דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להניע את הקבוצה שלכם, ומה לעשות אם אלה שלא עושים כלום ? 

מאת    [ 16/10/2008 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2246 פעמים ]

האם היית מתוסכל פעם מן השותפים שלך בעסק - אתה יודע, אנשים שרק באים לפגישות (במקרה הטוב) ולא עושים כלום מעבר לכך ?     מה אנו אמורים לעשות ?   להתעלם ?    להניע אותם ?   לתמוך -

זו שאלה שקיבלתי לא מזמן באחד מן הטלפונים, ממפיץ שנמצא זמן מה בשיווק רשתי. הוא סיפר לי שאין לו בעיה בצרוף המפיצים וגם במכירת המוצר, אך משום מה המועמדים לא מצליחים לשכפל אותו, ואינם נשארים בעסק . זוהי שאלה נהדרת מכיוון שכל מרשת שבונה עסק נתקל באתגר הזה !

 אני זוכר כיצד בתחילת הדרך הייתי מתוסכל לא פעם בגלל זה, חיפשתי דרכים לשפר ולשדרג את האתר שאיתו עבדתי, את המצגת העסקית ועוד כהנה וכהנה... למעשה הפסקתי לבנות את העסק ובמקום זה "נפלתי" לסינדרום הניהול. אך דבר לא השתנה, לא משנה כמה השתדלתי לעזור ,להיות שם ולבנות כלים חדשים, הסטטיסטיקה נשארה בעינה.

 נקודת המפתח היא : להוביל ע"י דוגמא אישית פשוט לעשות את הדברים שיבנו את העסק על בסיס יומי, שיווק נכון, פרסום, יצירת קשרים חדשים, בלה את הזמן שלך עם השותפים הפרודוקטיביים, אלו שמכוונים להצלחה בעסק כמוך !

 האמת היא ש 90% מהאנשים שמצטרפים לעסק בד"כ רק קונים חלום ואינם הולכים לפעול לכיוון, במהרה תגלו שהם מוצאים תירוצים רבים ללמה זה לא עובד בשבילם... אין דבר שאנו נוכל לעשות במקרה זה, פשוט הפסיקו לדאוג ולחשוב שאתם לא בסדר... הסיבה לחוסר ההצלחה היא לא שיטת העבודה (ברב המקרים), במידה והיא מייצרת תוצאות טובות, חוסר ההצלחה שלהם לא בידיים שלכם בהנחה שנתתם את הכלים הנכונים... פשוט המשיכו לבנות את העסק, והובילו ע"י דוגמא...

 כיום אני לא מתעכב, ואיני מבלה את זמני עם אנשים שלילים, אם מישהו שולח לי מייל "נחמד" או כותב תגובה שלילית ברשת, אני ממשיך הלאה, מוציא אותו מן רשימת התפוצה שלי ומהחיים בשנייה אחת, וזהו...

 באחד הכנסים שבו נכחתי, נשאלה השאלה הזו, הדובר שהוא אחד המרשתים הגדולים בעולם אמר : תמצא דם חדש (באנגלית זה נשמע יותר טוב), כמה שהוא צודק...

 אנו לא פה בכדי להציל אנשים, אנו פה בכדי לתת להם הזדמנות להציל את עצמם, רובם מעדיפים לאחר ניסיון קצר לחזור אל הבטוח והמוכר, המקום בו הם לא צריכים להתאמץ, המקום של הפשרה ! אז בתור בעלי עסקים עלינו לשחק בחוק המספרים, ולייצר מגע עם כמות גדולה של מועמדים ולקוחות, עלינו לחפש את אלה שהרוח היזמית עדיין פועמת בהם. כשנתעסק במספרים גדולים הדברים יהיו פשוטים יותר ולא נמצא את עצמנו מתעכבים על אלו שפשוט אינם מתאימים האפשרות הכי טובה לעשות זאת היא באינטרנט, הכלי העצמתי הזה, מסוגל לקחת את העסק שלך, ובזמן קצר לחשוף ולמתג אותך בעל העסק אל מול קהל גדול של מועמדים.

 כמה שזה פשוט כשיודעים את השיטה הנכונה... אז אם אתם חדשים לגמרי בעולם האינטרנט (כמו שאני הייתי לפני מספר חודשים), ואינכם יודעים כיצד לייצר לידים ולחשוף את העסק ,המוצר והאתר שלכם לכמות גדולה של אנשים, הנה הפתרון...

אתם יכולים להיכנס לאתר www.asafmmm.com ולקבל במתנה את הספר "כל האמת על כיצד לרשת" שיחשוף בפניכם כיצד לשדרג את העסק שלכם בצורה שלא הכרתם עד היום. כמו כן בקישורים למעטה תמצאו קורס קצר שילמד אתכם כיצד לעשות זאת בפשטות.

אסף נחום
הקמת מערכי שיווק והפצה
http://www.asafmmm.com
http://asaf.magneticsponsoringonline.com
http://www.asafmmm.com
http://asafmmm.blogspot.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב