דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


16 טיפים למוכר המתחיל באיביי 

מאת    [ 23/10/2008 ]

מילים במאמר: 928   [ נצפה 2565 פעמים ]


האם אי פעם עצרתם לרגע וחשבתם לעצמכם כמה כוח טמון באינטרנט? האם תיארתם לעצמכם שבכל יום ישנם מיליוני אנשים מסביב לעולם הגולשים באינטרנט בכל רגע נתון? ידעתם כי אנשים מנהלים את העסקים שלהם דרך האינטרנט, מחפשים אהבה, מתכוני אוכל מיוחדים, מתכננים את הטיולים שלהם, ובנוסף לכל זה, גם קונים?

הקונים באינטרנט כמו הקונים מחוץ לאינטרנט, תמיד מחפשים את הזול ביותר. הם מחפשים מחיר שפשוט יהמם אותם מרוב שהוא זול.

אתר המכירות הפומביות הכי ידוע באינטרנט הוא אי ביי. אי ביי הוא אתר בו אנשים מתאספים למצוא הכול. אם זה כלים מחרסינה, תכשיטים, ואפילו נדל?ן! (וכל מה שביניהם).
אפשר לרכוש עבודת אומנות אורגינליות מסין החתומות ע?י האומן עצמו, ונשלחות ישירות אליך הביתה. מה שלא תחפשו, תמצאו באי ביי.

הצד השני שיש לאי ביי להציע הוא למכור. כל אחד יכול למכור באי ביי, לפתוח חשבון, להציע את המוצר ולחכות שהצעות המחיר יחלו לעלות. יש כמה סודות בלהיות Ebay Power Seller ובכך צריך לדעת את הפעולות הנכונות למכור מוצרים. ישנם אנשים אשר הרוויחו בשנה שעברה למעלה מ-250,000$ מפריטים שמכרו באי ביי. ואלו רק חלק מאלפי אנשים המרוויחים סכומים בלתי מבוטלים של כסף רק מלמכור סחורה. האם אתם חולמים להרוויח סכומים כאלה?

הנה מספר טיפים למוכר המתחיל:

1. דברי אספנות:

דברי אספנות כגון מטבעות, בולים, בובות הם להיט בקרב הקונים, מכיוון שערכו של המוצר רק עולה ומבחינתם הם מרוויחים כסף. היכנסו לקטגוריית האספנות על מנת לקבל יותר רעיונות לדברי אספנות.

2. מוצרים ברי-צריכה:

זוהי קטגוריה מאד מפורסמת והיא מכילה כל דבר שקשור למוצרים נצרכים, כגון בשמים, נרות, קרמים...

3. מוצרי Software, Ebooks, מידע:

מוצרים שמקורם על דיסק וניתן לשלוח אותם כקובץ הורדה לאחר קנייתם.

4. התחילו בבית:

בהתחלה תהליך זה יכול להיות מורט עצבים, וכדי להקל עליכם תחשבו על למכור משהו משלכם שאין לכם צורך בו. משהו שהייתם מוכרים למישהו כיד שנייה.

5. רק באי ביי:

למרות שישנם הרבה אתרי מכירות פומביות באינטרנט, אי ביי היא ללא ספק האתר הכי מפורסם והמצליח ביותר. למרות שאפשר למכור באתרים אחרים, זה יכול ליצור אי סדר במכירה, מה שגורם ללקוחות לא להיות מרוצים, ופידבקים שלילים ישפיעו בסופו של דבר על המכירות שלך. לכן מומלץ לכוון את כל המוטיבציה וההשקעה לאי ביי.

6. דפדפו במפת האתר:

תתחילו להכיר יותר את אי ביי מכל מיני חלקים על מנת להכיר מקרוב יותר את הדפים המגוונים שיכולים לתת לכם רעיונות חדשים. ברגע שאתם מתחילים את המכירות שלכם תשימו לב כי תתחילו לדפדף ולנווט יותר מהר.

7. תגובה מהירה:

ברגע שיש לך מוצר להצעה באי ביי וקונה פוטנציאלי שואל אותך שאלה לגבי המוצר או פרטי משלח, תענו מהר! זהו חלק מאד קריטי להצלחה שלך באי ביי. לכן צריך לבדוק את החשבון שלך מספר פעמים ביום על מנת לא לאבד לקוחות פוטנציאלים. לענות על שאלה יכול להיות ההבדל הקטן מלמכור או להישאר תקוע עם המוצר שלך.

8. אמינות:

אמינות באי ביי הוא המפתח להצלחה, עפ?י היושר שלכם יקום או ייפול דבר. מערכת הפידבקים של האתר תתרום לעלייה או לנפילה שלכם ולכן חשוב מאוד להיות ישרים לגמרי עם הלקוחות וכאשר מציגים את המוצר. אם זה לא עובד, אל תמכור את זה. אל תכתוב שזה במצב טוב כאשר אתה יודע שיש לזה פגם. זהו שלב חשוב ביותר שחובה לטפל בו ביושר. מספר התגובות ,הפידבקים החיובים והכוכבים שניתנו לך ע?י קונים הם אחד הגורמים החשובים והמשפיעים ביותר על החלטתם של הקונים, לפני ביצוע הרכישה.

9. דייקנות:

תרשמו פרטים מדויקים לגבי המוצר. אין צורך לרשום פירוט ארוך ומשעמם על מנת להישמע יותר רשמי. כתבו מה שאנשים רוצים לשמוע: מידות, צבעים, מצב בו המוצר נמצא... תהיו מדויקים באופן מושלם לגבי התיאור שלכם כשזה נוגע לתיאור המוצר.

10. יצירת קשר עם הקונה:

ברגע שבוצעה מכירה, תצרו איתם קשר כמה שיותר מהר, תענו לשאלות שלהם ברגע הכי מהר שאפשר, תודו להם על הרכישה, ותספקו להם את כל המידע הדרוש להשלמת תהליכי תשלום.

11. תכנון זמנים:

על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות ולהספק מכירות גבוה, חשוב מאוד לתכנן את שעת סיום המכירה. אף אחד לא יישאר ער עד 3 לפנות בוקר על מנת לנצח במכרז. הקונים אוהבים שהמכרזים מסתיימים כאשר הם נמצאים בבית ויכולים להתחרות במידה ויהיו מציעים אחרים. יש להבטיח לעצמך שהמכרז שלך באי ביי יסתיים בזמן ?רווחי?.

12.הנחות:

אי ביי מאוד דומה לעולם לאמיתי, הנחות ודילים הם תמריצים מצוינים למכירות. הנחה או דיל טוב למוצר ישמח את הלקוח ועשוי לגרום לו לחזור לאתר שלך ולקנות שוב.

13. פרסום המוצר:

הגישה של: מה זה משנה, גם ככה יש הרבה קונים וזה בטוח יימכר היא אינה נכונה. אמנם יש המון תנועה והמון קונים, אך אם הדף שלכם אינו מאורגן ולא נראה טוב, הסיכוי שיקנו מכם יורד משמעותית.

שימו לב לתמונות, לצבעים וכו?, אל תציגו בלגן, אלא דף מסודר ומאורגן ממש כפי שהייתם עושים אם הייתה זו חנות פיזית.

14.תמונות:

לעולם אל תציג מוצר ללא תמונה. לכל ה- Ebay Power Sellers יש תמונות של המוצרים שלהם. תחשוב לרגע כלקוח, לפני שאתה רוכש מוצר אתה רוצה לראות אותו, מצבו, האם זה המוצר שבאמת חיפשת... לכן תדאג שגם לך יהיו תמונות של המוצרים שלך. זכרו, כמה שיותר יותר טוב!

15. פירוט על המוצר :

פירוט המוצר בשורה אחת לעולם לא מספק את המידע שהצרכן צריך. ככל שכמות הידע על המוצר גדלה, כך יהיו יותר מציעים. אי ביי מאפשרת לספק כמה שיותר מידע על המוצר, ובכך הצרכן מקבל את מלוא המידע, מה שיביא לו יותר בטחון בקניה עצמה.

לעולם אל תיתן למציע לעזוב את הדף שלך בגלל שלא קיבל מספיק מידע.

16. שליחת מוצרים:

לקוח באי ביי תמיד יזכור ויכתוב לך פידבק שלילי העשוי לסכן את המוניטין שלך באי ביי, רק בגלל שזמן שליחת המוצר התארך. נסו לשלוח את המוצר כמה שיותר מהר על מנת למנוע מצב של עיכובים.

עצה נוספת, אל תפריזו במחירים של המשלוח.

מחירי המשלוחים בדואר הגיוניים מאד, לכן אל תעורר התנגדות מצד הלקוח, היות והוא יכול להיות קונה עתידי בחנות שלך.

פורסם ע''י Alon | בקטגוריה מכירה ב-eBay
אלון זכאי - מנכ"ל חברת A-2-Z המתמחה בשיווק באינטרנט
http://www.a-2-z.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב