דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות לקידום עסקים קטנים במינימום תקציב 

מאת    [ 23/10/2008 ]

מילים במאמר: 648   [ נצפה 10915 פעמים ]

             כידוע, עסקים קטנים זקוקים לפרסום וחשיפה על מנת להתקיים,אולם, לרוב הבעיה שתקציב הפרסום העומד לרשותם נמוך מאד, בעיקר בתחילת הדרך; להלן רעיונות לקידום העסק הקטן במינימום תקציב: 

    • 1. הופעה במדריכים השונים - 144, דפי זהב - הרשמה חינם.
    • 2. כרטיסי ביקור - כרטיס הביקור הוא חלק מתדמית החברה או העסק, הוא זה שנותן התרשמות ראשונית או משלימה עליך או על חברתך, לכן יש להתייחס ברצינות מלאה להפקת כרטיס ביקור ייצוגי ואטרקטיבי.
    • 3. מפגשי נטוורקינג - קיימות בישראל מספר קבוצות של בעלי עסקים קטנים, הנפגשות באופן קבוע אחת לשבוע וכל מטרתן קידום הדדי של עסקים קטנים בעזרת הפנית לקוחות מתאימים. קבוצות אלו מתמחות ביצירת קשרים עסקיים בשיטה של שיווק מפה לאוזן - לדוגמא BNI
    • 4. הרצאות - חלק מבעלי העסקים יוכלו לקיים הרצאות לקהל יעד פוטנציאלי ללא תשלום, זאת על מנת להגיע לקהל ממוקד תוך העברת מסר מקצועי ושיווקי כאחד. חשוב להתמקד בתועלות, בייחודיות ובבידול העסקי, לחלק כרטיסי ביקור ולאסוף רשימות משתתפים על מנת לפנות אליהם שוב בעתיד.
    • 5. פרסום בלוחות מודעות - פרסום בלוחות מודעות באזור המגורים - אשר מיועדות לשם כך ונקראות "לוח המודעה הקטנה". מתאים מאד לעסקים קטנים בתחילת הדרך, כגון מורים פרטיים, ציורי קיר, רפלקסולוגיה, ועוד..
    • 6. השתתפות בפורומים באינטרנט - ניתן להשתתף בפורום כאדם המשיב על השאלה, לדוגמא באתר תפוז תמצא פורום של טיפולים אלטרנטיביים ברגע שהשבת על שאלה הקשורה לתחום שלך יצרת למעשה תקשורת בינך לבין לקוח פוטנציאלי אשר עשוי ליצור איתך קשר טלפוני ולהפוך ללקוח. וגם נחשפת לגולשים אחרים אשר קראו את התשובה שלך.
    • 7. פרסום בלוחות באינטרנט - ברוב הפורומים קיימים לוחות מודעות ללא תשלום , אשר ניתן להוסיף את השירות הניתן על ידך .
    • 8. מאמרים - ישנם אתרים באינטרנט המאפשרים לך להעלות מאמרים שכתבת בתחום העיסוק שלך, המאמר כמובן, מכיל את הפרטים שלך ליצירת קשר. גולשים רבים המחפשים באינטרנט מידע על מוצרים ושירות שונים נתקלים במאמרים הקשורים לנושא שחיפשו . כך במידה וכתבת מאמר הקשור לרפלקסולוגיה לנשים בהריון, ישנו סיכוי שהגולש שחיפש מידע על הנושא ייתקל במאמר שלך ויחליט לפנות אליך במידה והמאמר היה מקצועי ומעניין. - לדוגמא אתר מאמרים
    • 9. שיתופי פעולה - להיות יצירתיים ולאתר את בעלי המקצוע שמהווים צומת ללקוחות שלכם, צרו עימם קשר ןשיתופי פעולה אשר אינם כרוכים בתשלום ומהוות קידום הדדי לשני בעלי העסקים .דוגמא רפלקסולוגיה לנשים בהריון אשר יוצרת שיתופי פעולה עם קורסים הכנה ללידה, קורסי יוגה לנשים בהריון ועוד
    • 10. יחסי ציבור -ניתן לשלוח הודעות לעיתונות - לרוב בעיתונות המקומית, לבצע פעילות למען הקהילה ולזכות ביחסי ציבור ; ניתן לפנות לתוכניות הבוקר ולהתארח באחת מהן ולהציג את השירות / המוצר שלך והייחודיות שלו.
    • 11. שימור לקוחות - על מנת לשמר את לקוחותיו על בעל העסק להיות מקורי בדרך בה הוא שומר על קשר רציף ומפתיע את לקוחותיו ניתן להיות בקשר באמצעות המייל, הטלפון - אם לא נזכיר ללקוחות שלנו על קיומנו, אם לא נבהיר להם בכל פעם מחדש עד כמה הם חשובים לנו ואכפת לנו מהם הם יהפכו להיות לקוחות של משהו אחר.
    • 12. רשתות חברתיות - תוכלו לקדם את העסק שלכם באמצעות פרסום ברשתות חברתיות כגון פייסבוק וקפה דה מרקר ועוד. ברשתות החברתיות גולשים מדי יום מאות אלפי אנשים ויוצרים קשרים בינאישיים אבל גם עסקיים. בפייסבוק למשל תוכלו גם לפתוח כרטיס אישי ובו קישור לאתר שלכם וגם קבוצה לעסק שאליה יצטרפו אנשים. היתרון בפרסום ברשתות החברתיות מלבד החשיפה הרבה הוא גם בכך שחלק מהפעולות אינן כרוכות בתשלום וגם ביצירת הקשרים העסקיים, דבר שלא תוכלו לעשות בפרסום במנועי חיפוש למשל.
    • 13. טלמרקטינג - ניתן לבצע בתחילה גם באופן אישי, בפניה טלפונית ישירה לקהל היעד שלכם , או להשתמש בסטודנטים למנהל עסקים אשר יתאמו פגישה, התשלום בדרך כלל הינו תשלום לשעה + אחוזים.
    • 14. דיוור ישיר - גם פעולה זו ניתן לבצע בתחילה באופן אישי, בפניה לקלה היעד שלכם . יש להקפיד לשלוח חומר מידע מעוצב, כתוב היטב, קריא , ברור ,שיכלול כרטיס ביקור או מגנט אשר יהיה נגיש ללקוח בשעת הצורך.
    • 15. תשלום על פי הקלקה (pay per click) - פרסום מודעות טקסט במנועי חיפוש ואתרי תוכן, היתרון העיקרי שהמפרסם שולט על כל מסע הפרסום -החל מקביעת סכום הכסף שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על המודעה שלו, תקציב פרסום יומי, שעות הופעת המודעה ועוד
      
רחלי אורבך - בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA)
מאמנת אישית ועסקית
052-4349966
http://www.or.btulip.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב