ניגשים על מנת ללטף וכו .. וזה יוצר התקהלות, לכן הניחו את חיות המחמד במקום הלא נראה לעיני הילדים.

טווח גילאים
טווח הגילאים המומלץ הוא הבדל של שנתיים בן המוזמנים לילד שלכבודו נערכה המסיבה. הפרש גילאים משמעותי יכול לגרום לחוסר תקשורת בין הנוכחים. פעוטות לא יכולים להשתתף במופע הקסמים ונוטים לא להבין מה מתרחש מסביבם, בנוסף הם עלולים להיות גורם מפריע למסיבה ולמופע הקסמים.

כמה ילדים להזמין ?
ממולץ להזמין כמות ילדים שהבית יכול להכיל. למסיבת בית  בין 15 ל 30 משתתפים. למסיבה שנערכת באולם יחסית גדול בין 20 ל 35 משתתפים. בכדי  למנוע צפיפות לא נעימה לילדים .

בידור – הנאה מובטחת
דאג להיות רשום בהתאחדות בעלת שם כדי שתהיה מוכר. לאגודות אלו יש מבחני כניסה שיהפכו אותך למציג קסמים מוכח. שאל אותם האם יש להם אתר באינטרנט ובדוק המלצות ותמונות באתר.

כמה שווה הבידור שלך?
התשלום עבור בידור טוב יכול לנוע ממאוד זול למאוד יקר. האיכות לא תלויה בעלות ואין הבטחה שהרבה כסף יביא לתוצאות טובות יותר.
כדי לדעת הכי טוב מה אתה מקבל עבור הכסף שלך. מה מתכנן מארגן המסיבה. האם כל הילדים מקבלים מתנות מהקוסם בסיום האירוע, האם הילד
שלו יש את היומולדת מקבל מתנה מיוחדת. האם כולם יוצאים עם עיצוב מבלונים בסוף האירוע.

איך לקבל ערך נוסף מהמסיבה שלך?
כדי לקבל ערך נוסף מהכסף שלך למסיבה דרוש מהאורחים להגיע 10 דק' לפני הזמן כך האירוע יתחיל בדיוק בזמן כך גם הילדים ייהנו מהמסיבה בצורה מקסימלית.

ילד היום הולדת
באופן נורמטיבי וראוי ביום ההולדת שילד היום הולדת יהיה העוזר הראשי של הקוסם ברוב המופע על מנת להשרות בו הרגשה שהכל בנוי סביבו . אבל אם הוא או היא קצת מתביישים ולא ממש רוצים להיות במרכז הענינים , ושכנוע קל אני מדגיש קל , לא עוזר , לכן צריך לכבד את רצון הילד ולתת לו להתיישב בכיסא ליד הקוסם ולהינות כמו שאר הילדים מהמופע , והקוסם עם כל הנסיון יביא לידי ביטוי את יום הולדתו למרות אי השתתפותו  , במשך ההופעה בזמן שהילדים כולם צוחקים יפעיל בו רצון להשתתף .

ממהרים לעזוב
אם ילדים עוזבים את היום הולדת לפני שהמופע הסתיים , זה עלול להפריע לשאר הילדים. אמרו להורים את זמן הסיום המשוער ,אם הורים הגיעו לפני לאפשר לילדים קבלת בלוני צורות ושאר ההפתעות שהן חלק מחבילת היום הולדת .

ההורים
מופעים נהרסים לפעמים בגלל דיבורים ברקע, והילדים מתקשים  לשמוע אפילו אם משתמשים במיקרופון או במערכת שמע אחרת.דבר נוסף הוא שלא יהיה אפשר לשמוע את הילדים. אפשר לבקש מההורים לעבור לחדר אחר אם הם רוצים לשוחח.

האם אפשר לצלם או לעשות וידאו?
לא צריכה להיות התנגדות לעשות סרט וידאו או לצלם במהלך האירוע הרי זה האירוע של הילד. תמיד רצוי לדבר עם הקוסם לפני ההופעה בקשר לזוויות צילום טובות.

לסיום הדבר הכי חשוב מכל הטיפים .
כדי למנוע אכזבות קבע את האירועים מראש.
 
מאת דודו הקוסם
אתר אינטרנט - http://www.dmagic.co.il

דודו קוסם לילדים
נייד 0525613535
טלפקס 089201024
קוסם http://www.dmagic.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב