אירוע פנים ארגוני הוא תהליך מורכב של צורך, סקר שוק ועד למימוש (מוצלח כמובן) של יום חברה מפנק לעובדים. בוא ללמוד את עקרונות הבסיס של יום כיף ארגוני.
זה לא סוד שככל שהעובד מרוצה יותר, המעביד מרוצה יותר. זו הסיבה (או 'ביצה ותרנגולת' ארגונית אם תרצו) שהמעביד דואג לרווחת העובד, מארגן ימי כיף (יש הקוראים לזה 'יום חברה', אירוע פנים ארגוני וכד') ומנסה לגבש את העובדים, ליצור אצלם תדמית חיובית כלפי העסק ולרתום אותם להגדלת השורה התחתונה.
יום כיף ארגוני חשוב שיהיו בו שלושה דברים מרכזיים:
1.כיף. אם זה לא כיף (או במילים אחרות - אם יש ולו טיפה אחת של סבל), זה פשוט לא זה. יום חברה צריך לכלול פעילות מסודרת ומאורגנת: נסיעה משותפת, שימוש קבוצתי במתקן/שירות/איש מקצוע בו זמנית וכד'. מנהלי מחלקות כוח אדם הם גם 'קציני הבידור' של הארגונים הגדולים (לחלקם כמובן הזכות לבזר את הסמכות הזו לאחרים) ולא במשמעות הזולה של הביטוי.
2.מטרות. כמו בכל דבר בחיים ללא מטרה, אין הישגים. לכן, בשביל להגיע להישג צריך להציב מטרות גלויות, סמויות, ברורות ועקיפות. מספיק שמחלקת הפיתוח תפתח את שעריה המתנשאים לחבר'ה מהתחזוקה - וכבר הרווחתם!
3.טעם של עוד. כיף הוא עניין יחסי והוא תלוי באנשים, בעיתוי ובחוויה עצמה. צלילה עשויה להעסיק צוללנים שנים, אולם את העובד שלכם, היא יכולה להעסיק פעם פעמיים ולא יותר. גם אם צלחתם את סעיף 1 (קרי, דאגתם ל'כיף'), חשוב להשאיר טעם של עוד, גם אם ה'עוד' יוגש ממטבח אחר.
כדי לארגן יום כיף שיחקק, יום כיף שיעשה את פעולות הגיבוש הרצויות וכדי שבאמת יום הכיף הארגוני יתן לעובדיכם הרגשה שמישהו דואג להם, מוטב אם תתייעצו ותשתמשו באנשים שמוסמכים ומנוסים בעניין. בחברת 'מגע ידיים' יתאימו לכם - על פי גודל, מיקום, מטרות ותקציב את האטרקציות המושלמות עבור שיכבת ההנהלה/עובדים.
מגע ידיים מתמחה באירועים מיוחדים לעסקים ולאנשים פרטיים - כנסים, ימי הולדת ומפגשים חברתיים/מסיבות. ל'מגע ידיים' הידע, הנסיון והציוד להרים עבורכם את האירוע שרציתם בתקציב שיאפשר לכם להינות. דוגמאות לימי כיף:
- טיולי ג'יפים בשטח.
- לינת שטח.
- טיולי אתגר וספורט אקסטרים יומיים.
- מסעות רגליים/סגוואי ועוד.
- יום כיף וספורט ימי בבריכה/ים.
- קזינו חברתי.
- משחקים וסדנאות גיבוש.
- סיורי לימוד במרכזי תיירות.
ועוד...
זה לא סוד שככל שהעובד מרוצה יותר, המעביד מרוצה יותר. זו הסיבה (או 'ביצה ותרנגולת' ארגונית אם תרצו) שהמעביד דואג לרווחת העובד, מארגן ימי כיף (יש הקוראים לזה 'יום חברה', אירוע פנים ארגוני וכד') ומנסה לגבש את העובדים, ליצור אצלם תדמית חיובית כלפי העסק ולרתום אותם להגדלת השורה התחתונה.
יום כיף ארגוני חשוב שיהיו בו שלושה דברים מרכזיים:
1.כיף. אם זה לא כיף (או במילים אחרות - אם יש ולו טיפה אחת של סבל), זה פשוט לא זה. יום חברה צריך לכלול פעילות מסודרת ומאורגנת: נסיעה משותפת, שימוש קבוצתי במתקן/שירות/איש מקצוע בו זמנית וכד'. מנהלי מחלקות כוח אדם הם גם 'קציני הבידור' של הארגונים הגדולים (לחלקם כמובן הזכות לבזר את הסמכות הזו לאחרים) ולא במשמעות הזולה של הביטוי.
2.מטרות. כמו בכל דבר בחיים ללא מטרה, אין הישגים. לכן, בשביל להגיע להישג צריך להציב מטרות גלויות, סמויות, ברורות ועקיפות. מספיק שמחלקת הפיתוח תפתח את שעריה המתנשאים לחבר'ה מהתחזוקה - וכבר הרווחתם!
3.טעם של עוד. כיף הוא עניין יחסי והוא תלוי באנשים, בעיתוי ובחוויה עצמה. צלילה עשויה להעסיק צוללנים שנים, אולם את העובד שלכם, היא יכולה להעסיק פעם פעמיים ולא יותר. גם אם צלחתם את סעיף 1 (קרי, דאגתם ל'כיף'), חשוב להשאיר טעם של עוד, גם אם ה'עוד' יוגש ממטבח אחר.
כדי לארגן יום כיף שיחקק, יום כיף שיעשה את פעולות הגיבוש הרצויות וכדי שבאמת יום הכיף הארגוני יתן לעובדיכם הרגשה שמישהו דואג להם, מוטב אם תתייעצו ותשתמשו באנשים שמוסמכים ומנוסים בעניין. בחברת 'מגע ידיים' יתאימו לכם - על פי גודל, מיקום, מטרות ותקציב את האטרקציות המושלמות עבור שיכבת ההנהלה/עובדים.
מגע ידיים מתמחה באירועים מיוחדים לעסקים ולאנשים פרטיים - כנסים, ימי הולדת ומפגשים חברתיים/מסיבות. ל'מגע ידיים' הידע, הנסיון והציוד להרים עבורכם את האירוע שרציתם בתקציב שיאפשר לכם להינות. דוגמאות לימי כיף:
- טיולי ג'יפים בשטח.
- לינת שטח.
- טיולי אתגר וספורט אקסטרים יומיים.
- מסעות רגליים/סגוואי ועוד.
- יום כיף וספורט ימי בבריכה/ים.
- קזינו חברתי.
- משחקים וסדנאות גיבוש.
- סיורי לימוד במרכזי תיירות.
ועוד...
סיגל, יועצת מתנות וכיף בכירה יום כיף אירגוני לעסקים - מגע ידיים.