דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטת ארבעת השלבים לאושר - חלק אחרון - האושר 

מאת    [ 10/10/2008 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 2329 פעמים ]

הדובדבן שבקצפה! כל רצונו של האדם הוא אושר, כל שנשאר לי לומר לזה העונג שבאושר הוא לא בתוצאה אלא בתהליך.

הציפייה,הריגוש,האכזבה וההצלחה הם אלו שבסופו של דברי יובילו אותך אל האושר האמיתי ולעיתים לא רחוקות בכלל זהו האושר האמיתי בכל יופיו ובכל הדרו...

האושר:

ראשית עליך להבין כי נולדת כדי להיות מאושר ואם אינך מרגיש כך, עליך לבחון את פעולותיך כי הם באים לאותת לי כי אתה לא בדרך להגשמת הייעוד שלך.

אלוהים או כל דבר אחר שאתה מאמין בו, ברא את העולם הזה, את הטבע, החיות , את המכונה הנפלאה שנקראת גוף האדם ןכל זה למענך והכול עובד באיזון מושלם למענך, כן כן הכול רק למענך, אז אין שום סיבה, פרט לאלו שאתה מוצא בעצמך, והם יחסיים בחייך, שאתה לא צריך להיות מאושר, כל הדתות וכל הכתות תומכות בדעה הזו, עליך להאמין בזה.

כעת נדון מהו אושר?

אושר הוא מושג יחסי והוא תלוי בך ובמה שעושה לך טוב. כל אדם ומה שהוא, כך שראשית עליך להבין שהאושר נמצא אצלך ולא תלוי בדברים או גורמים חיצוניים וכן אושרו של אחד הוא לא אושרו של האחר.

לאחד ביטחון בעבודה מעניק אושר ושלווה ואילו לאחר החופש בעצמאות מעניק אושר וסיפוק. בד"כ ככל שמתקרבים לייעוד אנחנו מתחילים לחוש את השלווה והסיפוק שמלווה לאושר אך אל לך להתייאש כי לפני שתחוש תחושות אלו יבואו לחייך תחושות של תסכול אך אלו מבחני אמונה לראות עד כמה אתה חזק ועד כמה חזקה אמונתך בדבר הגשמת הייעוד שלך אך אם תתמיד, אתה תגיע לזה.

תמיד תזכור כי הדגים הכי טובים נמצאים במקומות הכי קשים לדיג לכן אל תחשוב כי אושר וסיפוק הם דברים הניתנים לאדם ללא מאמץ.

כיצד ניתן להשיג אושר?

תהליך ארבעת השלבים ללא ספק יספק לך את התחושות אשר להם את כמהה אך אל לך לחשוב כי די בכך שתקרא מאמר זה, ספר או סדרת ספרים על מנת להגיע אל האושר.

את התשובות לשאלות האלו אתה תשיג רק בדיון פנימי עם עצמך.

כמובן שדיון עם אנשים אחרים יועילו לך בדרכך אך התשובות הסופיות יגיעו רק ממך.
אני אציג בפניך את מה שנראה לי כדרך הבטוחה לאושר אך תמיד תזכור שכל אחד הוא מיוחד ואין נשמה שדומה לשנייה לכן אני מציע בחום כי תיקח את דבריי ותראה כיצד אתה משלב אותם בחייך בצורה שמתאימה לך ולאופייך.

ראשית עליך לשאול את עצמך מהו אושר בשבילך? על מנת שתוכל לדעת לקראת מה אתה הולך ולאן אתה צריך להגיע. סנקה אמר פעם: "אם אינך יודע לאיזה נמל מועדות פניך, שום רוח לא תיקח אותך לשם"...

כמו כן, עליך לבחון בתוך עצמך מה אתה רוצה להשיג וחשוב שאלו יהיו ללא התניות חברתיות. יכול להיות שמכונית מפוארת תעשה אותך מאושר אך השאלה שצריכה להישאל היא האם זה מה שאתה באמת רוצה?


לאחר מכן, עליך לבחון מהו הייעוד שלך, התהליך מוסבר בגוף המאמר. עליך להבין שאין דרך או זמן מוגדר שבו תבין מהו ייעודך וזה הכול אישי ותלוי בך. זה יכול לקחת לך יום וזה יכול לקחת לך שנים. הכול תלוי.

הדבר האחרון שעליך להפעיל זה את הכוח האלוקי האינסופי יחד עם כוח האמונה שהם בעצם יהיו הכוח המניע, הדלק שלך בתהליך עצמו אל עבר האושר.
בהצלחה!

לסיכומו של דבר, המאמר הנוכחי נכתב בזמן הארה בלתי מוסברת ואני שב ומציין כי אינני גורו בתחום ואני לא מתיימר להיות כזה והמאמר נכתב בזמן מסע שאני צועד בו כרגע לעבר האושר הפנימי שלי.

אולי זה אירוני אבל היום, זמן כתיבת שורות אלו, ערב כיפור, זמן שבו עושים חשבון נפש פנימי ואולי הגיע הזמן להתחיל לנוע לעבר האמת הפנימית שלנו.

המאמר לא נועד לתת פתרון בזק לבעיותיך אלא נועד להאיר את עינייך ולעזור לך להתחיל את המסע לעבר הייעוד שלך.

אם אתה בהתחלת התהליך או בעיצומו, אני יותר מאשמח אם תכתוב לי על דרכך וכיצד אתה סולל את הדרך אל עבר האושר הפנימי שלך. תודה.

אני מציע שתקרא את המאמר כמה פעמים ותהרהר עליו בזמנך החופשי ותראה איך את מיישם את השיטה שהוצגה לפנייך בחייך האישיים. השיטה לא נועדה שתתאים בדיוק לצרכיך, אם כן מה טוב, אם תוכל להפיק דבר ואף הקטן ביותר שיוביל אותך אל עבר האושר שלך, די לי בכך.


אלעד כהן - תקשור,פירוש חלומות וייעוץ עפ"י כוחו של תת המודע
http://www.EladCohen.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב