דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דבר איתי גלויות 

מאת    [ 15/09/2008 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 3267 פעמים ]

הרבה לפני שגילו מחדש את הגלויה ככלי פרסום מקורי וחדשני, הן היוו דרך מעולה (ובזמנים מסוימים, כמעט הדרך היחידה) לתקשר עם אנשים. כיום, ניתן לפרסם מסרים, מבצעים ועוד, למספר גדול של אנשים, בין אם הם נמצאים במקום אחד, כמו אירוע או תערוכה, או כל אחד בביתו.

גלויות הן דרך מצוינת לתקשר עם אנשים. הן אישיות, כך שכל אחד מקבל את הגלויה שלו. ניתן לכתוב על הגלויות את שמות האנשים, בין אם בכתב יד או בהדפסה, כך שהפניה היא יותר אישית. אנשים אוהבים לקבל דברים, גם אם אין להם ערך של ממש, אולם במקום לחלק גלויה עם פרסומת, עדיף לתת לה ערך מוסף ולפרסם עליה מבצע כמו "הבא גלויה זו וקבל..." וכדומה, ואז הגלויה מקבלת ערך ממשי של כסף, וערכה עולה.

גלויה יכולה להיות גם משחק. כדי שהגלויה לא תיזרק מיד עם קבלתה, כדאי להדפיס עליה מגוון של משחקים כדי למשוך את קהל היעד להביט בה, כך שהעיסוק בגלויה יפעיל אותם ויגרום להם לתת בה מבט שני ושלישי. אנשים אוהבים לשחק. ציירו להם מבוך, חודו להם חידות, תנו להם לפתור תשבץ קטן, דברים שאפשר לשחק בהם לבד או עם אדם נוסף. הפכו את הגלויה לחוויה קצרה וחיובית. כך, אתם בעצם מבטיחים לעצמכם סיכוי גבוה יותר שקהל היעד שלכם ייתן מבט נוסף על המוצר או המסר שאתם רוצים להעביר.

גלויות הן זמינות וקטנות וככאלו יש להן יתרונות רבים. אם מדובר באירוע, ניתן להציב אותן על השולחן, לחלק בכניסה או ביציאה מהאירוע, לצרף אותן לחבילות מתנה ועוד. הגלויה נכנסת לתיק ולכיס ולכן אם רוצים לקחתה הביתה, אפשר לעשות זאת בקלות ובנוחות. ניתן לחלק גלויות באירועי קד"ם, תערוכות, אירועים אישיים ועוד.

בין אם מדובר בחברה או באדם פרטי, העורך לדוגמא, מסיבת יום הולדת, ניתן להדפיס על הגלויה משהו שרבים ירצו להביט בו: תמונה, ברכה, או בדיחה, כל עוד ביכולתן יהיה לפנות לבסיס המשותף הרחב ביותר של קהל היעד באירוע. ניתן גם לשלוח את הגלויה בדואר כהזמנה לאירוע, ולציין עליה אילו הפתעות ומטעמים יחכו לאנשים שיגיעו אליו.

גם בקמפוס לדפוס דיגיטלי אנו מודעים לפוטנציאל של הגלויות ככלי לתקשורת, מכירה ופרסום. ניתן להדפיס גלויות בגדלים שונים בהתאם לצרכיכם, אולם הגודל הסטנדרטי הוא בדרך כלל 10*15. השאירו לאנשים מזכרת בדמות גלויה כך שיוכלו להביט בה ולהיזכר ברגעים היפים.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב