דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעמד האישה פרשת האזינו 

מאת    [ 09/10/2008 ]

מילים במאמר: 2215   [ נצפה 3437 פעמים ]

מעמד האישה פרשת האזינו

כולנו  אומרים אישה אישה אישה - וכולנו לא יודעים  מה זאת אישה. למדנו שקיימים עצמים שאנחנו רואים מול עיננו וחילקנו אותם לשתי/שני קבוצות זכר ונקבה. כך שקבענו שלכל זכר יש את הנקבה שלו ולכל נקבה יש את הזכר שלה שנאמר : "מצא סיר את מכסו". כולנו יודעים ומרגשים ואומרים: אין זכר ללא נקבה ואין נקבה ללא זכר. כך שלכל זכר יש נקבה ולכל נקבה יש זכר.

זכר - כאשר אנחנו רואים מול עיננו דבר מה שקוראים לו בן אדם שהוא נקרא זכר, קיים בו גם נקבה שהוא נקרא בן ביום הולדתו.

נקבה - כאשר אנחנו רואים מול עיננו דבר מה שקוראים לה בת אדם שהיא נקראת נקבה, קיים בה גם זכר שהיא נקראת בת ביום הולדתה.

מתוך השיר: בן לוקח בת ובת לוקחת בן הרבי אמר מותר/אסור להתחתן. כך שהרבי שעומד ומחתן אותם הוא צריך לדעת שעומדים מולו שתי/שני זוגות ולא זוג אחד, דהיינו, שני זכרים ושתי נקבות. כך שאם הרבי לא מלמד את שתי/שני הזוגות האלו איך להתחתן יכול להתבצע בניהם: או משכבי זכר - או משכבי נקבות - או משכבי שתיהן גם יחד. היום שאף אחד לא יודע לענות על השאלה: מה זאת אישה?!... היקום נמצא כולו במשכבי זכר! וכאשר הנגזרת של היקום מראה את פני היקום - הרוב אומר שהנגזרת היא לא נורמאלית ולא יודעים - מדוע?!... הם הרוב. ולכן, כאשר כל הרבנים שלנו מגנים את משכבי הזכר, וכל מרכזי הקבלה דוחים את משכבי הזכר, וכל המדע מלגלג על משכבי הזכר.  כך שכל העדר הולך אחרי דת מדע וקבלה. השאלה שחייבת להישאל: מי הולך בדרך הנכונה הרוב או הנגזרת?!...

להיות נורמאלי וללכת כמו הרוב - טיפש.

להיות משוגע וללכת נגד הרוב - מעלה.

להיות שפוי וללכת נגד הנורמאלי והמשוגע - אלוהי.

"כל אדם יכול להיות אלהים בתנאי שיישאר שפוי". כך טען מורי: רבי שמעון בר יוחאי.

"כל אדם נולד משוגע וכל מטרת חייו להישאר שפוי". כך טען אבי תורת הפסיכולוגיה פרוייד. 

"אומץ לבו של הגבר מתבטא בכושרו לתת פקודות; של האישה בציות". כך טען גדול תורת הפילוסופיה אריסטו.

 "היכן שישנם גברים לא יפסיקו המלחמות". כך טען אבי תורת הפיזיקה איינשטיין.

"אוי לדור שאישה מנהיגתו". כך טענו כל הענקים שנקראים חז"ל.

"ולא מצאתי מר ממות מהאישה". כך טען האדם החכם עלי אדמות שלמה המלך.

מבחן המציאות לאחר הצום ולאחר התענית ולאחר הטכס השגרתי שמכונה בפי הרבים - "יום כיפור". שלא דת מדע וקבלה יודעים מה מהותו ומהם יצאו הרבים - כך ששלוש הם אינסוף. וכולם הולכים לעשות דבר הטיפשי ביותר שראיתי מתחת השמש ומקבלים שוויון צורה עם הטיפשות וכך נוצר העולם הזה קבוצות קבוצות, ש"ס, אגודה, מפד"ל, מרכז הקבלה, קבלה לעם, חילונים, דתיים, חרדים, מדענים וכו' שכולם קבוצה אחת שנקראים רוב - טיפשים. שעל זה נאמר: "אוי לדור שאישה מנהיגתו" - שאישה נקראת תורה.

מי יש לו אישה (תורה משלו) שיכול לעמוד מול אשתו של רבי שמעון, פרוייד, אריסטו, איינשטיין, חז"ל, שלמה המלך. שיקום ויעמוד מול אשת שלמה חיים "מלחמת הרוח בחומר" בטענתו: מי שברא את העולם הזה זו האישה, זה השקר וזו היא הנפש שנאמר: "אשת חיל מי ימצא"...

לא באתי לבטל את התורה באתי לקיים את התורה כך טען ישוע. מה עשו הטיפשים? צלבו אותו. מה ישוע רצה ללמד אתכם דת, מדע וקבלה. אשתו של משה רבנו נקראת צפרה. כדי לדעת את אשתו הוא כתב את תורתו שנקראת חמישה חומשי תורה. "על כן התורה ניתנה ולא נמכרה". כל אחד ואחד בה וטעם מן העוגה (תורה) שהתחילה במודעות טיפשה (פשט) והתחילו תופעות לוואי. כל אחד ואחד רשם את התופעות הלוואי שהוא הרגיש וכך נוצרו הספרים (רגשות). על כל ספר רשום מחבר הספר כך שהספר הוא אשתו של המחבר שהיא תורתו (רגשותיו). כאשר המחבר מוכר את תורתו הוא בעצם מוכר את אשתו. דת מדע וקבלה יודעים את זאת, הם מוכרים בכסף את אשתו של משה רבנו כך שעשו את התורה כזונה. אבל הם בתורתם מה אומרים: "אשתי לא זונה על כן אני מוכר לך את אשתו (הוא אמר) כך שאתה תהנה ממנה לפי יכולתך". אלו נקראים סריסים, או בשפת היום יום - סחר בנשים.   

אשתו של משה רבנו מלמדת אותנו ביום כיפור להחליף את המודעות הזו. שזו נקראת מודעות שרי אשתו של אברם. כל עוד שלא נדע את מודעות יום כיפור. הזכר שקיים בנו נקרא אברם והנקבה שקיימת בנו נקראת שרי. אברם + שרי = גבר. והגבר הזה מוציא לו אישה משלו, שהיא נקראת תורתו, שהתורה הזו נקראת - "אשת זנונים". והיום במודעות המאה 21 גם הזכר (מראה ויזואלי)  וגם הנקבה (מראה ויזואלי) יש להם תורה משלהם. כך שגם הזכר וגם הנקבה נקראים - גבר. וכאשר שני/שתי תורות (גברים) מזדווגים בניהם, זה נקרא משכבי זכר שאנחנו מקבלים תוצאה שקוראים להם - בנים/בנות. שעל כן הבנים/הבנות האלו נקראים בני זנונים, או לחילופין, בני השטן. וכך נוצר הפחד ביקום. רק בני שטן ובני זונות פוחדים מן האור שעל כן ממלכת השטן כוחה חזק בחושך. על כן דת מדע וקבלה מחזקים את החושך ולא נותנים לאור להיכנס לתוכם על כן נאמר לאחר יום כיפור: "הליהוה תגמלו-זאת עם נבל ולא חכם? הלא הוא אביך קנך הוא עשך ויכוננך".

האזינו

יום כיפור מלמד אתנו איך להפוך מודעות שרי למודעות שרה ואיך להפוך מודעות אברם לאברהם ורק לאחר מכן אנחנו מקבלים את הבן יצחק. זאת היא כל המלאכה של יום כיפור, שבסוף יום הכיפור השופר תוקע בשלוש סוגים של תדרים שהם תדרים שמשנים מודעות: שרי לשרה. אז עולה שרה השכינה אל בעלה אברהם ומקיימים זווג בקודש הקודשים שנקרא - שעת הנעילה. שבוא סוגרים את הדלתות שאף אחד לא יראה את אזווג. שלאחר מכן שרה יוצאת עם הסדין שמראה שהיא הייתה בתולה ופה יוצאת הנשמה שהיא נקראת: "הקדוש ברוך הוא: שעל כן נאמר: "ובנים אתם ליהוה אלוהיכם".

"המציא לנו מחילה בשעת הנעילה". כאשר הרוב שהולכים בדרכי הסריסים אני יושב וכותב לכם את השורות האלו, כאשר אני שותה קפה ומעשן סיגריות וסובל את סכלותכם שזו היא הגלות - חוסר ידע. אני אומר לכם היום ביום כיפור לאחר שעת הנעילה:

"תורה שהיא אישה שלא מולידה בן משלה היא לא תורה היא זונה".

"אישה שהיא תורה לא תוכל להוליד בן משלה אם היא לא בתולה".

"בתולה היא אישה שכפרה בכל התורות ויש לה תורה משלה ובן מתורתה".

"אישה שלא תקרא מרים לא ייוולד בן מרים".

"כל אישה (תורה) צריכה להיות בת שבע כדי שייוולד שלמה".

"אדם שנלחם את מלחמות דוד קיבל מודעות יהודה, ורק ממודעות יהודה יוצא 'מלך המשיח' שהוא חכמה שהיא שעת הנעילה ויורד למטה לגאול את העם ומצטמצם לדוד שעל כן נקרא: "משיח בן דוד".

"אזווג של שעת הנעילה שהדלתות נסגרות (התורה היא לא סרטים פונוגרפים שנאמר: "הזונה רחב?!) הם מסומנים על דגל מדינת ישראל והוא: "מגן דוד". בוא העולם הזה שהוא המשולש התחתון, עולה לעולם הבא המשולש העליון ובזוג אדיר בן שני המשולשים (כאשר עד היום הזה לא יודעים כיצד הביצית מקבלת את הזרע ויוצאת הנשמה) יוצא - ינון. שעל כן נקרא המשיח: "ינון שמו". שעל כן בשעת הנעילה הירח (הנקבה) מזדווגת עם השמש (הזכר) ויוצא היום "ההוא" שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד". על כן יום כיפור נקרא יום החסדים מכיוון - "שיום כיפור הוא יום ההוא". על כן, מכיוון שאנחנו לא עושים את כל אשר ביכולתנו לעשות כל השנה את היום "ההוא", ואנחנו מתעסקים בטפל ולא בעיקר, יוצא יום אחד שהוא הנגזרת של כל השנה שנאמר: "בעשור לחודש (שהוא אחד) השביעי (בת שבע) ועיניתם את נפשותיכם (מדוע אנחנו לא מקבלים את האחד?). שנאמר: "יהוה אחד ושמו אחד" (שעת הנעילה) - כך תהיה לכם כל השנה עינוי. אתם, מה אתם עושים דת מדע וקבלה? "שחת לו לא בניו מומם דור עיקש ופתלתול". אתם בוכים על העוני שקיים ביקום, רשתות הטלוויזיה רושמות מספרי טלפונים של נפגעי הנפש מנפילת הבורסה. אתם סופרים את הכספים שקיבלתם מבניכם ממכירת התורה וכסאות שבעמל רב הם השיגו את זה בהבטחה של: "פרנסה זוגיות ובריאות". זה נקרא מחזה "חטא העגל". השטן ובני השטן חוגגים על האישה של משה רבנו - סדום ועמורה.

"וישמן ישורון ויבעט שמנת עבית כשית ויטש אלוה עשהו וינבל צור ישעתו". אתם דת מדע וקבלה (ערב רב) נמצאים במודעות המשפט הזה, והנה נפגע לכם השמן, הכסף והאלהים האחרים שיצרתם לעצמכם והעולם מכריז שהוא עומד מול מיתון הגדול ביותר שידע אי פעם. האם אתם שהכרזתם על עצמכם "אשת זנונים", תתנו לילדכם למות בעוני, או, תצילו את עצמכם ואת ילדכם לאחר שעת הנעילה?!... שאני מראה לכם מה זה שעת הנעילה לאחר הנעילה שנאמר: "הצור תמים פעלו כי כל-דרכיו משפט אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא".

האזינו השמים ואדברה ותשמע הארץ אמרי פי.

כולכם חוויתם את שעת הנעילה - כולכם שמעתם את השופר -  כולכם פתחתם את ידיכם ומבטכם לשמים וביקשתם את הבקשה מעומק נשמתכם - כולכם יכולים לרשום בגוגול "שעת הנעילה" ותראו מה כוחה של שעת הנעילה - וכולכם הן הגופים השמימיים בשמים והן הגופים הגשמים בארץ האזינו: "כי שם יהוה אקרא הבו גודל לאלוהינו".

שעת הנעילה היא: "יהוה אחד ושמו אחד". בשעה הזו שעליה נאמר: "ותשועת השם כהרף עין" מתחברות בניהם שלוש צלעות של המשולש התחתון עם המשולש העליון שאלו הם: הנמצא והקיים. שלאחר מכן שניהם נהיים נמצאים שמלך המשיח עליהם. שלושת הצלעות של המשולש הם:

א - בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ.

ב - והארץ היתה תהו ובהו וחושך על פני תהום, ורוח אלהים מרחפת על פני המים.

ג - ויאמר אלהים: יהי אור ויהי אור.

בשעה הזו, אלהים שברא את שית, מזדווג עם הבורא שברא את אלהים וראה את האור שברא את הבורא שברא את אלהים  ונוצרה המילה "בראשית". שבתוך המילה בראשית גנז את האור וקרא לו - "האור הגנוז". ומי שראה את האור הגנוז בשעת הנעילה הוא נקרא: "אהיה", שהמשמעות, הוא עזב את "היה" הלך לאור, ראה מסוף העולם עד סוף העולם וחזר להיה ונהייה: "אהיה" שהם: שבעה עולמות העשייה, שבעה עולמות הבריאה ושבעה עולמות האצילות ונהייה כתר לכולם בכללותם 21 - אהיה. שזה נקרא: "מלכות שמיים".

לסיכום התורה והתחלת הלימוד 

כול הברכה מפורשת לפריטי פרטים בספר הזוהר בפרשת "האזינו", איך רשב"י ידע לפרש את הפרשה? הוא לא עניין אותו מה אמר - הוא רצה לדעת מדוע אמר (קנאת סופרים). כך לימד אותי רשב"י בהתחלת דרכי ואמר לי כך: "אתה אדם עני ואין לך כסף, תראה איך העולם עובד, הם שולחים חלליות כדי לחפש את האלוהים שלהם, אבל אתה, "אל תסתכל לרחוק - הכול נמצא לידך". זה החזיר אותי למשפט שאומר: "ויבדל אלהים בן האור ובן החושך"...ז"א, לפני שהוא הבדיל הם היו ביחד, ולכן נאמר: "שהתורה נכתבה באור שחור על גבי אור לבן", וכאשר אתה יודע את הכתוב, דהיינו, אתה מחזיר את הכתוב לקדמותו (אדים) ואז האור מתגלה לך, וזאת מציאות דעת (י-ה-ו-ה). והכול מתואר לפריטי פרטים בספרי "מלחמת הרוח בחומר". 

כולנו יודעים את המושג שקוראים לו "גרפולוגיה", והיום באוניברסיטת תל-אביב יצא מחקר של דוקטור שטוען: "שלפי הכתב הוא יכול לדעת מי הוא האדם ומה מינו וכמה ילדים יש לו", וכאשר נשאל, "אם יכול לפענח את הכתובים של ספר הזוהר"? לא הייתה תשובה. ספר הזוהר הוא קשה מאוד להבנה , מדוע? מכיוון שאנחנו לא מחוברים לתדר שספר הזוהר משדר, כדי להתחבר לתדר של השידור אנחנו צריכים לכוון את המכשיר שיקלוט, וזה נקרא "כוונות", שזה ספרו של האר"י "שער הכוונות", ואז נכנסו לעולם שנקרא "תקשורת", ועולם התקשורות מסובך גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מטפיזית ואני יודע כמה קל לשבש תקשורת, זה המקצוע הפיזי שלי שהיה בצה"ל "לוחמה אלקטרונית", והיום לאחר שקיבלתי את התורה אני יודע איך מבצעים תקשורת, דהיינו, "כוונות". כך שאף אחד לא יכול לשבש אותה וזה להתחבר למקור שהוא: "הרצון לקבל על מנת לתת ולהשפיע" שזה הוא הקצת של המקצת של הבורא שזה שלושת הקווים שקיבלתי אותם בסוד המשפט: "הסנה בוער ואינו אוכל". 

כאשר אנחנו לומדים את שלושת הקווים ומתחילים לעלות על הדרך, "לא חייבים לסיים את הדרך - רק חייבים להישאר על הדרך", ואת סיום הדרך אפשר לסיים בעולם הבא ללא גוף הפיזי, ולאחר מכן להתחבר לנשמה של הנשמה (לגבי הזכר) שהיא חכמה. ואשרי לאדם שיסיים את זה בעולם הזה  -ואפשר. 

מהיכן זה הגיע ומי חווה את זה? זה הגיע מהאדם הראשון, נח הראשון שחווה את זה בגופו הפיזי ולא השאיר כתובים אחריו, לאחר מכן אברהם אבינו והשאיר כתובים "ספר היצירה", לאחר מכן משה רבנו והשאיר כתובים "ספר התורה", לאחר מכן רשב"י והשאיר כתובים "ספר הזוהר", לאחר מכן האר"י והשאיר כתובים "שער הכוונות" עץ החיים"..., והיום חיים שלמה והשאיר כתובים "מלחמת הרוח בחומר". 

והיום אני יכול להראות לכול אדם עלי אדמות שאכן כך הוא הדבר, שאם נספור מהבריאה ועד היום: אדם ראשון, אברהם, משה, רשב"י, האר"י, חיים שלמה, אנחנו נתחבר למילה "בראשית" שהיא "ברא-שית", ולאחר מכן נמשיך, "בראשית ברא אלהים"...נשאל מה ברא אלהים? שית, לכן אפשר לכתוב: "בראשית ברא שית", נחבר את ברא ו - שית, נקבל שוב בראשית, ולכן כול התורה היא במילת "בראשית", לכן מתוך מילת "בראשית" אנחנו יודעים את "שית", לכן נשארו אותיות: "ברא", וכול אחד מן השש יודע את זה, והוא מתחבר לאור שבאלף של "ברא" ונשארו אותיות "בר", ואותיות למפרע "רב" ועל זה נאמר: "עשה לך רב", ועל אותיות "בר" מה נאמר: "בר שמעון אשריך נמשחת", במה הוא נמשח? באותיות "בר". ועל זה אומר משה רבנו שהוא אחד מתוך השש בפרק ל"ג, כנגד ל"ג בעומר, כנגד השמחה של רשב"י, כנגד ל"ג חוליות השדרה בגוף האדם, שהוא ספר הזוהר, שהוא הכנרת שמשקה את כול הארץ. ועל זה אומר משה רבנו "וזאת הברכה". 

את הדברים האלו הבורא הראה לי וכול התנאים והאמוראים ירדו לעזור לי ואת זה אני רוצה ללמד לכול דורש. מה כוחם של השש שהוציאו ספרות? מוכחים "י-ה-ו-ה הוא האלהים", וספר התורה שהוריד משה מהר סיני (בינה) הוא האמת ובדרך הזו צריכים ללכת ולענות למשה על הצעקה: "מי לה' אלי"! מי - זה מודעות בינה. וכאשר אני כותב את השורות האלו ורואה מה שרואה ומבקש מרשב"י שייתן חוות דעת על הכתוב שלח אותי לספר הזוהר וכך כתוב, הקדמת ספר הזוהר פסוק רל"ט: "הפרשה השנייה, היא והיה כי יביאך, היא ה' ד/ י-ה-ו-ה. שהיא בינה. שהיא ההיכל, שנפתח רחמה (לידה) על ידי הי', בחמישים פתחים ומסדרונות וחדרים סתומים שבו (בסוד ובני ישראל יצאו חמושים ממצרים). אותה פתיחה שעשתה הי' בהיכל הזה, היא כדי לשמוע בו את הקול היוצא מתוך השופר הזה, שהיא הבינה. משום ששופר זה, הוא סתום מכול הצדדים, ובאה הי' ופתחה אותו, להוציא ממנו קול (זעיר אנפין). וכיוון שפתחה אותו, תקעה בו, והוציאה ממנו קול, להוציא עבדים לחרות" (מלכות).(המילים בסוגרים הם הארות שלי).                           

"ברוך אתה יהוה חונן הדעת"                                




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב