דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספר דברים שלא כדאי לעשות במהלך שיווק תוכניות שותפים באינטרנט 

מאת    [ 15/10/2008 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 1799 פעמים ]

אם אתה משווק שמכוון גבוה עלייך לדבוק בכללים הבלתי כתובים של השוק ולציית להם. כל שותף חולם להרוויח עשרות אלפי דולרים בחודש מעבודה פאסיבית או עבודה מינימלית של מספר שעות בחודש. שותפים כאלו לא יצליחו לעשות רווחים גדולים בתוכנית שותפים בפרט ובכל עבודה אחרת בשיווק באינטרנט ובכלל.

הצלחה בשיווק תוכניות שותפים באינטרנט מתבטאת בתעבורת גולשים גבוהה אשר מתורגמת למספר רב של מכירות. כמות המכירות צריכות לשקף את המאמץ, הזמן וההשקעה הכספית שהושקעה באתר על ידי השותף. אם אותו שותף לא ישקיע זמן או מאמץ או כסף הדבר יתבטא במכירות ולאחר תקופה, המפרסמים יברחו ממנו. קשה מאוד לייצר רווחים גדולים בן לילה, מכיוון שהבסיס לתוכניות שותפים הוא הפנייה של גולשים לעשות משהו ספציפי ו/או לרכוש מוצר כלשהו באתר המפרסם.

באופן כללי, על מנת להצליח בשיווק תוכניות שותפים על השותף לעבוד קשה מאוד ( לפחות בהתחלה). אני ממליץ ללמוד איך לשווק תוכנית שותפים, ישנם ספרים בנושא, ישנם פורמים רבים, ישנם כנסים מקצועיים ועוד. הדרך להצלחה בתוכנית שותפים תלויה לרוב במשווק, עליו מוטלת רוב העבודה הקשה, אך אם יצליח יבטיח לעצמו הכנסה יפה כל חודש.

בדרך כלל, שותפים אשר משקיעים בצורה מהירה, ללא מחשבה ומחקר מקדים נוחלים אכזבות והפסדים של זמן וכסף. על מנת לנסות ולהקל את הדרך למשווק המתחיל אתן עכשיו מספר טיפים של ?אל תעשה?. אני לא מבטיח שעמידה בהם תביא להצלחה מידית, אך עמידה בהם בהחלט תשפר את הסיכויים.

1. אל תגרום לגולשים שלך אכזבה- פן הם יעזבו את האתר

אף פעם אל תאכזב את הגולשים שלך במתן מידע, המלצות וביקורות שגויות או מוגזמות. למרות שישנם משווקים שנוקטים בשיטה זו על מנת לשכנע את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה, בטווח הרחוק מוניטין האתר שלך מקבל פגיעה אנושה שלעיתים תתקשה להתגבר עליה. סביר להניח שגולשים שנפגעו ממך יאבדו את האמון באתרך ואפילו בך. גולשים אשר איבדו אמון באתר פשוט לא יחזרו.

2. אל תרמה את המפרסם- פן תורחק מהתחום

אם אתה רוצה לשמור על יחסים ארוכי טווח עם המפרסם שלך, אל תרמה אותו ואל תשתמש בתוכנות שונות על מנת לבצע הונאות שונות באינטרנט. במידה ותשתמש בכלים המבצעים קלוקינג באינטרנט אתה עלול להיענש על ידי מנועי החיפוש ולמצוא את האתר שלך מנודה מהאינדקס שלהם. באם תבחר לנסות ל?עבוד? על המפרסם ותיתפס כנראה שלחזור לתחום לא תוכל.

3. אל תעתיק תכנים באינטרנט ובכלל- פן תעבור על החוק ותצפה לתביעה

העתקת תכנים באינטרנט מוגדרת כהפרת זכויות יוצרים חמורה. במידה ותיתפס בהעתקת תכנית מאתרים אחרים באינטרנט, אתה צפוי לתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים. במידה והתובע זוכה הוא ראשי לקבל פיצוי של עד 10,000 ש"ח לכל הפרה.

4. אל תגזים בפרסום

הרצון לפרסם את המוצר גבוהה, שכן פרסום מביא אנשים ואנשים שווה כסף. אך הקו בין פרסום לגיטימי לפרסום פולשני או מפריע הוא גבול דק מאוד. אל תגזים בשילוב הבאנרים, הלינקים והצעות הפרסום באתר שלך. ככלל אל תעשה לאנשים מה שאתה לא הייתה רוצה שיעשו לך.
אלון זכאי - מנכ"ל חברת A-2-Z המתמחה בשיווק באינטרנט
http://www.a-2-z.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב