דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת האזינו המשך... 

מאת    [ 12/10/2008 ]

מילים במאמר: 1430   [ נצפה 2593 פעמים ]

פרשת האזינו המשך...

 "כל אחד יכול להתרגז - אין קל מזה. אך להתרגז על האדם הנכון, במידה הנכונה, בעיתוי הנכון, למטרה נכונה ובדרך נכונה - אין זה דבר קל כלל ועיקר". כך אריסטו טוען וכך צריך להיות שנאמר: "את האלהים יאהב יוכיח"! האבא והאימא שזה י"ה מתרגזים על הבן והבת שאלו הם ו"ה רק כדי להיות משפחה מאוחדת בכלל השם: "יהוה". פרשת האזינו מלמדת אותנו איך ראשי העם הרסו משפחות ובנו את משפחותיהם בכלל השם יהוה מהטומאה וטוענים שזה יהוה מהקדושה – האזינו... 

ופה משה פונה לכול סוגי האלוהים שקמו ואומר:

 ו (ספר דברים פרק ל"ב)- "הליהוה תגמלו זאת עם נבל ולא חכם הלוא הוא אביך קנך הוא עשך ויכננך": 

ז (שם) – "זכר ימות עולם בינו שנות דר ודר שאל אביך ויגדך זקניך ויאמרו לך": 

הפניה היא לדרגת אלהים שזה הטבע, דהיינו, הן למדע המודרני והן לדת  "הליהוה" – איך אתם יכולים לעשות את זה – ואיך אתם יכולים לעשוק את העם ולהלעיט אותם בספורים – ואיך אתם יכולים להטיל מסים על העם כדי לבנות לכם בתים ואתם יודעים שהכול שקר וכזב. אתם המדע יודעים שעד היום הזה אתם לא יודעים מה זה להיות "נמצא" - ואתם אנשי הדת הרי אתם יודעים שכתוב בתורתי "בראשית ברא אלוהים"...הרי לא ברור לכם, "שאלוהים הוא אבר מבראשית והכול הוא במילת בראשית", וכל מילה וכל אות שיוצאת מבראשית היא דמיון כלפי בראשית. כך שאם היום אתם עושים סוכות מה שבראשית אמר לעשות, מהיכן אתם יודעים שלזה התכוון בראשית אם אתם לא בראשית? מה אתם עושים כדי לחזק את טיפשותכם?... אתם מהללים ומטפחים את האלוהים כאשר האלוהים הוא: "הרצון לקבל לעצמו בלבד", ואתם ממשיכים בדרך הזאת ומענים את העם שהם "צאן מרעייתי" ומוספים להם סבל על סבל, ומה רציתם שהם לא יצעקו לישועה?!... - "עם נבל ולא חכם". ולאחר מכן אתם באים לבקש ממני באמרכם: "כתבנו בספר החיים, תן לנו בריאות, תן לנו פרנסה ותן לנו אושר... זה לא מראה על הרצון לקבל לעצמו בלבד?!... הרי כאשר העם פונה אליכם ומבקש מכם כסף, בריאות ואושר. מה אתם אומרים? "השם יעזור"! ומספרים להם ספורים ולוקחים את כספם ואת בריאותם ואת אושרם – ובכך אתם מחזקים את עצמכם. ה (שם)- שחת לו לא בניו מומם דור עקש ופתלתל . 

הרי אתם המצאתם את השם "הקדוש ברוך הוא". ואתם אומרים שהקב"ה הוא אביך - ואתם יודעים שהזקנים הם דרגה גבוהה יותר מן הנביאים. לכן: 

ז (שם)- זכר ימות עולם בינו שנות דר ודר שאל אביך ויגדך זקניך ויאמרו לך: 

לכן כאשר אתם אומרים "הקדוש ברוך הוא". אתם לא יודעים מה אתם אומרים? הרי ידוע לכם שראשו סופו וסופו ראשו, לכן, "הוא הקדוש" , ומי הוא - "הוא"? זה "הוה". שיצא מתוך שמי י-ה-ו-ה, שאלו הם ל"ב שבילי החכמה, לכן אני מסיים את ספרי בפרק ל"ב. וכאשר תדעו את זה, אתם ברוכים - ואתם לא צריכים לבוא אלי ולבקש ממני כול הזמן באמרכם: "ברך עלינו את השנה הזאת לטובה". מכיוון שאתם ברוכים אבל אתם לא רוצים לדעת את זה, אתם לא רוצים לפנות לזקנים לחכמי הדור לספר הזוהר. הרי אני למדתי את רשב"י ואתם אומרים את זה כול הזמן - אז מדוע אתם לא לומדים ממנו? אם תשובתכם היא שקשה מאוד ללמוד את הספר הזה, ורבי שמעון בר יוחאי לא קיים בדור הזה, ואין את מי לשאול, ואין מי שילמד אותנו;

 מו (שם) - ויאמר אלהם שימו לבבכם לכל הדברים אשר אנכי מעיד בכם היום אשר תצום את בניכם לשמר לעשות את כל דברי התורה הזאת: 

היום ולא לפני 3300 שנה, צעקת העם נשמעה בעולמות העליונים על הסבל והכאב שרואים עיניכם, והעולמות העליונים ראו מה שראו והקב"ה לקח את מי שהכין מקודם הבריאה כדי ללמד את העם ולהאיר את עיניהם, ושמו: "חיים שלמה", כשמו כן הוא, רק לאחר שהוא השלים את ה"א מתוך שמו "שלם – ה" הוא קיבל את החיים, ומה זה "חיים" שקיבל? שתי אותיות יו"ד שבכללותם כ' לכן קיבל "חכם" ועם ה"א שהשלים "חכמה" שנאמר: "והחכמה מחייה את בעליה", ומה היא החכמה שלימדנו אותו? "כח – מה" וזה הוא: "י-ה-ו-ה הוא האלהים", מכיוון שעליו חל המשפט: "ונח איש צדיק תמים היה בדורותיו"...וכדי שתהיו בטוחים במה שהוא אומר, ההשגחה הפרטית שלחה אותו לשתי מדינות "צרפת ובלגיה" שהם קשים יותר מפרעה, ושם לימדה אותו תיאוריה ומעשי. כך שאם הוא לא היה שם לא יכולתם ללמוד את התורה הזאת. היה בעולמות העליונים, וכאשר שאלנו אותו מה אתה רוצה? למרות שהוא היה בסבל הגדול ביותר, ובעוול הגדול ביותר, וללא כסף, וללא מזון, והמשפחה סובלת לא ביקש אלא את: "שלושת הקווים - ואכן הוא קיבל"! כול הצבאות עזרו לו, כשם שנאמר על "חיים ויטאל": 200 נשמות התגלגלו בו כדי ללמוד את תורת רבו האר"י, וכול מה שעבר, "זאת הייתה יציאת מצרים". ולא אני משה הוצאתי אתכם ממצרים אלא י-ה-ו-ה וכל זה נכתב בספר אחד "מלחמת הרוח בחומר". אתם יכולים לבדוק את הכתוב הן מבחינת מדע והן מבחינת דת ששניהם אחד ומוכיח בספר שהם כול דברי התורה הזאת- "י-ה-ו-ה הוא האלהים". כך הוא מפשיט עוד יותר את ספר הזוהר וכך כולם יכולים להגיע לספר הזוהר שהוא "תיבת נח" ורק לאחר מכן תוכלו להתחבר: "וזאת הברכה". 

וזאת הברכה אשר ברך משה איש האלהים את-בני ישראל לפני מותו: 

משה מתחיל עם המילה "וזאת", מדוע לא אמר "זאת"? "זאת" נקראת המלכות (הארץ) נקבה (ירח), ולירח אין לא אור משלו רק לאחר שהשמש מאיר אותו, ושמש זה משה שהוא זכר, והזכר של "זאת", "זה". וכשם שהזכר מעבר את הנקבה והנקבה מוציאה את הנשמה, לכן "זה" צריך לעבר את "זאת", ובמה הוא מעבר אותה? עם וא"ו, וכאשר הוא משלים את וא"ו בסוד: "ונהר יוצא מעדן להשקות את הגן"...כאשר העדן זה הבינה (זה) והגן זאת המלכות (זאת) הכול נהיה ביחד - "וזאת". 

היכן אנחנו רואים את זה בעולם הגשמי? המים שיורדים מן הירמוך והם יורדים לכנרת והכנרת היא אחת משבע הימים ומהכנרת יוצא המוביל להשקות את כול הארץ. 

לכן השאלה היא כיצד אנחנו צריכים לטפל ב/וא"ו, בגוף, בעולם הזה? ז"א, איך אנחנו צרכים לבנות את המוביל הארצי המטפיזי? ה/ וא"ו עומד מול "אלה" מתוך השם "אלה – ים". "ים" מתוך שם "אלה-ים" זה המלכות (התורה שבע"פ). יוצא ששבע הספירות: חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד ומלכות זה אלהים, וכאשר אלהים ברא אותם , איך הוא ברא אותם? זכר ונקבה ברא אותם... שנאמר: "ויברך אותם אלהים"... לכן השאלה היא: איך אלהים יכול לברך אותם אם הוא לא מבורך? לכן כתוב: "משה איש האלהים", ואיש זה הקב"ה וא"ו, "האלהים", ה"א הראשונה שהיא הבינה שהיא האות מ' בשם משה, מברכת את אלה שזה וא"ו שזה האות ש' בשם משה ולאחר כול זה הוא יורד ל-ים (מלכות) שזה האות ה"א בשם משה, וכך נבראה ל"ב שבילי החכמה (הוה). לאחר מכן מה עושה משה? יוצא מזה לכיוון החכמה "יו"ד", ומשם מתחיל לברך את בני ישראל, מי אלה בני ישראל? אברי הגוף. ישראל הוא יעקב שנהפך להיות ישראל, וישראל הוא הקב"ה ובני ישראל הם שתיים עשר השבטים, שהם "רוח אלהים", לכן הוא אומר: "את-בני ישראל", ואת קודמת את בני ישראל, לכן את היא רוח הקודש שיוצאת מבני ישראל, והכול אחד, מכיוון שהכול נמצא במילת ברוך, שהם אותיות: בר - היכל שממנו מדבר משה , כו - שזה השם הקדוש י-ה-ו-ה. ברוך שמו לעלם ולעולמי עולמים. 

מספרו של סבא מנונא למדתי מהו סוד "ורוח אלהים מרחפת על פני המים"... 

כתף ימין – ראובן

כתף שמאל – שמעון

חזה – לוי

ירך ימין – יששכר

ירך שמאל – זבולון

אברי מין – בנימין – יוסף

פיקה ימנית – גד

פיקה שמאלית – דן

עקב ימין – אשר

עקב שמאל – נפתלי

כפות רגליים – יהודה 

ולכן הברכה של משה היא ברכה שהוא מברך את אלהים, כמו שאתה אומר: "אלהים תן לי שאוכל לתת להם", מדוע אתה אומר את זה? מכיוון שאלוהים ברך אותך (ויברך אותם אלהים). אבל אלהים גם צריך לקבל כדי לתת ולהשפיע, לכן הוא מבורך ע"י משה. לכן נאמר: "ולא קם נביא עוד בישראל כמשה". ומפה אנחנו למדים שכול אדם ואדם הוא מבורך, ומה שעלינו לעשות הוא לברוא את אלהים (וא"ו), כדי לקבל את הברכות של משה. אדם = י-ה-ו-ה. 

באנו לעולם הזה כדי לגלות את זה, יכולנו להישאר בעולמות העליונים ולא לרדת, אבל אז היינו נכנסים למלכודת של "לחם ביזיון", ואדם שניכנס למלכודת הזו עליו נאמר: "טוב שלא נברא משנברא". ואז אנחנו ירדנו, דהיינו, הגורל בידנו. הגדרת לחם בזיון הוא: דבר מה שקיים בידנו ולא טרחנו עליו שנאמר: "ובזיעת אפך תאכל לחם"...השאלה שאני שואל היום שתשובתה היא גמר תיקון היא: "איך אנחנו מוכרים דבר מה שלא שלנו – ואיך אנחנו מדברים בשמו"?... כאשר הוא אמר: "ולא תעשה לך פסל ותמונה – ולא יהיה לך אלהים אחרים מעל פני"...אל תשקר – אלו אותיות תשר"ק שרבי שמעון בר יוחאי יצא מהם שנאמר: "אשריך קשרי שין קשרת"...אל תחמוד – אלו הדברים שאני מראה בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" שמראים את מודעות העולם הזה. כך שאני מסביר ומראה איך יוצאים ממודעות "אל תחמוד", למודעות "אל תשקר" ומקבלים את תשר"ק, שהיא הנפש, והיא התורה, והיא האשה והיא היא שנקראת – "מלכות שמים". שעל זה אומר משה רבנו: "וזאת הברכה".  

"כדי לקבל תורה צריך לדעת מה עושות עשר האצבעות". 

"עשר האצבעות הם עשר הדיברות ועשר הספירות". 

"אל תחמוד ואל תשקר אלו הם עשר הספירות". 

"אל תשקר – על זה נאמר: אם תצמא צדיק בסדום ועמורה"... 

"שקר הוא המוות – ואמת הוא החיים – וזאת הברכה"  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב