דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אני מקדם את העסק שלי היום? 

מאת    [ 06/10/2008 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2908 פעמים ]

הקושי הגדול של בעלי העסקים הקטנים הוא הניהול . בעל עסק קטן מומחה בתחומו ומעוניין לספק ללקוחותיו את שרותיו או מוצריו אלא שלא די בכך שאתה מומחה בתחומך. כדי להמשיך ולשרוד בעולם העסקים עליך לדעת לנהל נכון את העסק כול צעד לא נכון שתעשה לא יועיל לך גם אם אתה המומחה הגדול ביותר בתחומך.

כמאמנת בעלי עסקים גם קטנים אני נתקלת בבעלי עסקים עם ברק בענייים והרבה רצון כנה להעניק באהבה מכישוריהם או משורותיהם ללקוחות שלהם.הם משקיעים את כול כולם בשרות או במוצר אך מישום מה העסק שלהם לא מתפתח. להאטה בצמיחה של עסק יש הרבה סיבות אך הסיבה העיקרית כשמדברים ספציפית על העסק הקטן, היא -ניהול-. ניהול מערך מכירות לקוי,ניהול כספים לקוי,ניהול לוגסטי ניהול עצמי וכו'. משהוא חסר בכול המערך הזה שניקרא "עסק קטן".

ישנם הרבה בעלי עסקים קטנים שמלווים על ידי יועץ עסקי,זה מצויין ,אך עדין התוצאות יכולות להיות יותר טובות.

הניהול היא מיומנות נירכשת וניתן ללמוד אותה בכול מוסד לימודי או לפעמים מספיק מאמן טוב כדי להתמודד עם הקושי בתחום הזה. אבל-גם אחרי כול זה עדיין משהוא חסר. המשהוא הזה ניקרא גורם אנושי- כן בדרך כלל בעסק קטן יש אדם אחד שהעסק זה הוא והוא זה העסק. נכון שיש בכך הרבה יתרונות אבל גם חסרונות לא מועטים: אין לך עם מי ליצור ישיבה ואז אתה לא עוצר רגע לבצע סיעור מוחות,אין לך עם מי לחלוק את הרגעים הקשים או הטובים.


-נכון תמיד יש איזה חבר אובןבת זוג אבל זה לא אותו הדבר. בן בת זוג אמפתיים ככול שיהיו, אין להם מושג מה עובר עליך בעל העסק הקטן-הם רק יכולים לתאר לעצמם ולפרגן אבל -זה לא אותו הדבר.  זה לא אותו הדבר כמו להפגש עם בעל עסק קטן בדיוק כמוך שמתמודד עם אותם הקשיים כמוך.


אני מדברת על מפגש שבועי בו כול בעל עסק עושה עבודה עצמית אבל שותף ומתחלק עם חבריו ברגשות,בהצלחות ברעיונות. מפגש בעלי עסקים קטנים אתה בונה לעצמך מטרות שבועיות,מעלה רעיונות יחד עם עוד חמישה חבר'ה כמוך ויותצר רשת חברתית ועסקית גם יחד. לא כדי למכור וליקנות אלא כדי לנהל. היתרונות של מפגש בעלי עסקים הם: א- אתה מרגיש יותר מחויב להביא תוצאות ב- אתה נכנס למסגרת עבודה ''מתוקתקת'' -בונה לעצמך את ניהול הזמן שלך ג- פלטפורמה מצוינת לשיתופי פעולה ויצור פרויקטים משותפים תוך חלוקה בנתל תשלומים. ד- אתה יוצא מפגישה כזו בהרגשה של סדר ואירגון נכון. ממש כמו בישיבות בגופים גדולים. .
אתה עדין אדון לעצמך עדיין הרווחים הם שלך אבל אתה עם גב מאחוריך כי נוצרת אווירה של תמיחה ועזרה הדדית וחוץ מזה אתה פוגש עוד כמה בעלי עסקים כמוך והרי הם יכולים להבין אותך.
את המפגש מנחה מאמן עסקי בעל ניסיון אשר מוביל את המשתתפים לצמיחה כמעט כפולה .

מנחה כזה יוצר קשר אתך בעל העסק, במהלך השבוע כדי לוודא שאכן אתה עומד במשימות שלקחתה על עצמך ואם צריך לתת תמיכה אז כמובן הוא לשרותך . השיטה הזו מומלצת לבעלי עסקים המעונינם לצור לעצמם תמיכה רגשית,אירגונית ורעיונית וכול זה כמובן שמוביל אותם להרוויח יותר ולנהל טוב יותר.
זיוה אבנרי מאמנת בעלי עסקים המעונינים להצמיח את העסק שלהם
zivaavneri@gmail.com
050-7448628



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב