דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגשים בעיצוב אירועים 

מאת    [ 15/09/2008 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2076 פעמים ]

בין אם מדובר בטקס סיום של תיכון, או באירוע קד"מ של חברת היי טק גדולה ומכובדת, ישנם מספר דגשים שהם בבחינת "בל יעבור" בעיצוב אירועים. העיצוב צריך למשוך את העין, לספק גירויים למשתתפים בו, ולסייע ביצירת האווירה הכללית של האירוע.

רושם ראשוני
הוא הרושם היחידי שחשוב. למה? כי הוא זה שיקבע את הטון להמשך האירוע כולו. כשמרצה נכנס לכיתה בפעם הראשונה, תלמידיו שופטים אותו על פי אופן הליכתו, לבושו והמשפט הראשון שהוא אומר, והתנהלותו זו היא שתקבע את הטון במהלך השנה כולה. כך גם באירוע. כשאנשים מגיעים לאירוע, לבושים במיטב מחלצותיהם הם מצפים שגם האירוע יולבש בהתאם. המבט החטוף הראשון, הוא שיקבע את גודל ההתלהבות או גודל האכזבה.

רושם משני
תפאורה יפה- יש. גרפיקה מושכת עין- יש. מסרים חזקים- יש. מה הלאה? אנשים רוצים שיפעילו אותם, שיהיה להם מעניין. בין אם מדובר באירוע מכובד או בחגיגה לילדים, קהל לא יכול להישאר סטטי למשך פרק זמן ארוך. כמפיקי האירוע עליכם לחשוב על מתקנים שימשכו את עיניהם, אך גם יהוו להם אטרקציה. ניתן לשלב פעילות קצרה, כמו מתן מידע, הרצאה, סרטון, מופע, חלוקת מתנות או גימיקים. תתנו להם משהו לשחק בו, וחשוב יותר- השאירו להם מזכרת מהאירוע אותה ייקחו איתם הביתה.

יצירת אווירה
מתקני תצוגה, צבעים, ריחות, אורות, תפקידם הכרחי ביצירת אווירה. לכן, חשוב שיהיה הגיון מאחורי כל בחירה, כך שבאירוע הם יתחברו כמו פאזל, ויצרו תמונה שלמה. ניתן ליצור אווירה באמצעות מתקני תצוגה כמו פופ אפ שמשדר יוקרה בגלל גודלו המרשים וצורתו המעוגלת והמיוחדת. מלבד המתקנים, יש לשים דגש גם על נציגי השירות באירוע, לבושם, ההוראות שניתנים להם לגבי תפקידו של כל אחד מהם, כיצד עליהם לפנות לקהל ועוד. כל אלו הינם חלק בלתי נפרד מיצירת האווירה באירוע.

אפקט הוואוו בעיצוב
אנשים אוהבים דברים גדולים, מרשימים, מושכי- עין. ליתר דיוק, אנשים אוהבים דברים יפים שאפשר להביט בהם. ספקו להם גרפיקות מרשימות, מסרים מעניינים, משפטים מצחיקים, תמונות מיוחדות, גירמו להם לומר "וואוו", הביאו אותם לידי צחוק או עצב, העיקר שתגרמו להם להרגיש. אנשים ישכחו מה שנאמר, אך לעולם לא ישכחו כיצד גרמתם להם להרגיש.

קמפוס לדפוס דיגיטלי מתמחה בהלבשת אירוע במתקני תצוגה באיכות גבוהה. אנו בוחרים את מתקני התצוגה בהם אנו משתמשים בהתאם לעקרונות עיצוב אירועים כפי שהם מופיעים כאן. ברשותנו מתקני תצוגה שמטרתם למשוך את תשומת הלב, להפעיל, לעניין, לרתק. השאר- כבר תלוי בכם.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב