דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיסטיקה, תקשור ורוחניות 

מאת    [ 25/09/2008 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 4673 פעמים ]

מיסיטיקה ותקשור
מיסטיקה היא מילה הנגזרת מהמילה היוונית שמשמעותה סגירה או הסתרה, ואכן מיסטיקה עוסקת בכל אותם דברים כמוסים ונסתרים ובכל אותם דברים שהם בלתי נתפסים עבורנו ושאנו לא יכולים לחוש בחושינו האנושיים.

מיסטיקה ורוחניות הם אינם מדע השייך לעולם הפיזי , מיסטיקה כוללת אינספור שיטות ואמצעים שבעזרתם אנו יכולים להתחבר אל האני הפנימי שלנו שהוא לא ישות קיומית אלא ישות רוחנית הנמצאת בתוכנו. מיסטיקה מאפשרת לנו לחוות חוויה פנימית ,מיסטיקה יכולה להנחות אותנו בצמתים חשובים בחיינו.מיסטיקה יכולה להנחות אותנו כיצד לפעול  כאשר אנו מרגישים שאין לנו תשובות, ואנו מבולבלים ולא יודעים מה צופן לו העתיד ואיך עלינו לנהוג בעתיד. מיסטיקה היא נכונות פנימית שלנו לקבל גם את מה שאינו פיזי וקיומי ואת מה ששייך לעולמות העליונים.

מיסטיקה נראית אולי כאשליה אבל מיסטיקה היא ההיפך היא התמונה האמיתית והמלאה של חיינו, ללא מיסטיקה לא נוכל אף פעם להגיע אל האני הרוחני שלנו ולא נוכל להגיע לאושר ושלווה מושלמים. ללא מיסטיקה לא נוכל להרכיב את הפאזל השלם של חיינו המורכב מעבר הווה ועתיד. מיסטיקה תופסת אט אט מקום של כבוד בעולם המערבי שמתאפיין במרוץ חיים מטורף. המוני אנשים החיים בעולם המערבי בעידן הגלובלי נעזרים בתורות מיסטיקה כדי למצוא תשובות לשאלות וכדי למצוא דרכים להיות יותר מאושרים.גם העולם המערבי המודרני מבין שללא התחברות עם האני הפנימי שלנו לא נוכל להגיע לאושר פנימי מלא של הגוף והנשמה.

מיסטיקה משתמשת בשיטה של תקשור כדי לתקשר אותנו עם עולמות עליונים שהם בלתי נתפסים עבורינו. תקשור בעולם של מיסטיקה הוא היכולת להמיר את המידע המגיע מהעולם הרוחני הבלתי נתפס ולהפוך אותו למידע חיוני ויעיל עבורנו .תקשור הופך את המידע הרוחני המגיע מעולמות של מיסטיקה למידע מעשי עבורנו שנוכל להשתמש בו בענינים כמו פרנסה, זוגיות ועוד.

תקשור יכול להיות עם גורמים שונים השייכים לעולם של מיסטיקה .ניתן לבצע תקשור עם הנשמה שלנו עם התת מודע שלנו או עם מימדים וישויות שונים מיקום , כמו הטבע שמסביבנו, נשמות שנעלמו מהעולם הקיומי , ישויות שונות ביקום ועוד. תקשור בעולם של מיסטיקה הוא יכולת שיש ליועץ המיסטי לתקשר ולהיות כמו מתווך המעביר אלינו מידע המגיע מעולמות עליונים של מיסטיקה ורוחניות  ולהפוך את המידע למידע חיוני ומעשי עבורנו שיסייע לנו להגיע לאותו אושר פנימי.

תקשור בעולם של מיסטיקה חייב להתבצע ללא בקורת עצמית, ללא ספקנות וחשדנות, כאשר אנו מנוטרלים מאינטרסים עצמיים שלנו או מפחדים שלנו , תקשור הוא מהלך נקי וטהור שבו הנשמה שלנו מנוטרלת מהגוף ומתחברת אל הרוחניות ששייכת לאותה מיסטיקה בלתי נתפסת.

נט-סטייל אתרים הינה חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים במחירים אטרקטיבים
ביותר. שרות קידום אתרים ניתן חינם ללקוחותינו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב