דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן אתה נמצא בגוף שלי 

מאת    [ 23/09/2008 ]

מילים במאמר: 1757   [ נצפה 3227 פעמים ]

היכן אתה נמצא בגוף שלי?

פרשת "כי תבוא" מראה לנו שהפנימיות היא החיצוניות וכל העולם בתוכנו וכולנו בני האלהים שנאמר: "ויברא אלהים את האדם"...וכאשר אלהים רצה לברוא את האדם פנה ואמר: "נעשה אדם בצלמנו כדמותנו"...לאחר שלא קיבל תשובה אמר: "ויברא אלהים את האדם בצלמו כדמותו"...השאלה היא: ממי הוא ביקש עזרה והאם הוא קיבל את העזרה?...

הורוסקופ:

 תוכן השאלה
שלום ויום טוב!

תמיד הייתי אוהבת לקרוא את ההורוסקופ שבעיתונים.. לא שהאמנתי לזה כל כך זה סתם היה לכיף.. בזמן האחרון אני שמה לב שכל מה שכתוב לי בהורוסקופ אכן מתגשם.. ולכן ברצוני לשאול אם התורה בעד השימוש בזה זה או נגד ואם בכלל החיזוי על ידי ההורוסקופ הוא נכון אפילו עם יכולה להיות סתירה או בעיה עם התורה לגבי זה (למשל כמו בעלת האוב שזה דבר אמיתי ונכון אך התורה אוסרת בשימוש זה..) ואם התורה אוסרת בזה האם עדיין אני יכולה לקרוא את ההורוסקופ סתם לכיף?.. תודה מראש אני מצטערת על כל השאלות יום טוב!

תוכן התשובה
בסד

שלום רב.

חשבי בהגיון איך זה יכול להיות נכון???
אין ההורוסקופ של העיתון מתאים למיליוני אנשים שנולדו החודש הזה בכל העולם??
האם כולם מרווחים ?או כולם מפסידים !?
האם לכולם מצפה הפתעה בשבוע..??

לידיעתך.
מגע האסטרולוגיה ..יכל להיות נכון .! (אם יודעים אותו על בוריו.באופן מקצועי...)
אבל הוא לא פועל על יהודיים.!!
כי לנו יש כח לשלוט אפילו על השפעת הכוכבים..יש לנו תפילה ותשובה וצדקה ...שיכולים לשנות את הכל פשוט את הכל.!!
(אולי גם על מי מלא מתפלל או לא פעיל בתשובה ומעשים טובים..(.ממש צמח.) )

בענינך ...פשוט הצלחו לעבוד עליך וכתבו דברים מאד כללים היכולים להתפרש לכמה כיוונים ומתאמים להרבה אנשים...

מותר לקרא ואסור להאמין..
אז ממילה אין טעם...לבזבז את הזמן על דברים בטלים..כן כן ממש דברים בטלים והבלים ..
זה אפילו לא נכנס בגדר האיסור של" אוב וידעוני מעונן ומנחש .."שאסרה לנו התורה.


בברכה התשובה התקבלה מהרב שלמה בן אליהו
בתאריך ו´ ניסן ה´תשס"ו 

למה זה קורה לכם? בעזרת מודעות, תקשור, טארות, הילינג, נומרולוגיה ושחזורי גלגולים אוכל להאיר את עיניכם לטובת שינוי וזרימה בחיים. שולחת לכם אור ואהבה. נילי רווה.

מפה אסטורולוגיה אישית על-פי חכמת הקבלה, תאריך הלידה והמזל בו נולדנו משמשים כלים בהם אנו יכולים להשתמש על-מנת להתגבר על מחסומים, מכשולים ואתגרים בהם אנו נתקלים במהלך חיינו. הכוכבים מהווים סימני דרך בהם אנו יכולים להשתמש כל הזמן למטרות שונות: בניית זוגיות חדשה, שיפור זוגיות קיימת, הבנת דפוסים במערכות יחסים, קריירה, מצב כלכלי, ועזרה בהגעה למצוינות בכל תחום בחיינו.

באמצעות קריאת המפה האסטרולוגית אפשר לקבל מידע חיוני על החיים שלנו כדי להפיק את המקסימום ממערכי הכוכבים בשעת הלידה. ללא הידע הזה קשה לנו, לעיתים, להבין מדוע קורים לנו כל מיני דברים בחיים וחסרים כלים לשיפור. מפה אסטרולוגית על-פי חכמת הקבלה מהווה מכשיר נוסף של טכנולוגיה עצומה שמתחילה בימי אברהם אבינו.

ידע ממרכז הקבלה על פי חוכמת הקבלה.

אוי למזהירים ולא נזהרים...

אין צורך בעוד דוגמאות כדי לדעת שכולם מנחשים, דהיינו, נחשים שמנסים להקיש ולהתפאר בידע שלהם ולהגיש עזרה לנזקקים כאשר הם צריכים לדעת קודם לשנות את המזל שלהם ולהפסיק לשקר ולמכור ידע שקרי שפוגע באנשים  "לא תשים מכשול לעיוור". היום מה שאני אומר לכם את האמת, אמת שיכולה להביא אתכם לגאולה רק אם תדעו: "התקווה הטובה ביותר לתת לחולה היא להרוג לו את התקווה". לא צריך לעבוד דרך פתיחות באמונה – לא – אלא פתיחות בנפש. בואו נלמד את הנפש ומי שלא רוצה ללמוד שיישאר חולה נפש וייגש לאסטרולוגיה הקבלית, להורוסקופ, לרבנים ולכול המנחשים בקלפים, מתקשרים, טארוט וכול עובדי האללים למניהם שנאמר: "ולא יהיה לך אלהים אחרים מעל פני"...    

פרשת השבוע "כי תבוא" מראה לנו היכן בגופנו הניח אלהים את עצמו כך שכולנו גוף אחד שמחולקים לשש מיליארד גופים שונים אבל אף אחד לא יותר טוב מהשני – כך שכולם הם בני האלהים שנקראים - אברי גוף האדם. הדת והמדע לא מקבלים את זה שכל העולם נמצא בגופנו, למרות שהדת אומרת: "הפוך בה והפוך בה דכולא בה". איינשטיין טוען: "הדבר היחידי שהאדם לא יכול לתפוס שהוא יכול לתפוס את כל העולם". ומלמדי הקבלה של היום לא יודעים איך לעשות את זה למרות שהם יודעים: "שהפנימיות זה החיצוניות". פרשת השבוע "כי תבוא" לא מפורשת בספר הזוהר ואין מקרה.  

"ויצו משה את-העם ביום ההוא לאמר: אלה יעמדו לברך את-העם על הר-גרזים בעברכם את הירדן: שמעון ולוי ויהודה ויששכר ויוסף ובנימין: ואלה יעמדו על-הקללה בהר עיבל: ראובן, גד ואשר וזבולון, דן ונפתלי: וענו הלוים ואמרו אל-כל-איש ישראל כל רם".

אלהים חילק את עצמו לשתי קבוצות שקרה להם, ימין ושמאל, וכל קבוצה חילק אותה לשש, ונוצרו 12 השבטים וקרה להם אלה ואלה וכתב את תורתו שנקראת ים. צמצם את המודעות הזו עד החומר, וחילק אותם לשתי קבוצות שנקראים זכר ונקבה, שבזכר ובנקבה הניח את 12 השבטים וכתב את תורתו ים. מתוך תורתו אמר לזכר ולנקבה: "על-כן יעזב-איש את-אביו ואת-אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד"...וכאשר שומעים את הציוו ויודעים: אלה ואלה שנמצאים בזכר ובנקבה נהיים – "אלה". ועוברים מעולם העשייה לעולם הבריאה שנאמר: "ורוח אלהים מרחפת על פני המים". ומקבלים מודעות "אלהים". שזה המחזה של משה רבנו – "הסנה בוער ואינו אוכל".  

  12 השבטים מחולקים בתוך גופנו, על כן נאמר: "יהוה אלהים בקרבך". על כן אנחנו צריכים לברוא את אלהים ולאחר מכן להמשיך ל - יהוה, השבטים מחולקים כך בגופנו:

כתף ימין – ראובן -  ניסן – אברהם,

כתף שמאל – שמעון – אייר – יצחק.

חזה – לוי – סיוון – יעקב.

ירך ימין – יששכר – תמוז – משה.

ירך שמאל – זבולון – אב – אהרון.

אברי המין – בנימין ויוסף – אלול ואדר – יוסף.

ברך ימנית – גד – שבט.

ברך שמאלית – דן – טבת.

עקב ימין – אשר – כסלו.

עקב שמאל – נפתלי – חשוון.

כפות רגליים – יהודה – תשרי – דוד.

כל אחד ואחד נולד באחד החודשים של השנה, דהיינו, 1/12 ממודעות אלהים ועליו להשלים את החסר. מתוך המשפט: "ואהבת לרעך כמוך – אני אלהים". מתחילה העשייה וככול שאנחנו מיישמים את המשפט אנחנו מעצמים את המודעות שלנו מ – 1/12 עד שאנחנו מגיעים 12/12 אחד. ועליו נאמר: "מי מחבר את אלה שניים עשר השבטים שיהיו לאחד, וכאשר הבניין יהיה שלם על תיקונו – הבניין יהיה שלם אחד בכלל השם אלהים.

"ויצו משה את – שלושת המלים האלו נקראים היכל רב שמתוארים בספרו של מורי רשב"י: "ספרא דצינעותא". ומפורשים בספרי: "מלחמת הרוח בחומר". שהם חמישה היכלות בהיכל אחד שהוא הכתר – יחידה. וארבעה ההיכלות הנותרים: חכמה, בינה, תפארת ומלכות בכלל השם – יהוה. ואז האדם מוציא מקרבו את יהוה אלהים שהוא האדם הראשון ונאמר עליו: "אני יהוה הוא האלהים". אני = האין שבתוכי = כתר. זאת מודעות המשיח. חובה על המשיח להוכיח לעיניים הגשמיות לכל דרגה אשר בה הוא נמצא שאכן הכתובים הם אמתיים ועומדים במבחן המציאות. על כן נאמר: "מי שדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו". וזה הכול לטובת האדם, "מכיוון שהמשיח הוא אחד ולא צריך את אף אחד", שנאמר: "בורא עולם לא צריך את הנמצאים – הנמצאים צריכים את בורא עולם". כך שאם הוא בחר בנו מכול העמים, השאלה היא: מי זה הוא ומי אלו העמים? כך שאם דוחים תורת משיח אנחנו בעצם דוחים את החיצוניות שהיא הפנימיות שלנו – וכך אנחנו ממשכים להישאר במודעות המוות ונגשים לבקש סליחה וכפרה וצמים ומתענים כדי שיעזור לנו.

צריך מזל  כדי לקבל את המודעות הזו?!...

 20/12/2001 נעצרתי במדינת צרפת על עבירה חמורה ביותר שכל בר דעת עלי אדמות טוען מיד: "להרוג את האדם הזה"! שברכבי נמצא 6 ק"ג קוקאין – סחר בסמים. את מדינת צרפת לא מכיר אותה, לא יודע אותה ולא יודע את השפה. המודעות שהייתה לי בתאריך הזה בנושא דת, מדע וקבלה שואפת לאפס שנאמר: "בור ועם הארץ". והמסע התחיל במדינת הגיהינום ששם: "האפשרי הוא בלתי אפשרי – והבלתי אפשרי הוא אפשרי". מדינה שאין דין ואין דיין אין משפט ואין צדק כמו שכולם מכנים אותה – אנטי שמיים. מדינה שהמשפט שאומר: "אוי לו לאדם שסנגרו נהפך קטגרו"  קיים שם. להרוג את האדם הזה – הצטרפו עוד כוחות כדי לבצע את הדבר הזה. משטרת מדינת בלגיה, מלווה עם משטרת מדינת צ'כיה, מלווה עם משטרת מדינת ארה"ב ומלווה עם משטרת מדינת ישראל. כאשר שתי עגלות עמוסות בתיקים מובלים לשופט ביום המשפט אין סנגור אין קטגור ואין עדים. כאשר אני עומד מול שלשה שופטים שהם שואלים את השאלות ואם אמעד בשאלה אחת - 30 שנה מאסר. כך עמדתי מול עשרות שופטים בשתי מדינות: "צרפת ובלגיה" שהם זהות לחלוטין במנהגיהם במשך 40 חודש וחזרתי לביתי וכתבתי את תורתי בספרי: "מלחמת הרוח בחומר". שכל הידע של הדת, מדע, וקבלה נמצאים בתוכו שבוא אני מוכיח כיצד בוראים את - "יהוה הוא האלהים".

האם צריך מזל כדי לצאת מן הגיהינום הזה?!...

חזרתי לביתי עם מודעות גבוהה מאוד, כמו שמכנים את זה היום: "עולמות עליונים" כאשר אני לא יודע להסביר לעצמי איפה אני נמצא. אני פונה עם הכתובים, לרבנים, מקובלים, מדענים ורופאים. "חלקם לא יודעים על מה מדובר – וחלקם טוענים כוחות על טבעיים". לא הסכמתי לקבל את המושג: "כוחות על טבעיים". וסגרתי שנית את עצמי לעוד 24 חודש ומוכיח בספרי: "מלחמת הרוח בחומר". אין כוחות על טבעיים – הכול טבעיים. וממשיך ומוכיח בספרי: "איפה שאין כוחות – שם נמצאים כל הכוחות". והיום אני משתעשע בתורה שנאמר: "תורתך שעשועי".

האם צריך מזל כדי לדעת את זה?!...

אין מזל לישראל?!...כך אומר הכתוב. כדי להוכיח את הכתוב צריך להיות ישראל (לי ראש), לאחר מכן לראות את מזל שהיא אשתי ולאחר מכן לעבור לאין – כתר. "קשה קצת להוכיח את המודעות שקיימת בי – קל יותר להוכיח מדוע קיבלתי אותה". ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה את כול המכשולים שעברתי במשך 40 חודש בהוכחות מדעיות, פילוסופיות, מקראיות שכל אחד יכול להבין אותם ואף בר דעת לא יכול לצאת מהם שנקראים במודעות העולם הזה – ניסים. ואני טוען: "אין ניסים – הכל דעת". אני ישראל אשתי מזל ואני באין – יש מאין.

הדבר הקל ביותר שאפשר להוכיח לכל היקום ולענות על השאלה: מדוע אני ולא אדם אחר קיבל את המודעות הזו? קיימים עשרות עדים שיכולים לעמוד ולהעיד שקיימתי שלוש מודאויות ולא סרתי מהם ימינה ושמאלה והם:

א – ואהבת לרעך כמוך...

ב – כבד את אביך ואת אמך...

ג – כבדתי את אשתי מזל 34 שנה יותר מאשר כבדתי את גופי.

אני טוען היום בוודאות מוחלטת שאם הזוגיות בעולם הזה עולה מעל הממוצע – תאונות דרכים לא יתרחשו. על כן כדי להתחיל במלאכה להתחיל כמו שאמרה אמא תרזה: "כל אדם יטאטא את מפתן ביתו – כל העולם יהיה נקי".

לימוד התורה הוא קל מאוד ומהנה מאוד רק אם נדע את המשפט בדעת שנאמר: "אל-האשה אמר: הרבה ארבה עיצבונך והריונך, בעצב תלדי בנים, ואל-אשך תשוקתך והוא ימשול – בך". בפשט של הדבר: "אהבה שמתקיימת על דבר מה – אהבה בטלה והדבר מה בטל". דהיינו, איך אנחנו מזדווגים עם מה שמכונה בפי בני אדם בעולם הזה: "אשה"? וכיצד אנחנו מקבלים עונג מהזווג שהזכר והנקבה יקבלו מודעות: "שבת"? שזה, "עולם הזה באחוד – אלהים".

"לא מפסדים את מה שיש – יודעים בשביל מה יש".

"יש מיש זה להעצים את היש – יש מאין זה לדעת את היש"

"בני אדם רצים אחרי מה שלא שלהם והם מפסידים את שלהם ואת מה שלו שלהם".

"כדי לדעת את עצמך – צריך לצאת מעצמך"

"אין גדולה כתורה – ואין חכמים כישראל – ותנו כבוד לתורה"                 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב