דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוכל וסקס (מאמר שמצאתי ואהבתי) 

מאת    [ 02/10/2008 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 4642 פעמים ]

סיפורים טעימים:
אוכל, תשוקה, גבר אישה
אוכל וסקס הם שני התענוגות שקיומם מאפשר את המשכיות המין האנושי. על פטריות, שוקולד וחשק
מאז סיפור חווה-אדם-נחש-תפוח פיתוי ואוכל קשורים זה בזה בקשר שאין להתירו. רבקה התנ"כית כבשה את לבו של יצחק הצמא במצג כד המים ליד הבאר, סיסרא נפל ברשתה של יעל אחרי שהציעה לו כוס חלב מרענן, ודלילה חילצה מפי שמשון את סודותיו בין השאר בעזרת חיינדאלאך קולינאריים.

באכילה משתתפים איברים שמשמשים גם לתענוגות ארוטיים: האצבעות, הפה, הלשון, השפתיים, וגם הפעולות דומות: מציצה, ליקוק, לעיסה, נשיכה, בליעה.
ואם אתם רוצים עוד: אותם קולטים עצביים "יושבים" בשפתיים, בלשון ובאיברי המין והופכים אותם לאזורים הכי רגישים בגופנו. "אכלן טוב יהיה גם מאהב טוב", קובע באופן פשטני-מה הפסיכיאטר האיטלקי וילי פאסיני, שחקר את הקשר בין צורת האכילה שלנו לבין איכותנו בין הסדינים. המחקר שלו מצא שאנשים שלא אוהבים לתבל את מזונם יהיו יבשושיים גם במיטה, ה"נשנשנים" יגלו אותה מידה של להיטות אחרי תענוגות הגוף, מי שמסתער על האוכל ו"טורף" אותו יתנהג באופן דומה גם באהבה, ותתרחקו בבקשה מאלה שחותכים את המנה שעל הצלחת לפיסות קטנות ומדויקות - הם יוציאו לכם את הנשמה לפני שתגיעו לאקט.

ובחזרה לאוכל. אל תבלבלו בין אוכל סקסי לאוכל שגורם לנו לרצות לעשות סקס. אלה שני דברים שונים. אוכל סקסי מגרה את החושים בשל ריחותיו, צבעיו, צורתו ודרך ההגשה שלו. אוכל שגורם לנו לרצות לעשות סקס הוא אוכל שהצליח לבסס תדמית, לא תמיד מוצדקת, של מעורר הורמונים רדומים ויצרים מושהים.

לאורך ההיסטוריה יוחסו למאכלים ולמשקאות שונים כוחות מעוררי תשוקה מינית. אלה הם האפרודיזיאק ים (נגזרת של האלה היוונית אפרודיטה). מזונות רבים, מאירה את עינינו התרפיסטית גיל שמרות, נחשבים כמעוררי תשוקה רק בגלל צורתם. למשל, מזונות בעלי צורה פאלית, כמו מלפפון, גזר או בננה, או מזונות שמזכירים את איבר-המין הנקבי, כמו צדפות, תאנים, דובדבנים וקוויאר (למרות שיש בו הרבה אבץ, שמגביר את ייצור הטסטוסטרון הגברי דווקא).

הנה כמה סומכי נופלים ומעוררי ישנים קלאסיים: צדפות (קזנובה לא היה מתחיל את היום ללא ארבעה תריסרים מהן), אלכוהול (בגלל שחרור העכבות), אננס (עושה את זה לנשים), אספרגוס (נו, תסתכלו עליו), הל (בהודו משתמשים בו כמזור לאימפוטנציה, ותראו כמה הודים יש בעולם), רימון (בגלל ההמלצה ב"שיר השירים"), מנגו (בגלל הריח, וכל מילה נוספת מיותרת), תותים (תשאלו את "אתניקס"), עגבנייה ("תפוח האהבה" באיטלקית), גת (צעד תימני בדרך לאונות מוגברת), וגם: דבש, ג'ינג'ר, וניל, גלידה, תמצית ורדים ו... חומוס.

מאכלים נוספים שטעונים במשמעויות סקסיות בגלל חזותם הם בשרים עם תוכן אדום. סטייק עשוי למחצה או טונה אדומה צרובה, שתוכנה תמיד אדום. לשקדים, לאגוזים ולגרעיני החמנייה מייחסים יכולת מופלאה להגביר את האון הגברי בגלל תכולת האבץ הגבוהה וריבוי הוויטמין E , שמרחיב את כלי-הדם. אגב, מחסור בוויטמין E בגוף מקטין את ייצור ההורמונים, כולל הורמוני המין. אז אם אין לכם חשק לכו תעשו
בדיקות דם.
בברכה,
חגית עקביה
שפית פרטית ויועצת קולינרית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב