דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארץ ישראל לא נגמרה 

מאת    [ 20/09/2008 ]

מילים במאמר: 1103   [ נצפה 1945 פעמים ]

ארץ ישראל השלמה

בישיבת הממשלה האחרונה אמר ראש הממשלה אהוד אולמרט: "ארץ ישראל השלמה נגמרה. אין יותר דבר כזה". ואני רוצה מכאן הערב להודיע - זאת לא ארץ ישראל שנגמרה. זו הקדנציה של אולמרט שנגמרה, ברוך השם. זאת הקריירה הפוליטית של אולמרט שנגמרה.


על ארץ ישראל ימשיכו יהודים לחלום ואת ארץ ישראל ימשיכו ליישב יהודים לדורי דורות, הרבה אחרי שבחידוני טריוויה יצטרכו לשפשף את המצח לפני שיזכרו מי היה אהוד אולמרט.


מה שנגמר אלה ההזיות שנסיגות משטחי ארץ ישראל יביאו את השלום.



היום, אחרי אוסלו ואחרי ההתנתקות אנחנו יודעים שהנסיגות הללו והויתורים החד-צדדיים, הם שמרחיקים את השלום ופוגעים בביטחון הלאומי שלנו. הבטיחו לנו שטחים תמורת שלום, קיבלנו טילים תמורת שטחים.


ואנחנו,שכל השנים נאבקנו על דרכו של מנחם בגין ז"ל שעמד על הקשר בין הזכות על ארץ ישראל לבין הזכות לביטחון לאומי, היום אנו רואים את הקשר המוכח בין פינוי גוש קטיף לבין הפגיעה בביטחון תושבי שדרות, אשקלון ויישובי עוטף עזה, החשופים לאיום הטילים.


אם תהיה, חלילה, פגיעה בהתיישבות היהודית ביהודה ובשומרון תהיה פגיעה בביטחונם של תושבי תל אביב ונתניה.


אולמרט עשה קריירה נהדרת מאותם רעיונות שהוא מתגולל עליהם. בפרשת השבוע, פרשת 'כי תבוא', בה הביטוי 'ארץ זבת חלב ודבש' מוזכר שלוש פעמים ביחס לארץ ישראל. השמירה על ארץ ישראל ועל ירושלים היא הערובה לביטחון של כולנו ושל ילדינו אחרינו.


ברגעיו האחרונים במשרד ראש הממשלה, על דעתו בלבד ובלי אישור הממשלה, הקבינט, הכנסת או כל גורם מוסמך, ומנסה להגיע ל"הסכם מדף". הסכם שכולל נסיגה מלאה לגבולות 67'כאשר תמורת השטחים הקטנים שנותרים בידינו נמסרים שטחים שבריבונות ישראל בהיקף זהה. לגבולות שאינם בני הגנה. בשיחות עם אבו מאזן כבר הסכים אולמרט לחלוקת ירושלים, לבינאום ליבה של ירושלים כולל "האגן הקדוש", העיר העתיקה והכנסה של עשרות אלפי פליטים פלשתינים לשטח מדינת ישראל.


והאחריות על כך מוטלת על כל השרים ששותקים ועסוקים רק בפריימריס. תפקידם למנוע את הדבר החמור הזה.


אולמרט הרי לא יצליח ליישם זאת, אבל כל ראש ממשלה בעתיד יאלץ להתמודד עם מרחב תמרון מדיני יותר מצומצם, כאשר הצד הפלשתיני והקהילה הבין לאומית יסמתכו על הויתורים שעשה אולמרט. למחטף כזה אין רוב בכנסת. אנחנו נביא את ההכרעה לבחירות ולא נכבד סיכומים כאלה בין אולמרט ואבו מאזן על חזרה לקווי 67' ועל חלוקת ירושלים.

הפריימריס בקדימה



חברי סילבן שלום דיבר כאן קודם על הפריימריס בקדימה. בטלוויזיה אתה רואה כבר את הפרומואים: בוחרים ראש ממשלה. הם כבר דילגו על כל השלבים שקבועים בחוק - ההתיעצויות אצל הנשיא, הרכבת הממשלה ואישור הכנסת.




ב-2006 נבחר אולמרט במידה רבה כמחליפו של שרון. היום נבחר בקדימה המחליף או המחליפה של המחליף. ראש ממשלה לא יכול להיבחר על בסיס קולות של אלפי אנשים בלבד במפקד מפוקפק שנמצא בחקירת משטרה והיה פתוח במהלך הפריימריס עצמם.




כך לא בוחרים ראש ממשלה. ראש ממשלה צריך להיבחר על ידי העם כולו ועל בסיס דרך שמציג ובחירה בין חלופות של הנהגה. הם מנסים לשרוד עוד כמה חודשים, אבל אלה יהיו רק ניסיונות פתטיים, כיון שבכל מקרה הם לא שולטים בכנסת.


אחת המועמדות פיזרה בראשית הקמפיין רמזים שבכוונתה להוביל לאחריו לבחירות. מאז היא כבר שינתה את דעתה. עכשיו מתברר שהיא לא שוללת אפילו הקמת ממשלת מיעוט עם מרצ המסתמכת על תמיכת הסיעות הערביות מבחוץ.





בסוף כל הקומבינות והדילים וההסכמים הליליים וניסיונות ההישרדות - בסוף יש קלפי. ובקלפי קדימה תובס ותוכה בבחירות הבאות. שלא יהיה שום ספק - הליכוד לא יצטרף לממשלת קדימה - ממשלה שנכשלה, אחת היא מי ייבחר הערב בקדימה.




הם ואנחנו



לנו יש דרך. דרך שהוכיחה את עצמה במשך עשרות שנים ושהמציאות במזרח התיכון נתנה לה ונותנת לה תוקף מחודש. שם יש רק אינטרסים.



לנו יש הישגים היסטוריים אדירים. מהמאבק להקמת המדינה של המחתרות הלוחמות, ויושבים פה איתנו לוחמים שנלחמו במערכה הזו, ועד הסכם השלום עם מצריים, הפצצת הכור האטומי בעירק וכמובן יישוב ארץ ישראל לאורכה ולרוחבה. להם - כישלונות בלבד. כמות הכישלונות שהם הצליחו לצבור בשלוש שנים היא אדירה. אתה עומד המום. כישלון בכל תחום ותחום מתחומי המדיניות, אחד אחר השני.



לנו יש שורשים. יש עבר ויש עתיד גדול, בעזרת השם. להם - רגעי התהילה הקצרצרים של המפלגה הזו כבר מזמן מאחוריה.


להם יש מנהיגים מטעם עצמם. חלקם אנשים טובים אבל אף אחד מהם לא יכול באמת להנהיג.



לנו יש את המנהיג היחיד מבין כל המועמדים בכל המפלגות והוא היחיד שיכול להנהיג את מדינת ישראל בעת הזאת - ראש הממשלה לשעבר ובעזרת השם ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו.



מי יוכל להנהיג את ישראל לנוכח המשבר הכלכלי הצפוי? מי יצליח להתמודד עם הידוק המצור של הפונדמנטליזם האסלאמי בראשות איראן? כל אלה שנתנו לו יד וקידמו אותו, מהנסיגה מלבנון ועד הנסיגה מחבל עזה?



אם נהיה עקביים בדרכנו העם ייתן לנו את אמונו לחזור להנהגת המדינה ונחזור לשלטון בבחירות דמוקרטיות.



אנחנו נשלחנו בבחירות האחרונות על ידי הבוחר לאופוזיציה, לשם שלח אותנו הבוחר אחרי שהתרסקנו בבחירות לשניים עשר מנדטים. וחברי שבו ונתנו בי את אמונם להוביל את סיעת הליכוד גם בכנסת הזו. וכשאנחנו שניים עשר חברים בלבד, ברוך השם היו לנו כוחות הנפש להיאבק ולהביס את הממשלה הזו במליאת הכנסת ובוועדותיה, שבוע אחר שבוע, יום אחרי יום. אין בכנסת הזו אף סיעה מחוקקת יותר מסיעת הליכוד, אפילו לעומת סיעת השלטון.



אני בטוח שאם מישהו ירים את הכפפה ויערוך מחקר הוא יגלה שלא הייתה מעולם סיעה אופוזיציונית בישראל שהצליחה לעשות, את מה שאנחנו עשינו בכנסת הזו.



פעילות פרלמנטרית




אני פעלתי באופן אישי בשליחותכם בשורה של נושאים:



בתחום הביטחוני - חוק שעבר בקריאה ראשונה לשלילת דמי קבורה של מחבלים. קשה להאמין שעד היום אין חוק כזה בישראל. חוק אחר, שעבר בקריאה טרומית לחילוט והחרמת רכוש של מחבלים, למה להרוס? אפשר לעשות ברכוש של מחבלים הרבה. לממש את הנכס, למכור אותו או ליישב בו יהודים. כל מחבל שיוצא לפיגוע יידע שהוא תורם למאמץ הציוני.
בתחום המשפטי - בפעם הראשונה בתולדות המדינה, כולל התקופות שהיינו בשלטון, שיניתי את שיטת בחירת שופטי בית המשפט העליון. לראשונה יש לדרג הנבחר עמדת השפעה שווה בועדה בוועדה והוא אינו נמצא בה במיעוט אוטומטי. זה יתרום לכך שבבית המשפט העליון יכהנו שופטים עם מגוון של עמדות ולא מגוון אחד בלבד.
בתחום החברתי - בכל שנה נהנות כ-150 אלף יולדות ותינוקות ומשפחות צעירות מהארכת חופשת הלידה בשבועיים, משניים עשר לארבעה עשר שבועות, שינוי ראשון מזה 53 שנים. וזאת למרות התנגדות הממשלה ומספסלי האופוזיציה. ובתום מושב הקיץ האחרון של הכנסת בפעם הראשונה הצלחתי להוביל מהלך להכרה בהוצאות טיפול בילדים לצרכי מס. אחרי שהמדינה לא מכבדת פסק דין של בית המשפט המחוזי, הצלחנו לראשונה להעביר את ההצעה הזאת בקריאה ראשונה. אמשיך לקדם את הנושא החשוב הזה באופן אחראי ולא פופוליסטי. אמצא פתרון הדרגתי. עשרות אלפי נשים יצטרפו לשוק העבודה אחרי שהדבר הזה יקרה כמו שקרה בכל המדינות שחוקקו חוקים כאלה ובהן ארה"ב, בספרד וצרפת. ניתן מענה לדור הצעיר במדינה שמחזיק את המדינה הזו על הכתפיים.


אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה שלכם גם בערב הזה וגם בכל ימות השנה, שנותנת לי את הכוחות להמשיך להיאבק ולבצע.



תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה,



שנה של שינוי במדינה,



שנה של בשורות טובות לעם ישראל.







שנה טובה!



פורסם לראשונה באתר הרשמי של ח"כ גדעון סער
גדעון סער הוא יו"ר סיעת הליכוד בכנסת. לסער אתר אינטרנט : http://www.gideonsaar.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב