דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העתיד כבר כאן והוא ירוק! 

מאת    [ 15/10/2008 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2244 פעמים ]

תכנון בר קיימא כבר אינו יעד שאפתני או משאת נפש השמורה ליחידים בעלי חזון. חברת קליל תעשיות חתמה לאחרונה על הסכם זיכיון ורישיון בלעדי לייצור ושיווק מוצרי האיכות של חברת Kawneer האמריקאית מקבוצת ALCOA, יצרנית האלומיניום הגדולה בעולם. במסגרת המאמץ המתמיד לקידום בנייה ירוקה ותעשייה ללא פגיעה בסביבה יזמה קליל שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Kawneer, המייצרת מערכות אלומיניום, קירות מסך וחלונות, אשר עובדת על-פי תקן למערכת דירוג בנייה ירוקה של LEED ( Leadership in Energy and Environmental Design). מוצרי Kawneer מקדמים תהליכי תכנון והקמה של מבנים התורמים לאיכות חיי הדיירים ולשמירה על הסביבה.

חברת Kawneer חרתה על דיגלה את נושא איכות הסביבה ופועלת, בכל קווי הייצור שלה, על-פי מערכת דירוג בנייה ירוקה של LEED ( Leadership in Energy and Environmental Design). מדובר בתקן לאומי המבוסס על הסכמה ורצון לפיתוח בניינים ברי-קיימא. התקן מתייחס למוצרים חוסכי אנרגיה, שימוש במוצרים ממוחזרים (אלומיניום), שימוש בחומרי בנייה ובמוצרים שנכרו, נאספו ויוצרו במרחק של עד 500 מייל מאתר הפרויקט. עוד מתייחס התקן לבניינים מאווררים מכאנית, חללים המאווררים באופן טבעי, מוצרים חדשניים התורמים לשיפור איכות המבנה ונטולי השפעה שלילית על הסביבה.

מוצרים תרמיים בעלי ביצועים גבוהים
מערכות KAWNEER מתוכננות לספק ביצועים תרמיים מיטביים, הגורמים לשימור אנרגיה גבוה יותר. המערכות מציעות יחידות בזיגוג משולש בעלות ביצועים מרביים. שימוש במפרידים תרמיים מפוליאמידים בעלי ביצועים גבוהים יותר להגברת הבידוד התרמי של המערכות. (נקודות זיכוי LEED בקטגוריית אנרגיה ואטמוספירה)

הצללות פעילות

מערכות המתוכננות להצל על החלל הפנימי ולהיטיב ביצועי אנרגיה על ידי הפחתת הקליטה של חום שמש. ההצללות משולבות בתוך קיר מסך כדי לאפשר שימוש מוגבר בזיגוג תוך הפחתת הביקוש למיזוג אוויר. תאים פוטו-וולטאים בהצללת PowerShade ממירים את אנרגיית אור השמש לחשמל, אותו ניתן להזרים למערכות הבניין. אנרגיה מתחדשת באתר מפחיתה את ההשפעה על הסביבה הקשורה לשימוש באנרגיה מנפט ותוצריו (דלק מאובנים).
קיר PowerWall הוא קיר המסך הראשון, המוכח כמייצר חשמל על ידי קליטה של אנרגיית השמש.
מערכת PowerSlope מאפשרת זיגוג משופע עם תאים פוטו-וולאטיים להמרה משופרת של אנרגיית אור שמש לחשמל.



מדף תאורה INLIGHTEN
מדף תאורה InLighten מתוכנן להשתלב עם מערכות קיר מסך על מנת לתעל אור טבעי לחללים מאוכלסים גדולים יותר. מדפים אלה מכוונים את האור הטבעי הזמין לחללים פנימיים. הוכח, כי מדפי תאורה מפחיתים את הביקוש לתאורה היקפית מלאכותית וחוסכים בעלויות אנרגיית חשמל. (נקודות זיכוי.LEED בקטגוריית איכות סביבה ואוויר - פנים)


איכות חיים מיטבית
באמצעות מוצרי האיכות של Kawneer ניתן לספק לדיירי הבניין חיבור בין החללים הפנימיים לשטחים מחוץ לבניין על ידי החדרת אור יום לשטחים מאוכלסים בקביעות של הבניין (אור יום ב- 75% מהחללים). כמו כן ניתן להשיג מקדם אור יום מינימאלי או 2% (למעט כל חדירה ישירה של אור שמש) ב- 75% של כל החללים המאוכלסים, בהתחשב במרבית הדרישות החזותיות (לא כולל מחסנים, חדרי שכפול וכדו').

נכתב על ידי אדריכלי חברת "קליל"
http://www.klil.co.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב