דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי תינוקות ומיטות נוער 

מאת    [ 15/10/2008 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3594 פעמים ]

עיצוב חדרי תינוקות הוא מלאכה לא פשוטה בכלל הדורשת יצירתיות ודמיון רב. חדרי תינוקות אמורים לשמש למטרות רבות, שהם: שינה, אחסון בגדי תינוקות, אחסון צעצועים של תינוקות,  פינת החתלה של תינוקות ופינה למשחקי תינוקות. חדרי תינוקות דורשים תכנון קפדני עם דמיון ויצירתיות , השילוב של כל  אלה מאפשר עיצוב של חדרי תינוקות מושלמים שיוכלו להפוך בבוא היום גם לחדרי ילדים. חדרי תינוקות צריכים להיות מעוצבים כך שישרו על התינוק אווירה מרגיעה ונעימה  ויעניקו לו בטחון. תינוקות זקוקים בשנות חייהם הראשונות לחדרים שיש בהם רהיטים המשרים אווירה נעימה, חמה ורגועה . חדרי תינוקות משתנים בהתאם לשינויים ההתפתחותיים שמתרחשים אצל תינוקות.

תינוקות הם יצור שמתפתח ומשתנה כל הזמן וכך גם הצרכים שלו והיכולות שלו, אנו ההורים צריכים כל הזמן לשנות ולשדרג את העולם שמסביב לתינוק. ההורים צריכים להחליף את בגדי התינוק מבגדי תינוקות לבגדי פעוטות, אנחנו משנים את עולם המשחקים של התינוק ממשחקי תינוקות למשחקי פעוטות, אנחנו מחליפים את כסא הבטיחות המיועד לתינוק בבוסטר המיועד לפעוט הקטן.  ואת מיטות התינוק מחליפים במיטות נוער.

ישנם כמה אלמנטים שחייבים להיות חלק בעיצוב חדרי תינוקות  
1. קירות של חדרי תינוקות - תינוקות זקוקים כאמור לאלמנטים מרגיעים ושקטים ולכן רצוי שקירות של חדרי תינוקות יהיו עם צבעים מרגיעים ושקטים שישרו על התינוק אווירה מרגיעה ונעימה.

2. מיטת תינוק - תינוקות ישנים בשנים הראשונות לחייהם במיטת תינוק. מיטת תינוק אמורה להיות אלמנט מרגיע עבור התינוק שעדיין מתקשה להסתגל לעולם החדש, ולכן המיטה צריכה להיות בעלת גוונים מרגיעים ומומלץ להוסיף לה אלמנטים נלווים שמסייעים לתחושת השקט כמו מובייל מרגיע .כיום ניתן למצוא מיטת תינוק מסוגים שונים ובעיצובים שונים. תינוקות זקוקים למיטת תינוק עד לרגע שבו התינוק הופך לפעוט שיכול ללכת בעצמו ולרדת לבד מהמיטה , אחרי שהתינוק הפך לפעוט יש לקנות בעבורם מיטות נוער עם מגן בטיחות. ניתן למצוא כיום מגוון עצום של מיטות נוער, שעשויות מחומרים שונים ומעוצבות בשלל עיצובים המתאימים לתינוק שהפך לפעוט. מיטות נוער המשמשות לשינה של פעוטות צריכות להיות בטיחותיות ולכלול מגן בטיחות איכותי וחזק שיגן על הפעוט וימנע נפילה של הפעוט. מיטות נוער מודרניות הן פריט רב שימושי שמשמש לא רק לשינה אלא גם לאחסון צעצועים , ואפילו לאירוח חברים.

3. שידת החתלה- שידת החתלה רצוי שתהיה שונה ונבדלת מהמיטה, שידת החתלה לתינוק רצוי שתהיה צבעונית וכוללת פריטים מגרים שיספקו גירוי מעניין לתינוק בזמן ההחתלה שלו. שידת החתלה מהווה רהיט זמני בחדרי תינוקות, לאחר שהתינוק גדל מעט ונגמל מחיתולים אין יותר צורך בשידת ההחתלה ואפשר להוציא אותה מהחדר ובמקומה להכניס רהיט המתאים לפעוט שגדל.כמו למשל שולחן וכסאות ליצירה ומשחק.

למידע ופרטים נוספים נא הכנסו לאתר של צעצועים לחדרי תינוקות בייבי שיק

נט-סטייל אתרים הינה חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים במחירים אטרקטיבים
ביותר. שרות קידום אתרים ניתן חינם ללקוחותינו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב