דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה עין הרע? מה עושים? בדיקת עין הרע מיידית! 

מאת    [ 15/10/2008 ]

מילים במאמר: 697   [ נצפה 10063 פעמים ]

עין הרע -איך יודעים ומה עושים! י בדיקה  מיידית ממה נגרם נזק?

האתר שלי-


    • לאה שירה גד-קבליסטית מיסטיקנית רוחנית על פי הקבלה
    עין הרע-בעיה שכולם מודעים לה ולא ממש בטוחים
    לאה שירה גד מטפלת על פי הזוהר בכתיבות מיוחדות לאחר בדיקה מחמת מה הבעיה,פותחת לכם הזדמנות
    לעבור טיפול שמוציא את הבעיה,לשמחה ושינוי.מיעצת ומלווה את המטופלים לכל אורך הטיפול.
    בונה טיפול על פי חכמת הקבלה המעשית שניקרא "כתיבות לביטול עיכוב נישואים לאישה ,לפני כשבוע הנ"ל חזרה ללאה  והודיעה לה כי הכירה בחור לפני חצי שנה והאהבה פורחת ובנוסף הם מדברים על מיסוד הקשר ברצינות .
    קחו מספר עלים של רוזמרין טרי או יבש ומספר עלים של זעתר. פזרו בפינות הבית ומומלץ גם מעל המיטה - למשך 30 יום - , ותבקשו להסיר חסימות הגורמות למציאת בן /בת הזוג.

    מומלץ לקרוא במשך 14 יום את שירת הים או את שיר השירים. החזיקו ביד ימין את אבן המונסטון ובקשו זיווג הגון, שאו אותו על גופכם יום יום או שימו אותה מתחת לכרית
    . כמו-כן, מומלץ לשים מספר עלים מצמחים אלו בכוס מים חמים ולשתות יחד עם כפית דבש. להסתובב סביב ביתו 7 פעמים עם כיוון השעון להגיד שמו ושם אימו והכל פתוח ומשוחרר על פי סודות הקבלה אדם השותה מכוס הישועות שגילה את סודה הרשש הקדוש יראה ישועות.

    כוס הישועות והמשאלות האמיתית - עשויה כסף טהור. כוס זו יוצרה בדיוק רב על פי הכתוב בסיפרי הסוד והקבלה. הכוס בנוייה באופן כזה שמילואן של האותיות ניטבע בתוך המשקה שבכוס ותהליך ייצורה וחציבת האותיות בה לווה בהשגחה צמודה. . הכוס נעשית על פי סודות הקבלה שגילה הרש"ש הקדוש,
    מגדולי המקובלים לפני כשלוש מאות שנה. בשימוש נכון של צירופי האותיות החקוקות בכוס מוצאים מזור למחלות קשות, לעין הרע ולמצוקות וקשיים. כמו כן משתמשים בכוס למילוי משאלות ותפילות למציאת זיווג, לפקידה בזרע ברקיימא, לשלום בית, להטבה בחינוך ילדים, לפרנסה, להצלחה בעסקים ועוד ועוד... הכוס מגיעה בצירוף תפילה מיוחדת ויחודית שתסייע לכם רבות בקיום הסגולה.

    חשוב מאוד למי מגיעים! מי שנקי ברוחניותו, פועל באמת למען יוצר שינוי אצל מטופליו,ודואג בתום לב להדריך ולכון את מי שמתיעץ איתו להצליח בכל מעשיו ובכל דרכיו,אמן.
    בברכה והצלחה לאה שירה גד          052-2849794 
    האתר שלי-הרבה מידע-                 http://www.leanumerology.com/

 

יעוץ בדיקה ראשונה חינם לאה שירה גד-קבליסטית מיסטיקנית רוחנית על פי הקבלה מומחת לתיקשור ויעוץ על פי הזוהר. עין הרע-בעיה שכולם מודעים לה ולא ממש בטוחים לאה שירה גד מטפלת על פי הזוהר בכתיבות מיוחדות לאחר בדיקה מחמת מה הבעיה,פותחת לכם הזדמנות לעבור טיפול שמוציא את הבעיה,לשמחה ושינוי.מיעצת ומלווה את המטופלים לכל אורך הטיפול.

 בונה טיפול על פי חכמת הקבלה המעשית שניקרא "כתיבות לביטול עיכוב נישואים לאישה ,לפני כשבוע הנ"ל חזרה ללאה והודיעה לה כי הכירה בחור לפני חצי שנה והאהבה פורחת ובנוסף הם מדברים על מיסוד הקשר ברצינות . קחו מספר עלים של רוזמרין טרי או יבש ומספר עלים של זעתר. פזרו בפינות הבית ומומלץ גם מעל המיטה - למשך 30 יום - , ותבקשו להסיר חסימות הגורמות למציאת בן /בת הזוג.

מומלץ לקרוא במשך 14 יום את שירת הים או את שיר השירים. החזיקו ביד ימין את אבן המונסטון ובקשו זיווג הגון, שאו אותו על גופכם יום יום או שימו אותה מתחת לכרית . כמו-כן, מומלץ לשים מספר עלים מצמחים אלו בכוס מים חמים ולשתות יחד עם כפית דבש. להסתובב סביב ביתו 7 פעמים עם כיוון השעון להגיד שמו ושם אימו והכל פתוח ומשוחרר על פי סודות הקבלה אדם השותה מכוס הישועות שגילה את סודה הרשש הקדוש יראה ישועות. כוס הישועות והמשאלות האמיתית - עשויה כסף טהור.

 כוס זו יוצרה בדיוק רב על פי הכתוב בסיפרי הסוד והקבלה. הכוס בנוייה באופן כזה שמילואן של האותיות ניטבע בתוך המשקה שבכוס ותהליך ייצורה וחציבת האותיות בה לווה בהשגחה צמודה. .

 הכוס נעשית על פי סודות הקבלה שגילה הרש"ש הקדוש, מגדולי המקובלים לפני כשלוש מאות שנה. בשימוש נכון של צירופי האותיות החקוקות בכוס מוצאים מזור למחלות קשות, לעין הרע ולמצוקות וקשיים. כמו כן משתמשים בכוס למילוי משאלות ותפילות למציאת זיווג, לפקידה בזרע ברקיימא, לשלום בית, להטבה בחינוך ילדים, לפרנסה, להצלחה בעסקים ועוד ועוד...

 הכוס מגיעה בצירוף תפילה מיוחדת ויחודית שתסייע לכם רבות בקיום הסגולה. חשוב מאוד למי מגיעים! מי שנקי ברוחניותו, פועל באמת למען יוצר שינוי אצל מטופליו,ודואג בתום לב להדריך ולכון את מי שמתיעץ איתו להצליח בכל מעשיו ובכל דרכיו,אמן. בברכה והצלחה לאה שירה גד 052-2849794 האתר שלי-הרבה מידע- www.leanumerology.com

לאה שירה גד מומחית לנומרולוגיה וקבלה לימודי קבלה מספרים עתיקים עם מורים מקובלים, לימוד והתמחות בכח האותיות לפי גורל האדם,תשובות מדויקות ,הכונה ועוץ מקצועי לדרך חיים נכונה, למנוע טעויות, לעודד אנשים ביאוש טוטלי, להרמת האנרגיה להתחלות חדשות ,לפתיחת עיכובים וחסימות, מפה קבלית תחזית לשנתיים תכונות, איזה מקצוע מתאים לי? מה גורלי? מתחתנת ,מתי?כל השאלות וכל התשובות http://www.leanumerology.com האתר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב