דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על חולצות בעיצוב אישי 

מאת    [ 16/10/2008 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 8832 פעמים ]

הדפסה על חולצות בעיצוב אישי.

בחו"ל מתקיים כבר מספר שנים מסחר עירני באתרי הדפסה על חולצות. אתרים דוגמת customink.com, zazzle.com, bluecotton.com, designashirt.com ועוד רבים אחרים מאפשרים לכל אחד לעצב חולצה עם הדפסה מיוחדת ואישית שאין לאף אחד אחר.

גולשים יכולים לבחור מבין מגוון עצום של עיצובים מוכנים מראש שהאתרים הללו מציעים ובהם לוגואים, תמונות או ציורים ואיורים בכל קטגוריה אפשרית או להכין עיצוב אישי לחלוטין בעזרת אפליקציה אינטרנטית לעיבוד תמונה.

האתרים מציעים אפשרויות לעצב תמונות או חולצות באופן אישי וכן להכניס אלמנטים דוגמת טקסט אישי, וכן תמונות ברזולוציה גבוהה ישירות מן המחשב האישי להדפסה על חולצות לפי בחירתם. התוצר הסופי מודפס בדרך כלל ללא מגע יד אדם וישירות אל מדפסת דיגיטלית תעשייתית במגוון איכויות.

לנוכח התחרות הרבה בענף, מרבית האתרים מציעים טי שירט, גופיות, סווטשירט, כובעים ופריטי לבוש נוספים באיכות גבוהה ביותר, וחלקם (Zazzle למשל) מציעים אפילו אספקה לבית הלקוח תוך 24 שעות מסיום ההזמנה.

בשנת 2006, הוערך שוויו של שוק החולצות הקצרות (טי שירט) בארה"ב לבדה בכמות של 1.4 מיליארד חולצות בשווי של 20 מיליארד דולר. הנתונים הללו לא פסחו על אתרי האינטרנט, ונכון לשנת 2006 היו רק בארה,ב למעלה מ: 4,000 אתרים שמכרו חולצות אונליין או הציעו הדפסה אישית בצורה כזו או אחרת. (המקור לנתונים: http://www.pe.com/lifestyles/stories/PE_Fea_Daily_D_fenix1020.79d419.html)

בארץ, בינתיים, מרבית היצרנים והיבואנים קפאו על השמרים, והציעו אתרים מוגבלים לעומת עמיתיהם בחו"ל. אתרים אלה מאפשרים הדפסה אישית רק על ידי משלוח העיצוב בדואר רגיל או בחירה מתוך מגוון מוגבל של עיצובים ובדרך כלל תוך הגבלת מינימום של חולצות שניתן להזמין.

יחד עם זאת, נראה כי בשנה הקרובה נעמוד בפני שינויים בתחום זה גם בישראל. בדומה לתחום האלבומים הדיגיטליים, שעד לפני שנתיים לא היה קיים בישראל, וכיום פורח בזכות עשרות אתרים המציעים הדפסות דיגיטליות של אלבומי תמונות, ספרים, הדפסה על מוצרים כגון ספלים, לוחות שנה ועוד, גם ענף ההדפסה על ביגוד עומד בפני שינוי.

בחודשים הקרובים צפויים לעלות מספר אתרים חדשים שיציעו לראשונה בישראל הדפסה אישית של פריטי ביגוד, ובעיקר חולצות, ובכך צפוייה ישראל לעשות צעד נוסף לקראת יישור קו עם השירותים המוצעים באינטרנט במדינות המתקדמות בעולם.

לופה לוק ולופה מרקט, שני שירותים חדשים מבית לופה אלבומי תמונות המאפשרים לכל אחד הדפסה על חולצות בהתאמה אישית



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב