דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סליחות של עולם השקר 

מאת    [ 19/09/2008 ]

מילים במאמר: 2125   [ נצפה 4161 פעמים ]

סליחות של עולם השקר

פרשת השבוע "כי תבוא" מראה לנו כמה אנחנו צבועים ולאחר מכן אנחנו בוכים ושואלים: "מדוע זה קורה לנו"? כולנו מחפשים את האושר – וכולנו רוצים שמשיהו אחר יביא לנו את האושר. כאשר אנחנו יודעים שבזירת החיים התמורה ניתנת לאלה המוכיחים את מידותיהם הטובות. כדי להטיב לנבראים צריכים למות בשביל הנבראים ואז מטיבים למטיב והמטיב מטיב. לבקש סליחה בנדמה לי זה קל יותר מאשר לבקש סליחה מחבר. פרשת השבוע מראה לנו מה אנחנו ומה עלינו לעשות כדי להגיע לעולם האמת כדי שיהיה לנו שנה ארוכת שנים טובה...

שנה חדשה

כולנו יודעים את השיר ששרו לנו כאשר היינו ילדים קטנים: "מדוע הזברה לובשת פיז'מה" וכך עד היום הזה לא השתנה המלבוש של הזברה. ישנם כל מיני כתות (זברה) וכל אחד לובש את מלבושיו (פיז'מה) השאלה היא שעומדת מול עיננו לפני השנה החדשה: "מדוע הזברה לובשת פיז'מה?...

נאמר כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים את התורה, ואת זה אני רואה באלפי כתובים שמופעים מול עיניי יום יום. אבל שאלה אחת אני שואל את עצמי: "מדוע הכת היהדות טובה יותר מכל הכתות"?...לא מצאתי תשובות מספקות. שאלה אחרת ששאלתי את עצמי: "מדוע הסופרים והפרושים מצד הנצרות והאסלאם פחות טובים מהיהדות ששלושתם מחזיקים אותו ספר"? אמרתי לעצמי הרי ישנם שלוש כתות יהדות, נצרות ואסלאם ואם אני אקח שתיים שלו נמצאים איתנו ואחד שנמצא איתנו: עובדיה יוסף, מוחמד וישו, כך שעובדיה יוסף ייקח את התורה וילמד את חסידי הנצרות והאסלאם כיצד מקיימים את המשפט: "ואהבת לרעך כמוך – אני אלהים" דבר משותף שקיים בשלושת הכתות. ואז אנחנו יכולים לאמור בביטחון מלא: "תכלה שנה וקללותיה – תחל שנה וברכותיה".

"תכלה שנה וקללותיה" – זה לא דומה לשיר: "מדוע הזברה לובשת פיג'מה"? 56 שנה שאני נמצא בעולם הזה אני יכול לאמור בביטחון שכל שנה אומרים את המשפט הזה ועובדיה יוסף יכול לאשר שהמשפט הזה נאמר לפני 88 שנה. אני מסתכל בחכמתי ואומר לעצמי הרי אנחנו יודעים את הקללות שקיימות ביקום כך שאני מוכן להראות לעובדיה יוסף את הקללות ואיך פותרים את הקללות והוא ילמד את היקום ואני אהיה נושא כליו וכך התורה תצא שנאמר: "כי מציון תצא תורה ודבר השם מירושלים". ולעשות את ארץ ישראל לקדושה שכל העמים ידרשוה שנאמר: "וביתי לכל העמים". ונאמר: "תחל שנה וברכותיה".

מדוע אני אומר עובדיה יוסף ולא אדם אחר? עובדיה יוסף יליד עיראק (בגדד) וכאשר עובדיה יוסף נולד אבי זצ"ל בעיראק (בגדד) היה כבר מיודע את תורת: "חכם יוסף חיים" שעל התורה הזו חינך אותי במשפטו האדיר בהיותי בן 7 באומרו: "בני אל תשחק במוזנים". משמעות העמוקה של המשפט הזה היא: "ולא תשים מכשול לעיוור". ישנו משפט בשפה העיראקית שמשתמים בו עד היום הזה שפירושו המילולי: "כל מה שאתה עושה בידך – אלהים יוסיף לך". וכאשר אתה מתמיד במשפט הזה מגיע אלי חכם יוסף חיים ומראה לי מה מקבל האדם שהוא מתמיד במה שאמר לו אביו שנאמר: "כבד את אביך ואת אמך". פרשת קרח דרשה מספר בן איש חי שנה א'."ויוצא פרח ויצץ ציץ ויגמול שקדים, הנה נודע דשלשה נסים היו נראים על המטה, קצתו היה יוצא פרח, וקצתו יציץ ציץ, וקצתו יגמול שקדים, וצריך לדעת למה נראו בו שלשה נסים, דדי באחד שיהיה כולו יגמול שקדים, ונראה לי בסייעתא דשמיא, דידוע שלוש קליפות יש בסטרא אחרא שהם רע גמור, והם רוח סערה, וענן גדול ואש מתלקחת שראה יחזקאל הנביא ע"ה".

שעל כן אבי זצ"ל קרא לבנו הראשון יחזקאל ולבנו השני חיים - שעל כן היום אני מראה ומלמד ומיידע בספרי: "מלחמת הרוח בחומר". מה ראה הנביא יחזקאל ועל מה מדבר חכם יוסף חיים שנאמר: "קח את המטה אשר בידך". כך שעובדיה יוסף יכול לדעת מה אני אומר הן מספרי שהוא פנימיות התורה – גם בשפה העיראקית.         

בואו נעזוב את היהדות, נצרות, אסלאם, מדע, קבלה וחכמי הדור עם כל סדרי ההלכות שקיימים היום ונשאל את עצמנו: "על איזה קללות אנחנו מדברים שקיימים שאנחנו מבקשים באמרנו: תכלה שנה וקללותיה"?

פרשת השבוע כי תבוא מראה לנו מראה לנו מה הם הקללות ומתי יהיו ברכות ומה תוצאות הקללות ומה תוצאות הברכות שנאמר:

"ויצו משה את-העם ביום ההוא לאמר: אלה יעמדו לברך את-העם על הר-גרזים בעברכם את הירדן: שמעון ולוי ויהודה ויששכר ויוסף ובנימין: ואלה יעמדו על-הקללה בהר עיבל: ראובן, גד ואשר וזבולון, דן ונפתלי: וענו הלוים ואמרו אל-כל-איש ישראל כל רם.

א – ארור האיש אשר יעשה פסל ומסכה תועבת יהוה מעשה ידי חרש ושם בסתר, וענו כל העם ויאמרו – אמן.

ב -  ארור מקלה אביו ואימו, ואמר כל-העם – אמן.

ג – ארור מסיג גבול רעהו, ואמר כל-העם – אמן.

ד – ארור משגה עיור בדרך, ואמר כל-העם – אמן.

ה - ארור מטה משפט גר-יתום ואלמנה, ואמר  כל-העם – אמן.

ו – ארור שוכב עם-אשת אביו, כי גילה כנף אביו, ואמר כל-העם – אמן.

ז – ארור שוכב עם-כל-בהמה, ואמר כל-העם – אמן.

ח – ארור שוכב עם-אחותו בת-אביו או בת-אמו, ואמר כל-העם – אמן.

ט – ארור השוכב עם-חותנתו, ואמר כל-העם – אמן.

י – ארור מכה רעהו בסתר, ואמר כל-העם – אמן.

יא – ארור לוקח שוחד להכות נפש דם נקי, ואמר כל-העם – אמן.

יב – ארור אשר לא-יקים את-דברי התורה-הזאת לעשות אותם, ואמר כל-העם – אמן.

עשרה ימים לפני ראש השנה ותראו ותקראו את כל הפרשה על מה מדברת התורה שאנחנו מחזיקים בידנו והשאלה שאני שואל היא: "יב הארור הזה נכתבו להורות לנו לא לעשות את זה, או, נכתבו להורות לנו להפסיק לעשות את מה שאנחנו רגילים לעשות"?

ידוע לכם שהרבה מאוד בתי כנסת לא קוראים ביום שבת הזה את פרשת השבוע מפחד הקללות, או לחילופין הרבה מאוד אנשים לא פוקדים את בית הכנסת מפחד לשמוע הקללות. השאלה הנשאלת היא: "אם אנחנו פוחדים מן הקללות, הקללות קיימות או נעלמות"?

אכן פרשה קשה מנשוא לדעת להרגיש את הקללות הרובצות על היקום ואת התוצאות שאנחנו רואים מול עיננו כל יום ויום מה שמתרחש ביקום שתואם את הפרשה. עוד מלפני 1900 שנה בכו התנאים כאשר התחילו לקרוא את הפרשה הזו ושאלתם הייתה: "עם קללות כאלו איך בני אדם יוכלו לצאת מן הגלות שהם נמצאים בה".  תשובות לא היו להם כיצד לפתור את הפרשנות של כל הקללות שקיימים בפרשה ורשב"י לא נמצא מפאת ההלשנה שהלשינו עליו עד שבדרך לא דרך הגיע הכתוב אל המערה שנאמר: 

"היונה סובבה וקמה לפניו. כתב מכתב אחד, ואמר מה שאמר, והיונה קמה ולקחה המכתב בפיה, והלכה לר"ש, ושמה המכתב בכנפיה. הסתכל ר"ש באותו המכתב, ובכה, הוא ור' אליעזר בנו. ואמר, בוכה אני על פרישותינו  מן החברים, ואני בוכה, על דברים אלו שאינם נגלים להם. מה יעשו הדורות האחרונים אם יסתכלו בזה".

ר"ש לא ידע את התשובה ולא ידע את פתרון הבעיה וישב ובכה והתענה כדי לדעת ולהגיש עזרה לכותב המכתב עד שהגיע אליהו הנביא והתחיל ללמד את רשב"י. רשב"י שאל שאלה עמוקה מאוד את אליהו הנביא באומרו: "אם הבורא הוא טוב, מתי ידע האדם שאכן הוא קיבל את הטוב מן הבורא"? התשובה הייתה כך: "כל אדם ואדם יסתכל בתקופת חייו וימצא את היום הקשה ביותר שהיה לו בחייו – זה היום שהבורא נתן לו את הטוב"? לאחר מכן כתב מכתב ר"ש והחזיר עם היונה וכתב כך: הסתכלתי בכל הקללות שנמצאים בפרשה וראיתי שהקללה (דברים כח, פסוק טו) "והיו חייך תלואים לך מנגד, ופחדת לילה ויומם ולא תאמין בחייך" - זה הוא יום הגאולה של האדם.

ברור שישנם פה הרבה מאוד ספקות בדברים שכותב רשב"י. כולם ברגע שמקבלים קושי אחד מיד מחפשים רב, מתפללים, רופא, יועץ וכו'. הרי כל היקום הדבר היחיד שמחזיק אותו זה הפחד. כולם פוחדים להפסיד את הפחד באומרם – יחי הפחד. הרי אפלטון אמר 600 שנה לפני שרשב"י הגיע: "ילד קטן שפוחד מחושך אנחנו יכולים לסלוח לו – בוגר שפוחד מהאור זה טרגדיה". ומתקופת אפלטון ועד היום הזה אנחנו שואלים: "מה הפחד וחוסר הידע שקיים ביקום שקוראים לזה גלות שגרם לבני אדם"?...ענף פסיכיאטריה משגשג מאוד והכדורים הכימים מחלפים את כדורי העופרת, "והיהדות" כל שנה ושנה מביאה אותנו "לטקס הזיכרון לחללי הקללות" שנקרא ראש השנה ומלמדים אותנו כיצד להתנהג "הלכות" כדי שהקללות ירדו מאיתנו שנאמר: "ארור משגה עיור בדרך, ואמר כל-העם – אמן".

לא ללמוד את ספר הזוהר ולא ללמד אישה קבלה כך טוענים גדולי חכמי "היהדות". לשאלתי מדוע? התשובה היא: "אם ידעו מה כתוב בזוהר שהם דברי אמת חיים לא תהייה לנו פרנסה מבני אדם הפגועים מן הקללות ועגל הזהב שעשינו לנו יעלם" שנאמר: "ארור האיש אשר יעשה פסל ומסכה תועבת יהוה מעשה ידי חרש ושם בסתר, וענו כל העם ויאמרו – אמן".

כך אמר רשב"י במנוסתו מפני הלשנת בני אנוש הנקראים יהודים: "כל אדם ואדם יסתכל בתקופת חייו וימצא את היום הקשה ביותר שהיה לו בחייו – זה היום שהבורא נתן לו את הטוב"? "והיו חייך תלואים לך מנגד, ופחדת לילה ויומם ולא תאמין בחייך" - זה הוא יום הגאולה של האדם. כדי לדעת שדברי המאור הקדוש הם אמת. שלחה אותי ההשגחה הפרטית של היקום אל שתי האמרות האלו של רשב"י כדי להוכיח שכל התורה היא אמת וכל הכתוב בספר הזוהר הוא אמת. "מי אלו אשר גרמו שהקללות האלו יהיו על היקום – ומי אלו אשר לא נותנים לקללות לרדת מן היקום". פרק אחד בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" מתאר את שתי האמרות של רשב"י כאשר ביום אחד 26/10/2002  אני עומד מול בני אנוש במדינת צרפת שהגדרתם:  "ארור שוכב עם-כל-בהמה, ואמר כל-העם – אמן". כאשר שלושת שופטי בית המשפט המחוזי, הסנגור והקטגור שכולם יחד כאחד עומדים נגד אחד כדי להטות משפט וצדק שנאמר: "ארור לוקח שוחד להכות נפש דם נקי, ואמר כל-העם – אמן". ואז, התגלה לי מלאך האלהים, ויהוה אלהים שבקרבי הוציא אותי ליום הגאולה שנאמר על ידי שגריר ישראל בצרפת לאחר המשפט: "השופטים צריכים לחיות עוד 100 שנה ואתה לא מתפתח ועדיין לא יגיעו למודעות שלך". שזה עומד מול המשפט המקראי: "ופרעה לא ידע את יהוה אלוהי ישראל". ומהיום הזה ועד היום הזה אני פונה לכל חכמי הדור דת, מדע ומלמדי הקבלה וכן לבית המשפט העליון לצדק (ראה כתבה מה זה מות) ומראה להם לעיניים הגשמיות שלהם: "מדוע הזברה לובשת פיג'מה". וכיצד אפשר לבטל את הקללות שקיימות ביקום ולהפסיק עם: "יום הזיכרון לחללי הדין" שנאמר: "אנחנו חיים במציאות שאין דין ואין דיין". ולא נאמר עוד: "תכלה שנה וקללותיה – תחל שנה וברכותיה. ונעבור למודעות אחרת שבה נאמר: "ויברא אלהים את-האדם בצלמו, בצלם אלהים ברא אותו, זכר ונקבה ברא אותם: ויברך אותם אלהים, ויאמר להם אלהים: פרו ורבו ומלאו את הארץ וכבשוה, ורדו בדגת הים ובעוף השמים ובכל-חיה הרומשת על-הארץ". וכל הברכות והאור שמציין הבורא בפרשת "כי תבוא" יחולו על כל אדם ואדם שנמצא על פני כדור הארץ שנקראת: "ארץ ישראל".

 הפרשה אומרת: "היום הזה יהוה אלוהיך מצוך לעשות את-החוקים האלה ואת-המשפטים, ושמרת ועשית אותם בכל-לבבך ובכל-נפשך"...בספרי "מלחמת הרוח בחומר" אני מראה לכם כיצד בוראים את-יהוה אלוהינו וכיצד אנחנו מקבלים את הברכות שנאמר: "ומשה קיבל את התורה מסיני". שהפרשה מתחילה: "ויצו משה את-העם ביום ההוא לאמר". שבעה המילים האלו הם עומדים מול מודעות "המשיח – משה חי". ראשי תיבות של ההו"א: "את השמים ואת הארץ". שזה ימי בראשית ומעשה המרכבה שעל זה נאמר בפרשה ורשב"י ראה את זה ואני מפרש את זה שנאמר: "והיו חייך תלואים לך מנגד, ופחדת לילה ויומם ולא תאמין בחייך" - זה הוא יום הגאולה של האדם.

ואתם דת, מדע ומלמדי הקבלה וחכמי הדור נאמר לכם: "כל מי שדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו" שזה נאמר לטובתכם ולטובת העם שהם בני האלהים. כך שאם תקבלו את דברי המשיח העולם יעבור למודעות של גאולה שנאמר: "וישועת השם (משה) כהרף עין". כך שאם אתם דוחים משיח מפאת שאתם פוחדים על מעמדכם הכלכלי מצבכם יהיה כמצב הבורסה שקרסה ביום הדין של הגאולה ועליכם יחול המשפט: "ארור אשר לא-יקים את-דברי התורה-הזאת לעשות אותם, ואמר כל-העם – אמן".ואתם פשוטי העם שצעקתכם עלתה השמימה על העושק והגזל שעושים בכם, ושולחים את ילדנו למות במלחמות, וגורמים שלא יהיה צדק ביקום ומשרים בכם פחד. אתם לא יכולים לעמוד מנגד ולחכות לרכבות שייקחו אתכם לתאי הגזים.  יש תורשה שנאמר: "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה". דעו – כל עוד שהערב רב: שופטים, רופאים, דיינים, דת, מדע ומלמדי הקבלה דוחים מודעות משיח. "אלה ואלה שהם יצאו מתוך ים שבכללותם אלהים יעמדו ויקללו ויברכו מצד הימין ומצד השמאל שהם זכר ונקבה שהם 12 השבטים שהם 12 המזלות שנאמר: 'אין מזל לישראל' וכאשר נעשה אותם לאחד: שמתואר בספרי כיצד עושים את זה לאחד. אלה ואלה שמתוך ים שבכללותם אלהים יתגלה שנאמר: "ויתגלה מלאך האלהים אל משה מתוך הסנה". כך שמי שברא את אלה ואלה הם יעקב אבינו שהוא ישראל שמתואר בתורתי "ים" (אלהים) – "מלחמת הרוח בחומר" שעל כן נאמר: "אלהים ברא את האדם – והאדם ברא את האלהים" שנאמר: "נתן אמת ליעקב"! מה היא האמת? התורה שנקראת "הקדוש ברוך הוא שנאמר: "וקדושים תהיו כי קדוש אני יהוה אלוהיכם".

 דעו לכם דבר אחד פשוטי העם לקראת השנה החדשה שנת הגאולה: אין פחד, הפחד זה דבר מדומה שהערב רב יצר אותו על כן הם נמצאים בכאב ומשדרים לעם את הכאב שנאמר: "פחד הוא כאב הנגרם מתוך צפייה לרע", אין רע – הרע הוא הטוב שנאמר: "מצפון תפתח הרעה". דעו – העולם נברא בשמאל (נקבה – ירח) ועל כן העולם נמצא בחושך – שנקרא דין. ואין לדין כח משלו ומי שמעצים אותו הם בעלי הדין שנקראים ערב רב.

דבר אחד תדעו כמתנה לראש השנה החדשה: מילה אחת מכול מה שכתבתי לכם היום לא ידעתי אותה עד שלא עמדתי במשפט של בתורה ושל רשב"י שאומר: " והיו חייך תלואים לך מנגד, ופחדת לילה ויומם ולא תאמין בחייך". כך שספרי הוא לא הסוד אלא גלוי כל הסודות ללא פחד.

"אלו הם ימות המשיח שכל אדם יכול לחוות".

"תחיית המתים – ובלע המוות לנצח – חיי נצח"   

"כדי להירפא חייבים להכיר במחלה – ולקבל את מרירות שתרופה".

"אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת כל מה אתה לא יודע"                 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב